Jazekerquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef mrstylo het volgende:
Barcelona heeft UEFA achter zich, maar PSG heeft Allah.
goeiequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef mrstylo het volgende:
Niks mis meequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef Gwunnik het volgende:
Mooi toch allemaal, spanning... verrassingen, 4 goals, prima
2-2quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef TheFatLady het volgende:
Nu maakt 1-2 of 2-2 niet echt veel uit.
Toch kun je beter de Uefa achter je hebben denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef mrstylo het volgende:
Jawel, want met 3-3 in Camp Nou is Paris st. Germain nu doorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef TheFatLady het volgende:
Nu maakt 1-2 of 2-2 niet echt veel uit.
Allah laat zn volgelingen zo nu en dan wel ff in de ellende achter iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toch kun je beter de Uefa achter je hebben denk ik
Voor Sjek..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom draaien ze The Village People?
Ja, de UEFA bestaat iigquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toch kun je beter de Uefa achter je hebben denk ik
Underdog....quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef TLC het volgende:
waarom zijn we ineens allemaal voor een club van een oliesjeik ? wanneer is dat in de mode
Ik zeg net, 3-3 is ook genoegquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Breekfast het volgende:
Net alsof het uitmaakt. Denken dat PSG gaat winnen in Barcelona![]()
Ik denk het ook, dat lukt PSG wel, maar om daar nou zo licht over te doen is ook wat makkelijk.quote:
Met twee vingers in de grote neus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Breekfast het volgende:
UEFA zal ze wel doorhelpen inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Breekfast het volgende:
Sjek kijkt toch mee thuis? Die staat al met zijn buik te dansen en te doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar die is er niet, Joepie de poepie is er.
Als ik zo de overgebleven verdedigers op een rijtje zet, zijn 3 tegengoals best mogelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, want met 3-3 in Camp Nou is Paris st. Germain nu door
TROS familie feest hier.quote:
Moet Allah het nationale team van Saoedi Arabië of Qatar ook niet eens een keertje gaan steunen?quote:
Mag men toch hopen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Breekfast het volgende:
Dat moet Mohammed voorstellen, debiel.quote:
Das mohammed, en nu ben je je leven niet zeker, en das heel rationeelquote:
Vitessequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef TLC het volgende:
waarom zijn we ineens allemaal voor een club van een oliesjeik ? sinds wanneer is dat in de mode
Als PSG met 0-1 wint zijn ze door hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Boeit niet met hoeveel ze winnen. Barcelona heeft 2 uitdoelpunten. Dat gaat PSG echt niet goedmaken.
Alle Braziliaanse godenzonen gaan die kant op nu, dus komt goed.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet Allah het nationale team van Saoedi Arabië of Qatar ook niet eens een keertje gaan steunen?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mohammed, en nu ben je je leven niet zeker, en das heel rationeel.
Tennis Borussia Berlinquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Vitesse
Chelsea
Manchester City
Queens Park Rangers
Fulham
Málaga
Zenit St. Petersburg
Paris Saint-Germain
Oh nee.
Ja, want dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als PSG met 0-1 wint zijn ze door hoor
Ibraquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef TLC het volgende:
waarom zijn we ineens allemaal voor een club van een oliesjeik ? sinds wanneer is dat in de mode
In 2004 was ongeveer 10% van Fok! tegen Barcelona, nu is dat inmiddels 90%.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef TLC het volgende:
Goh zou het?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Milan thuis vond ik ze behoorlijk overtuigendquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Stiggie het volgende:
Maar Barca is in de CL lang niet altijd overtuigend iig.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Boeit niet met hoeveel ze winnen. Barcelona heeft 2 uitdoelpunten. Dat gaat PSG echt niet goedmaken.
Verlening, want uit doelpunten tellen dubbel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet? Kan er wel mee levenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Vitesse
Chelsea
Manchester City
Queens Park Rangers
Fulham
Málaga
Zenit St. Petersburg
Paris Saint-Germain
Oh nee.
Klopt maar niet consistent altijd overtuigendquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Milan thuis vond ik ze behoorlijk overtuigend
Waarom heeft die keeper een helmpje op?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verlening, want uit doelpunten tellen dubbel.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat ie origineel isquote:
Waarom heb jij nog geen ban? Hebben mijn TR's dan echt geen enkele invloed?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Syntix het volgende:
fuck dat NOS. Wat boeit "ons Nederlanders" nou of die bloedhond robben speelt
quote:
Koeman ook dusjaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kijkt ook totaal de andere kant op
Na zo'n blunder hopelijk wel.quote:
Als de kleinzoon van een FOK!ker later aan zijn opa zou vragen. Jij hebt Messi toch live zien spelen was hij echt zo goed? Dan antwoord de FOK!opa: nee hij kon alleen wat rondtikken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In 2004 was ongeveer 10% van Fok! tegen Barcelona, nu is dat inmiddels 90%.
Hoe beter een club presteert, hoe beter ze voetballen, hoe meer ze winnen, hoe onaantastbaarder ze worden en vooral hoe positiever de media over die club is, hoe meer Fok! er een hekel aan krijgt![]()
Elk normaal denkend mens dat van voetbal houdt zou het van de daken moeten schreeuwen dat ze een fenomeen als Messi wekelijks kunnen zien schitteren en bijna elke week een record zien breken. Hij is de Maradona en Pelé van deze tijd, toch kan meer dan de helft van Fok! heb niet luchten of zien, vooral omdat ''de media'' lovend over hem is![]()
Een fantast in de bezemkast.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een schurfthekel heb ik toch aan deze dwaas.
Oh no you didn't!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een schurfthekel heb ik toch aan deze dwaas.
He! Ik ben al tegen sinds... nou ja, wanneer v Gaal, Kluivert, Bogarde, de Boers daar kwamenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe beter een club presteert, hoe beter ze voetballen, hoe meer ze winnen, hoe onaantastbaarder ze worden en vooral hoe positiever de media over die club is, hoe meer Fok! er een hekel aan krijgt![]()
Rustig, rustig favo is aan iemand anders weggelegd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Grifte het volgende:
Hey LR je favo chick in de vodafone reclame
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Elk normaal denkend mens dat van voetbal houdt zou het van de daken moeten schreeuwen dat ze een fenomeen als Messi wekelijks kunnen zien schitteren en bijna elke week een record zien breken. Hij is de Maradona en Pelé van deze tijd, toch kan meer dan de helft van Fok! heb niet luchten of zien, vooral omdat ''de media'' lovend over hem is![]()
Dat zeg ik niet. Maar jij praat onzin.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Goh zou het?![]()
Alsof dat gaat gebeuren![]()
Pubersquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ga dan op zoek naar een ander forum, calimero. Mensen haten Messi gewoon hier omdat dat leuk is en FOK! zo'n reputatie heeft.
Ja man. Het is echt onzin dat Barcelona nu zwaar voordeel heeft door gelijk te spelen en 2 uitdoelpunten te maken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar jij praat onzin.
Dit vraagt om represaillesquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh no you didn't!
[ afbeelding ]
Er niet tegen kunnenquote:
Au mijn ogen godverquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vraagt om represailles
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zat er dichtbij. (mijn mening is relevanter dan die van Aad300)quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk 1-1. Barcelona zal moeite hebben om te scoren, aangezien PSG zich massaal zal terugtrekken (zoals iedere tegenstander van Barca) en PSG een sterk verdedigend centraal blok heeft staan met Matuidi, Motta, Thiago Silva en Alex. Barca zal rond de 62% balbezit hebben, maar ik denk toch dat het PSG gaat lukken om te scoren. Ze hebben met snelle, balvaardige spelers als Lucas Moura en Ezequiel Lavezzi veel gevaar op de counter en ik vind de verdediging van Barca erg matig; die geven elke wedstrijd wel één á twee enorme kansen weg.
Dit...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
doe een spoiler man vieze idiootquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was dan ook wat klein. Daarmee kom je er nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als de kleinzoon van een FOK!ker later aan zijn opa zou vragen. Jij hebt Messi toch live zien spelen was hij echt zo goed? Dan antwoord de FOK!opa: nee hij kon alleen wat rondtikken.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk het ook, dat lukt PSG wel, maar om daar nou zo licht over te doen is ook wat makkelijk.
Net zo groot als Mertens, dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hij was dan ook wat klein. Daarmee kom je er niet
Zo vroeg ik aan mijn opa wie Pele was en hij had het over een club in Rotterdam.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als de kleinzoon van een FOK!ker later aan zijn opa zou vragen. Jij hebt Messi toch live zien spelen was hij echt zo goed? Dan antwoord de FOK!opa: nee hij kon alleen wat rondtikken.
Loopt uit de hand zo...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat is zielig, ik ben Ajacied en vind Pelle en Bony ook gewoon geweldig. Goed voetbal is waar ik voor kijk en alleen bij Ajax ben ik subjectief.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ga dan op zoek naar een ander forum, calimero. Mensen haten Messi gewoon hier omdat dat leuk is en FOK! zo'n reputatie heeft.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zat er dichtbij. (mijn mening is relevanter dan die van Aad300)
[..]
Die heeft nooit spelling gehad op school?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zo vroeg ik aan mijn opa wie Pele was en hij had het over een club in Rotterdam.
Idd, als NK echt een conflict wil starten zorgen ze dat ze met zo`n foto komen ipv die andere propaganda shit.quote:
staat nu gewoon 2-4 eigenlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja man. Het is echt onzin dat Barcelona nu zwaar voordeel heeft door gelijk te spelen en 2 uitdoelpunten te maken.
Die moest op zijn 8e werken, dus nee geen school.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft nooit spelling gehad op school?
Zo vroeg ik aan mijn moeder wie Maradona was waarop ik de reactie kreeg die zingt nog gewoon hoor met je was.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zo vroeg ik aan mijn opa wie Pele was en hij had het over een club in Rotterdam.
niet sollen met de grand vedette van de NOSquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het op.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Die moest op zijn 8e werken, dus nee geen school.
Bij 0-0 idd. Maar Barcelona gaat gewoon winnen.quote:
Klopt maar FOK!kers willen niet met elkaar alle spelers ophemelen. Die willen de beste spelers neerhalen om zo haat reacties op te wekken om daarop te kicken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is zielig, ik ben Ajacied en vind Pelle en Bony ook gewoon geweldig. Goed voetbal is waar ik voor kijk en alleen bij Ajax ben ik subjectief.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
niet sollen met de grand vedette van de NOS
[ afbeelding ]
Nee, die voetbalt nog steeds. Behalve afgelopen weekend dan.quote:
Bony is geweldigquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is zielig, ik ben Ajacied en vind Pelle en Bony ook gewoon geweldig. Goed voetbal is waar ik voor kijk en alleen bij Ajax ben ik subjectief.
Dan plaats ik gewoon GGMM zijn held met plaksnor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand de voorbeschouwing gezien heeft dus slaat de grap niet aan.
quote:
Sja, er zijn wel meer laatbloeiers geweest, het is echt geen toeval, hij legt ze er zo goed in vaak, das niet alleen geluk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bony is geweldig
Pelle is alleen geweldig bij Feyenoord, verder heeft hij overal gefaald, net als Sonck, die alleen succesvol was bij RC Genk en Machlas die alleen kon scoren bij Vitesse.
Het spijt me. Ik laat me meespelen in een discussie die nu uitmondt in een nationale online rel. Ik wil graag m'n excuses aanbieden aan iedereen die last heeft gehad van mijn gedrag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Online een beetje ruzie maken kan geen kwaad, maar nu ga je te ver.
Dit doe je niet.
Jouw opa?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, die voetbalt nog steeds. Behalve afgelopen weekend dan.
Morgen praat iedereen hier over bij de koffie automaten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik laat me meespelen in een discussie die nu uitmond in een nationale online rel. Ik wil graag m'n excuses aanbieden aan iedereen die last heeft gehad van mijn gedrag.
is goed mattie ben al niet meer boosquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik laat me meespelen in een discussie die nu uitmond in een nationale online rel. Ik wil graag m'n excuses aanbieden aan iedereen die last heeft gehad van mijn gedrag.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:52 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
is goed mattie ben al niet meer boos
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Syntix het volgende:
ff zeggen hoe het met messi iszouden ze dit ook bij elke andere speler doen? KUT NOS
wees eens objectief stelletje kneuzen.
Hehe. Gay idd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Syntix het volgende:
ff zeggen hoe het met messi iszouden ze dit ook bij elke andere speler doen? KUT NOS
Die was dit jaar 117 geworden, die voetbalt nu ergens met Di stefano.quote:
Ik heb het meteen getweet dus hopelijk pakken mn volgers het op. Blessquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nu jij deze stap hebt gezet zullen er meer users volgen. Dat weet ik zeker.
Was toen toch ook bij eerdere Barca match dit seizoen, waar ze zo'n donkere speler echt interviewden en het enkel over Messi gingquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Syntix het volgende:
NOSquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Syntix het volgende:
Ik wens je niet doodquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nu jij deze stap hebt gezet zullen er meer users volgen. Dat weet ik zeker.
Nee, dan wordt het 9-2 of zo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Bij zo'n snelle goal als bij Bayern hoop je eigenlijk dat het 7-0 wordt ofzo. Helaas is dat vaak niet zo.
liver 9-2quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Bij zo'n snelle goal als bij Bayern hoop je eigenlijk dat het 7-0 wordt ofzo. Helaas is dat vaak niet zo.
Maar soms ook wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
quote:
quote:De musculus biceps femoris of tweehoofdige dijspier is een tweekoppige spier aan de achterzijde van het bovenbeen. Het is één van de drie spieren die samen de hamstrings vormen.
De lange kop (caput longum) is bi-articulair en loopt over het heup- en het kniegewricht. De korte kop (caput breve) ontspringt op het dijbeen en loopt alleen over de knie. De functie van deze spier over het heupgewricht is retroflexie. In de knie bewerkstelligt deze spier flexie en exorotatie bij gebogen knie. Het is daarmee de enige spier die de exorotatie in de knie kan uitvoeren.
gras is groenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Robben loopt de bal over de achterlijn. Zal wel een kutwedstrijd geweest zijn als dit de samenvatting haalt.
Die signature.quote:
Zlatanquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand de voorbeschouwing gezien heeft dus slaat de grap niet aan.
Niet dood?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
robben schiet altijd mis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Denk dat Zlatko wel iets beter is dan Messi op dit moment.welke hal moet je hebben voor zieke air max ??![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd in zo'n post stekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Beter doe je gewoon normaal Steven.
![]()
Laat me Smoofiequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd in zo'n post steken. Beter doe je gewoon normaal Steven.
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk, tis wel een zwarte dag voor het mondiale voetbal hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even serieus blijven
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Gerechtigheid van Matuidi..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Leuk, tis wel een zwarte dag voor het mondiale voetbal hé.
Even serieus blijven![]()
Zlatko Zahovic?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Denk dat Zlatko wel iets beter is dan Messi op dit moment.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
kol koekoek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"ROBBEN! MEIN GOTT DAS KANN DOCH NICHT WAR SEIN."
Emile Schelvis, 2 april 2013Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ribery
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heeft de NOS toch de goede wedstrijd uitgekozen met 2-2
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Benen stonden toch gelijk ?quote:
Gelijk is toch geen buitenspel ?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Thomas... MULLER
Thomas... MULLER
Thomas... MULLER
FC Bayern .... ZWEI!
Juventus Turin.... NUL!
Danke!
Bitte!
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Gaat om lichaamsdelen waarmee je kan scoren, niet alleen voeten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Benen stonden toch gelijk ?
Gelijk is toch geen buitenspel ?![]()
?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
VBL / [CL] FC Bayern München - Juventus #1 Met een fitte Robben ?![]()
1 deel maarquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
VBL / [CL] FC Bayern München - Juventus #1 Met een fitte Robben ?![]()
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ja dat is een mooi topicquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
VBL / [CL] FC Bayern München - Juventus #1 Met een fitte Robben ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Precies, met benen kan je toch scoren ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gaat om lichaamsdelen waarmee je kan scoren, niet alleen voeten.
Dus gelijk ?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
De rest van zijn lichaam was over de lijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies, met benen kan je toch scoren ?
Dus gelijk ?![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De rest van zijn lichaam was over de lijn.quote:Als de speler zich op dezelfde hoogte als de voorlaatste tegenstander (of meerdere tegenstanders tegelijkertijd) bevindt staat hij niet in buitenspelpositie. Waar voorheen enkel de voeten van de spelers telden om een buitenspelpositie te beoordelen, tellen nu alle lichaamsdelen van de spelers mee, behalve de handen en armen.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Zal wel aan mij liggen dan, dacht dat de rest van zijn lichaam niet meetelden als de benen op gelijke hoogte staan.quote:Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:12 schreef Type-R het volgende:
[..]
Radio 538
Duke Dumont feat. A*M*E - Need U (100%)"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Alleen bij uitdoelpunten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan met mijn paarsgepunte lans een doelpunt maken. Sta ik dan buitenspel?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Dat was geen penalty, Alexis liet zich vallen voordat er contact was, toen hij zag dat de bal te ver voor zich uit was zette hij zijn voet tegen de been en liet zich vallen, in de laatste replay zie je dat de keeper hem niet vastgrijpt en zijn handen los heeft.
Barca en FIFA/UEFA zijn de tumor in het voetbal.![]()
Ik heb trouwens met min edele delen wel eens een goal gemaakt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan met mijn paarsgepunte lans een doelpunt maken. Sta ik dan buitenspel?
Maar heb heel erg mijn best moeten doen om dat niet te laten merken.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Dat laatste is al jaren duidelijk, helaas kunnen we niks doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef RetRy32 het volgende:
Dat was geen penalty, Alexis liet zich vallen voordat er contact was, toen hij zag dat de bal te ver voor zich uit was zette hij zijn voet tegen de been en liet zich vallen, in de laatste replay zie je dat de keeper hem niet vastgrijpt en zijn handen los heeft.
Barca en FIFA/UEFA zijn de tumor in het voetbal.![]()
Amen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef RetRy32 het volgende:
Barca en FIFA/UEFA zijn de tumor in het voetbal."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die strepen we dan weg tegen die buitenspelgoal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef RetRy32 het volgende:
Barca en FIFA/UEFA zijn de tumor in het voetbal.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Ik heb wel eens met mijn scrotum gescoord.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:15 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik heb trouwens met min edele delen wel eens een goal gemaakt.
Maar heb heel erg mijn best moeten doen om dat niet te laten merken.
Overigens moest ik toen bijna geopereerd worden.![]()
Jij bent één grote zak ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met mijn scrotum gescoord.
Overigens moest ik toen bijna geopereerd worden.
Of ben je serieus ?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jij bent één grote zak ?
Of ben je serieus ?
Dit is echt gebeurd.
Mijn zaadlijn was verkneld, heel mijn bal was opgezwollen lol![]()
Kom je ook uit Zwolle?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
?
Dit is echt gebeurd.
Mijn zaadlijn was verkneld, heel mijn bal was opgezwollen lol"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Overigens sterkste match van Jallet ooit.
Als VDW die rust krijgt is hij 1 van de betere rechtsbacks.
(rust in zijn spel)
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 23:24:37 ]![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
?
Dit is echt gebeurd.
Mijn zaadlijn was verkneld, heel mijn bal was opgezwollen lol
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
Forum Opties Forumhop: Hop naar: