Weet je al hoe jij je excuses aan bianconeri gaat aanbieden? Hij bleek toch wel gelijk te hebben over de kracht van Juventus.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je al hoe jij je excuses aan bianconeri gaat aanbieden? Hij bleek toch wel gelijk te hebben over de kracht van Juventus.
WTF is Lambiek?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lambiek* maar wat een stelletje debielen in de studio
Daarom kijk ik dat nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lambiek* maar wat een stelletje debielen in de studio
Ik had ook meer verwacht, vooral met hun verdediging, maarja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had wel iets meer gewacht maar ze waren echt kansloos
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dan ook direct de enige gelijkenis die hij met Geo vertoont.
?quote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Ben je dierenvriend geworden Stylo?
[ afbeelding ]
Je kan gerust zeggen een tering serie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind 30 Rock eigenlijk helemaal niet grappig.
Wat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind 30 Rock eigenlijk helemaal niet grappig.
Doe eens normaal Stevenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pas op, straks noemen ze je een idioot
Voorbeeldig, zoals altijd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op. Heb je je wel een beetje gedragen daar?
Daar is ook niet veel te doen, beetje trainen, wedstrijdje spelen en voor de rest uit je neus vretenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
Drenthe heeft echt niets te doen he.![]()
Met zijn Keek.
Hij is Inter dacht ik, dus niet gemerkt dat hij het erg vondquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die heeft wel wat traantjes weggepinkt.
Oh, dacht altijd juve.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is Inter dacht ik, dus niet gemerkt dat hij het erg vond
Niet Roma?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is Inter dacht ik, dus niet gemerkt dat hij het erg vond
Ik moest wel lachen toenquote:“Is misschien wel de beste speler bij Barcelona die Dani Alves.. die van WC eend.. “Wij van WC eend adviseren Glorix..” ..als shampoo..”
Zou wel baas zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, maar voor Lazio? Zou het?
Ja, het voetbal is daar ook ingestort hé.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Zijn ook allemaal bouwvallen daar in Griekenland. Die samenvattingen op Sport1.
Dat zeker nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, maar voor Lazio? Zou het?
Kan hem niet vinden op IMDBquote:Aliens vs. aliens
Scifi-film De dagen van de aarde zijn geteld. Een buitenaardse beschaving staat op het punt de mensheid te vernietigen. Eeuwen geleden hebben ze de voorbereidingen getroffen, door een geheim wapen op aarde te begraven. Nu is de gevreesde alien Cronin naar de aarde gekomen om de vernietiging in gang te zetten. In zijn kielzog verschijnt Jude, een tweede alien, die van plan is Cronin te stoppen. Samen met ex-militair Jake, die schokkende informatie over Area 51 heeft, bindt Jude de strijd aan met Cronin. Niets minder dan het voortbestaan van de mensheid ligt in de waagschaal. Welke alien zal deze spectaculaire strijd winnen?
Hij is wel voor Feyenoordquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Schelvis is een Joodse naam. Ik denk niet dat Emile voor Lazio is.
Hij juicht voor de stad Rotterdam. Hij is ook Spartaan. En vooral Xerxaan.quote:
Stadion van PSG was ook lelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Zijn ook allemaal bouwvallen daar in Griekenland. Die samenvattingen op Sport1.
quote:
Oh, dacht dat hij dat een keer in VI zeiquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hij juicht voor de stad Rotterdam. Hij is ook Spartaan. En vooral Xerxaan.
Dat is nu wel wat anders na de periode dat Inter domineerde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Schelvis is een interista denk ik.
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Ik ook niet, echt aids, vooral met optsaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is t gelijk weer laat heben er nog niet aan gewend die zomertijd
Ik heb wel eens dunne schijt met opstaan. Is dat dus aids?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt aids, vooral met optsaan.
Italiaans voetbalquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is nu wel wat anders na de periode dat Inter domineerde.
Echt hequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt aids, vooral met optsaan.
Ik had altijd het gevoel dat Juve de Ajax, Milan de Feyenoord en Inter de PSV van Italië was..quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Schelvis is een interista denk ik.
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Ik moet zeggen dat je toch aardige wedstrijden ziet de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Italiaans voetbal
Daar zou je ban voor moeten krijgen.
Messi lag er vrij uit snel hoor, dus je hebt niet veel gemistquote:
Kijk jij wel eens live ja?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je toch aardige wedstrijden ziet de laatste tijd
AC Milan is alles behalve een Feyenoord, de laatste jaren is Inter wel een soort van PSv.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had altijd het gevoel dat Juve de Ajax, Milan de Feyenoord en Inter de PSV van Italië was..
Ik kijk wel vaak Roma, leuk ploegjequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je toch aardige wedstrijden ziet de laatste tijd
ja van de week nog had je dacht ik ManU_Southampton, echt slaapverwekkend, toen overgeschakeld naar Inter-Juve en dat was een leuke wedstrijdquote:
Juventus is FIAT, zoals PSV Philips is. Ik zou zeggen dat Juventus meer als PSV is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had altijd het gevoel dat Juve de Ajax, Milan de Feyenoord en Inter de PSV van Italië was..
Ik weet niet meer waarom precies, volgensmij omdat ze toen veel oudjes haddenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AC Milan is alles behalve een Feyenoord, de laatste jaren is Inter wel een soort van PSv.
Juve is wel de succesvolste ploeg van Italië, daarom doet het me snel aan Ajax denken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Juventus is FIAT, zoals PSV Philips is. Ik zou zeggen dat Juventus meer als PSV is.
En dan ook de vergane glorie van Torino tegenover de vergane glorie van EVV.
Vergane glorie in edh? Vind t een kutstad maar denk toch niet gelijk aan vergane gloriequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Juventus is FIAT, zoals PSV Philips is. Ik zou zeggen dat Juventus meer als PSV is.
En dan ook de vergane glorie van Torino tegenover de vergane glorie van EVV.
Ik denk dat hij de clubs bedoelt: Torino en Eindhovenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergane glorie in edh? Vind t een kutstad maar denk toch niet gelijk aan vergane glorie
Ahquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de clubs bedoelt: Torino en Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |