Ik denk niet dat de bestuurder daar nog veel invloed op kon uitoefenen..quote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef daNpy het volgende:
houd hem nog wel van de vangrail weg in ieder geval.
Nu nog een goede chauffeur...quote:Op donderdag 5 september 2013 16:58 schreef pvdplanet het volgende:
We hebben besloten om mijn trouwe daily driver geschikt te maken voor de ring.
De Subaru station heeft 265.000 gelopen en technisch is de auto in goede staat.
Gekocht:
-Impreza STI JDM gasdempers voor (2cm lager)
-Whiteline achterveren (3 cm lager)
-Geperforeerde remschijven
-Hawk remblokken
-ATE blue racing remolie
-Castrol synthetische bakolie
-Aluminium veerpootbrug
-PU stabilisatorrubbers
-Set Impreza wielen (+ ev. semi-slicks?)
-5w40 van de Action
Lijkt mij voldoende om veilig wat tempo te maken zonder controle te verliezen in de bochten of rechtdoor te schieten vanwege fading.
Mocht er een krasje op komen dan is er geen man overboord
[ afbeelding ]
Geen idee hoe een veerpootbrug bij een station reageert/werkt.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:58 schreef pvdplanet het volgende:
We hebben besloten om mijn trouwe daily driver geschikt te maken voor de ring.
De Subaru station heeft 265.000 gelopen en technisch is de auto in goede staat.
Gekocht:
-Impreza STI JDM gasdempers voor (2cm lager)
-Whiteline achterveren (3 cm lager)
-Geperforeerde remschijven
-Hawk remblokken
-ATE blue racing remolie
-Castrol synthetische bakolie
-Aluminium veerpootbrug
-PU stabilisatorrubbers
-Set Impreza wielen (+ ev. semi-slicks?)
-5w40 van de Action
Lijkt mij voldoende om veilig wat tempo te maken zonder controle te verliezen in de bochten of rechtdoor te schieten vanwege fading.
Mocht er een krasje op komen dan is er geen man overboord
[ afbeelding ]
Via de 257 is de kortste wegquote:Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje an jullie. Morgen gaan we naar de Ring toe,waar mijn vriend voor de 2e keer de ring gaat lopen zaterdag. We hebben een appartement gehuurd in Adenau en nu was ik benieuwd wat de ervaringen zijn qua aanrijdroute ?
Vorigjaar net als vele anderen de 61 genomen, dan rechtsaf de 1 op en laatste 20 a 30km binnendoor. Nu zag ik ook een route, wat verder de 61 op en dan afslaan de provinciale weg 257 op. Met een paar tunnels ook nog een mooie route waarschijnlijk. Maar rijden we dan niet om?
En zoja, zijn de extra km's het waard? Ik weet het,zou het ook kunnen googlen, maar ten eerste gaat route uitstippelen niet fijn op de tablet en ben ik benieuwd naar jullie reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |