Zijn Oostenrijkse halfzus heeft het in zich om beter te worden dan hijzelf.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef _NZT_ het volgende:
Wat Ibra van deze avond vind:
[ afbeelding ]
Ruikte..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef Thezeurminator het volgende:
Goaltje zat eraan te komen dat rook je gewoon.
En wat voor eenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toen de bal de paal raakte ontstond een nieuwe situatie.
Triest dat sommige commentatoren belangrijke feiten bewust achterhouden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Frank Snoeks vergat Tello zijn brommertje te vermelden.
Arab money >> Spanish moneyquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef TheFatLady het volgende:
Ja maar, dat kan toch niet bij Barca ?
Uefalona enzo
Uefarijsquote:
wtfquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Arab money >> Spanish money
[ afbeelding ]
Zeg dat nou niet, voor je het weet zoekt hij je op.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
Hij had eigenlijk de hele wedstrijd buitenspel moeten staan, want normaal gesproken was hij nog geschorst geweest.
Helemaal niet, dit was tijdens een andere wedstrijd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef _NZT_ het volgende:
PSG!!!!!!!!!!! Balo viert um mee!
[ afbeelding ]
lolz hoe kom je erop? Xdquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat is combinatie tussen Uefa en Barcelona
Ah, nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het zwemmen en schaatsen heb je geen brommers he. Voetbal blijft een vreemde sport voor deze vreemde eend in de bijt, hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat sommige commentatoren belangrijke feiten bewust achterhouden.
Wij hebben allemaal zuurkool gegeten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Prachtig hoeveel mensen zo zuur zijn van Barça.
Zo versieren wij onze wijven.quote:
Ja dat halen de Barca haters er toch altijd bij. Als ze vinden dat Barca weer eens bevoordeeld wordtquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog niet eens zo slecht bedachtquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toen de bal de paal raakte ontstond een nieuwe situatie.
Vijfde en zesde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef tong80 het volgende:
Een meter buitenspel.
Wel mooi van Blatter zo'n vierde man ACHTER het doel.
Barce* het is 'Barcelona' en niet 'Barcalona'.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef lionella het volgende:
[..]
Ja dat halen de Barca haters er toch altijd bij. Als ze vinden dat Barca weer eens bevoordeeld wordt
Meer Saoedi-Arabische riyal diggers.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jullie wijven zijn golddiggers.
Ik print dat plaatje uit voor als domme wijven bij het EK en WK weer vragen wat buitenspel isquote:
Dit ziet zelfs een vrouw, de man die ervoor aangesteld is weer nietquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, zonder jouw kennis hadden we het jarenlang foutief gezegd.
Doe eens normaal. Enkel Remco mag zijn moeder dusdanig bejegenen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit ziet zelfs een vrouw, de man die ervoor aangesteld is weer niet![]()
![]()
UEFA
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit ziet zelfs een vrouw, de man die ervoor aangesteld is weer niet![]()
![]()
UEFA
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef TheFatLady het volgende:
Net Inzanity gesproken en tot de conclusie gekomen dat het beslist geen buitenspel was.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef TheFatLady het volgende:
Net Inzanity gesproken en tot de conclusie gekomen dat het beslist geen buitenspel was.
Ik mis hem.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef TheFatLady het volgende:
Weet je hoe lang hij weg is?quote:
Zoals een sluipschutter zijn vrouw mistquote:
Oke?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zoals een sluipschutter zijn vrouw mist
Wat heeft ie gedaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja die is waarschijnlijk in 2014 weer terug.
Die film met Antonio Banderas?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zoals een sluipschutter zijn vrouw mist
Dit dus. Heel de tweede helft niet gezienquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Messi is weer onzichtbaar net als tegen Finland.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
Niet handig gekeept...
Duidelijke pingel.
Je kan ook gewoon stoppen met het uitkramen van onzin.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer vast je quote plaatsen?
Nee, ik post wel een nieuwe.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer vast je quote plaatsen?
Ja spannendquote:
HEAR HEARquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen met het uitkramen van onzin.
Terechte pingel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
Triest dat sommigen het niet uit hun strot kunnen krijgen dat het een terechte pingel is.
Please give us your whole analysis Stevequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer. Tis niet verdiend, maar zo gaat het soms in voetbal.
Was 't ook. Maar Sanchez ging er wel voor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef TLC het volgende:
al die zeikerts hier, t was gewoon een terechte penalty
Als Sanchez de bal bij zich had gehouden dan was het geen overtreding geweest. Kennelijk nam hij geen deel aan het spel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
Triest dat sommigen het niet uit hun strot kunnen krijgen dat het een terechte pingel is.
Barcelona is not Mickey Mousequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Please give us your whole analysis Steve
Claimen dat ik dingen claim die niet waar zijn terwijl het niet waar is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
Claimen dat anderen je tekst veranderen terwijl het niet waar is...
as is verbrandde turfquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Sanchez de bal bij zich had gehouden dan was het geen overtreding geweest. Kennelijk nam hij geen deel aan het spel.
Domme actie van de keeper maar onze barcelonees was maar op één ding uit vanaf het moment dat hij het strafschopgebied in kwamquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef TLC het volgende:
al die zeikerts hier, t was gewoon een terechte penalty
Nee, zo''n bij elkaar gekocht kutspeeltje van een sjiek verdient lekker veelquote:
hiep hiep hallo hiep hiep hallo caaalimeroquote:
Ben ik allergisch voorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal sterrenstof.
Ja. Vaak verdien je zelfs meer bij een club als PSG.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zo''n bij elkaar gekocht kutspeeltje van een sjiek verdient lekker veel. s
als jij dat zegt is het een goede reden die ploeg te hatenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef tong80 het volgende:
Waar komt de haat voor voetbal vandaan ?
Barca is één van de mooiste en beste ploegen ooit.
Ik gun mijn medemensen ook mooi voetbal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat boeit dat je als je toch Sport1 hebt?
Op deze manier winnen is jammer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef tong80 het volgende:
jaaa mensen hier is die weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
voetballers weten dat zelf helemaal niet... die gaan dan onterect lopen zeuren.
Barcelona godenquote:
Maar telt het nog dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal sterrenstof.
Wat een lieve jongen ben jij toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik gun mijn medemensen ook mooi voetbal.
+ Duitser*quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat boeit dat je als je toch Sport1 hebt?
[..]
*eens
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een lieve jongen ben jij toch eigenlijk.
Ben je gestopt met smileys? Ik snap het nu niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een lieve jongen ben jij toch eigenlijk.
Strootman niet achterlijk vindenquote:
Sorry man, het is nog even wennen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je gestopt met smileys? Ik snap het nu niet.
Vanwege al hun gejank en boosheid zodra de scheids fluit (op startsignaal na) of een tegenstander valt, springt of adem haalt.. Behoorlijke misselijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef tong80 het volgende:
Compensatiequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat de fuck. Gaat die grensrechter nou iedereen bij PSG buitenspel geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |