Mijn planning is om Maart volgend jaar weer te rijdenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Met het idee dat weer alleen maar slechter word waarschijnlijk daar, moet je je toch enigszins kunnen troosten.
Volgend jaar ga je wel redden?
quote:
Volgens mij is er een speciale uitzondering voor evenementen (24h) en mag het normaal gesproken niet. Maar er zijn er wel meer die het doen idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Weet iemand trouwens of wildkamperen langs de baan gedoogd/toegstaan wordt? Aantal weken geleden een paar tentjes bij Brünnchen gezien, maar heb geen idee of zoiets wel mag? Zou me best leuk lijken om een weekendje te gaan staan
Inderdaad, toen ik er 2 weken terug was hadden er 2 Denen in een caravan hele weekend op Brunnchen gestaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij is er een speciale uitzondering voor evenementen (24h) en mag het normaal gesproken niet. Maar er zijn er wel meer die het doen idd.
Ik denk niet dat de bestuurder daar nog veel invloed op kon uitoefenen..quote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef daNpy het volgende:
houd hem nog wel van de vangrail weg in ieder geval.
Nu nog een goede chauffeur...quote:Op donderdag 5 september 2013 16:58 schreef pvdplanet het volgende:
We hebben besloten om mijn trouwe daily driver geschikt te maken voor de ring.
De Subaru station heeft 265.000 gelopen en technisch is de auto in goede staat.
Gekocht:
-Impreza STI JDM gasdempers voor (2cm lager)
-Whiteline achterveren (3 cm lager)
-Geperforeerde remschijven
-Hawk remblokken
-ATE blue racing remolie
-Castrol synthetische bakolie
-Aluminium veerpootbrug
-PU stabilisatorrubbers
-Set Impreza wielen (+ ev. semi-slicks?)
-5w40 van de Action
Lijkt mij voldoende om veilig wat tempo te maken zonder controle te verliezen in de bochten of rechtdoor te schieten vanwege fading.
Mocht er een krasje op komen dan is er geen man overboord
[ afbeelding ]
Geen idee hoe een veerpootbrug bij een station reageert/werkt.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:58 schreef pvdplanet het volgende:
We hebben besloten om mijn trouwe daily driver geschikt te maken voor de ring.
De Subaru station heeft 265.000 gelopen en technisch is de auto in goede staat.
Gekocht:
-Impreza STI JDM gasdempers voor (2cm lager)
-Whiteline achterveren (3 cm lager)
-Geperforeerde remschijven
-Hawk remblokken
-ATE blue racing remolie
-Castrol synthetische bakolie
-Aluminium veerpootbrug
-PU stabilisatorrubbers
-Set Impreza wielen (+ ev. semi-slicks?)
-5w40 van de Action
Lijkt mij voldoende om veilig wat tempo te maken zonder controle te verliezen in de bochten of rechtdoor te schieten vanwege fading.
Mocht er een krasje op komen dan is er geen man overboord
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |