Je hebt het telkens over IVF maar jou man heeft niet zulke actieve zwemmers toch? Schuif je dan niet automatisch door naar ICSI?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef snoenk het volgende:
Goed nieuws frummel!
Dobbey hoopt dat het paaseieren zoeken zijn vruchten afwerpt.
Hier vandaag ongesteld geworden, had eigelijk niet anders verwacht, maar toch wel weer ontzettend rot. Nu woensdag afwachten wat ik dan te horen krijg. Verwacht eigelijk niets anders dan dat we nu met IVF gaan starten en dat dat ook wel weer tijdje duurt allemaal....
Ik zou me toch ff in icsi verdiepen zodat je eventuele vragen kunt gaan stellen bij het gesprek. In principe is het traject hetzelfde alleen de eind handeling is iets anders. Het zou zonde zijn dat je de eerste poging IVF krijgt terwijl het eigenlijk icsi had moeten zijn. Er is dan wel een vergoede kans weg. Helaas hebben wij hetzelfde meegemaakt alleen dan niet vanwege problemen bij mijn man maar bij mij.... Zwolle had eigenlijk moeten overstappen op icsi maar heeft dit verzuimd, jammer maar helaas niets aan te doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:16 schreef snoenk het volgende:
Ik moet het gesprek nog krijgen maar de gyn bij de inseminatie had het over IVF. Had zelf ook al na lopen denken dat dat misschien ook niet echt het meest ideale voor ons was. Maar zal het woensdag allemaal wel te horen krijgen en er ook naar vragen.
Weet trouwens niet hoe actief ze zijn, zijn er geloof ik vooral niet zoveel. En de resultaten verschillen zo ontzettend elke keer.
Nog steeds geen bloed en ik hoop nu dat dat ook een hele tijd wegblijft.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
Klinkt inderdaad erg positief Dobbey! Het Geertgen zal het waarschijnlijk wel wetenspannend, ik hoop voor je dat het lukt en dat jullie bij die grote groep mogen horen!
Sethiwe inmiddels al bloed? Bij mij gaan ze geen provera doen heb ik begrepen. Hopelijk kun je snel weer door
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:33 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Nog steeds geen bloed en ik hoop nu dat dat ook een hele tijd wegblijft.
Eerst maar bedacht om een zwangerschapstest te doen voor ik zou gaan bellen naar poli gyn en die was totaal tegen mijn verwachting in positief.
Urine natuurlijk al weggegooid dus gewacht tot ik nog een keer moest plassenom te zien of de test niet vals positief was en die was ook positief.
![]()
Whhaaahh ben er helemaal hyper van.
Oh!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:33 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Eerst maar bedacht om een zwangerschapstest te doen voor ik zou gaan bellen naar poli gyn en die was totaal tegen mijn verwachting in positief.
Urine natuurlijk al weggegooid dus gewacht tot ik nog een keer moest plassenom te zien of de test niet vals positief was en die was ook positief.
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:33 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |