Het is bijna ondoenbaar om telkens van rood naar geel te gaan, dus om het maken van een break te belonen zal dat ooit wel bedacht zijn. Heb er eigenlijk nog nooit zo over nagedachtquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Probeer al de hele week zoveel mogelijk mee te pakken en vind de sport echt prachtig, maar wat ik als groentje onder de snookerliefhebbers vrij apart vind:
Waarom is de zwarte bal 7 punten? Als je een rode hebt gepot ligt zwart 9 vd 10 keer in positie om te potten. Daarintegen is geel maar 2, terwijl de bal aan de andere kant van de tafel ligt en dus moeilijker is om te potten. Het zou imo dus precies andersom moeten zijn.
Is deze puntentelling ergens in de oudheid vastgesteld en er is nooit meer van afgeweken of is hier een reden voor?
12-0.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:39 schreef Szura het volgende:
Volgens mij heeft Ronnie nog nooit van Carter verloren
quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
Die opkomst van RonnieHet is wel duidelijk wie de publieksfavoriet is.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:42 schreef Zorro het volgende:
Ook NIEMAND die klapt als Carter frameball maakt, nog nooit meegemaakt geloof ik
Snap ook niet waarom de BBC deze partij uitzend, Carter al 12 keer verloren dus dit word nummer 13.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:46 schreef Againzender het volgende:
Heb bij Ronnie het idee dat hij nog moet opwarmen. en toch al 4-1 voor, en straks 5-1 zo te zien.
sowieso is die andere partij veel spannender.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom de BBC deze partij uitzend, Carter al 12 keer verloren dus dit word nummer 13.
en daarna? ging het niet verder of zo? ik heb het allemaal gemist...quote:
waar wordt het nu uitgezonden dan? eurosport en bbc zenden dit niet uit!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:50 schreef wimderon het volgende:
Selby heeft een snooker nodig om in het toernooi te blijven.
ok mooi kut dusquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef wimderon het volgende:
Inmiddels 4 snookers required voor Selby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |