abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124867274
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die marge is wel ideaal als je trein iets eerder dan 9.00 uur vertrekt. Kun je mooi gebruik van maken :7
Die marge is pure noodzaak! Ik zit regelmatig in de trein van 18:31. En zonder paaltjes op het perron is het redelijk onmogelijk om anders om 18:30 in te checken en toch de trein te halen :)
  donderdag 4 april 2013 @ 10:16:15 #227
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_124867280
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die marge is wel ideaal als je trein iets eerder dan 9.00 uur vertrekt. Kun je mooi gebruik van maken :7
Ik moest een keer op Leiden Lammenschans werken tijdens de ochtendspits. Er vertrekt daar om 08:56 een trein naar Utrecht Centraal. Nog nooit zoveel mensen voor de incheckpaal daar zien wachten :P (Ook een ideaal station daarvoor, omdat je direct bij de trein bent.)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  donderdag 4 april 2013 @ 10:17:29 #228
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_124867305
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:16 schreef AllesWatWas het volgende:

[..]

Ik moest een keer op Leiden Lammenschans werken tijdens de ochtendspits. Er vertrekt daar om 08:56 een trein naar Utrecht Centraal. Nog nooit zoveel mensen voor de incheckpaal daar zien wachten :P (Ook een ideaal station daarvoor, omdat je direct bij de trein bent.)
Het heeft dan ook maar één perron. :{
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 april 2013 @ 10:18:38 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124867333
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:16 schreef AllesWatWas het volgende:

[..]

Ik moest een keer op Leiden Lammenschans werken tijdens de ochtendspits. Er vertrekt daar om 08:56 een trein naar Utrecht Centraal. Nog nooit zoveel mensen voor de incheckpaal daar zien wachten :P (Ook een ideaal station daarvoor, omdat je direct bij de trein bent.)
nice.

Deed het zelf altijd in Leeuwarden met een trein die om 8.59 uur vertrok.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport donderdag 4 april 2013 @ 10:18:49 #230
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_124867336
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:17 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het heeft dan ook maar één perron. :{
Zelfs Geerdijk en Daarlerveen hebben er nog twee!
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 april 2013 @ 10:20:12 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124867390
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:18 schreef dennistd het volgende:

[..]

Zelfs Geerdijk en Daarlerveen hebben er nog twee!
dat zijn dan ook IC-waardige stations. Dan heb je dat wel nodig, want het perron puilt er iedere dag uit :)
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 4 april 2013 @ 10:25:04 #232
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_124867511
Op Somda las ik dat er schijnbaar voor 2014 geen Mat '64 meer rondrijdt (in de omlopen gepland, ongetwijfeld wel als reservemateriaal).

Weet niet hoe betrouwbaar het is, maar hoop doet leven ;).
  donderdag 4 april 2013 @ 10:29:42 #233
141482 Q.
JurassiQ
pi_124867634
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:18 schreef dennistd het volgende:

[..]

Zelfs Geerdijk en Daarlerveen hebben er nog twee!
Toch jammer dat Geerdijk gaat sluiten. Daarlerveen blijft blijkbaar wel open, die is bijna net zo nuttig.
For great justice!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 april 2013 @ 10:46:57 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124868092
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:25 schreef KnightSolaire het volgende:
Op Somda las ik dat er schijnbaar voor 2014 geen Mat '64 meer rondrijdt (in de omlopen gepland, ongetwijfeld wel als reservemateriaal).

Weet niet hoe betrouwbaar het is, maar hoop doet leven ;).
broek53 is vrij betrouwbaar, alleen vraag ik me af hoe de NS dat wil doen nu er al veel materieel wegvalt. Mijn vermoeden is dat het klaar zijn van het werk aan de VIRMs en de revisie van DD-AR naar DDZ het allemaal op moet vangen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 4 april 2013 @ 10:47:28 #235
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_124868108
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:25 schreef KnightSolaire het volgende:
Op Somda las ik dat er schijnbaar voor 2014 geen Mat '64 meer rondrijdt (in de omlopen gepland, ongetwijfeld wel als reservemateriaal).

Weet niet hoe betrouwbaar het is, maar hoop doet leven ;).
Ik hoop het.
Museummat is leuk, maar niet in de dagelijkse dienst.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  donderdag 4 april 2013 @ 10:50:55 #236
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_124868211
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die marge is wel ideaal als je trein iets eerder dan 9.00 uur vertrekt. Kun je mooi gebruik van maken :7
Precies.
18.25 sharp inklokken, bakkie leut halen, trein van 18.32 in. En dat allemaal lekker relaxed.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_124868698
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

broek53 is vrij betrouwbaar, alleen vraag ik me af hoe de NS dat wil doen nu er al veel materieel wegvalt. Mijn vermoeden is dat het klaar zijn van het werk aan de VIRMs en de revisie van DD-AR naar DDZ het allemaal op moet vangen.
Ik weet het!

Kortere treinen! De oplossing voor (bijna) alles
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 april 2013 @ 11:06:57 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124868740
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik weet het!

Kortere treinen! De oplossing voor (bijna) alles
42 is de oplossing voor alles :P

maar goed, op papier zal alles wel kloppen, maar de beleving van de reiziger is gewoon anders
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 4 april 2013 @ 11:17:53 #239
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_124869057
En dan wordt NS erop afgerekend in de beoordelingen, waarna NS gaat klagen dat de reiziger veel te negatief is omdat alles prima rijdt en hoogfrequent is enzo. Je kunt het gewoon nu al voorspellen. :')
pi_124869199
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:17 schreef James1988 het volgende:
En dan wordt NS erop afgerekend in de beoordelingen, waarna NS gaat klagen dat de reiziger veel te negatief is omdat alles prima rijdt en hoogfrequent is enzo. Je kunt het gewoon nu al voorspellen. :')
De aloude wisselwerking tussen de reiziger "De NS luistert niet naar de klant" en NS "De klant is veel te negatief, daar willen we niet naar luisteren" is wel voorspelbaar, ja.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 april 2013 @ 11:24:06 #241
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124869278
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:17 schreef James1988 het volgende:
En dan wordt NS erop afgerekend in de beoordelingen, waarna NS gaat klagen dat de reiziger veel te negatief is omdat alles prima rijdt en hoogfrequent is enzo. Je kunt het gewoon nu al voorspellen. :')
daarom moet het klantoordeel ook leidend worden. Dwingt de NS wel om een stapje meer te zetten, zeker als de concessieverlener eindelijk haar tanden eens gaat tonen en vanwege te kort schietend beleid mensen naar huis begint te sturen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_124869284
De NS roept om dat er treinen rijden naar Enschede in Zwolle :D
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 april 2013 @ 11:25:02 #243
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124869308
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
De NS roept om dat er treinen rijden naar Enschede in Zwolle :D
komt omdat de systemen nog niet aangepast zijn aan de weer doorrijdende treinen. Gebeurt komende maandag pas :')
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 4 april 2013 @ 11:26:09 #244
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_124869337
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

daarom moet het klantoordeel ook leidend worden. Dwingt de NS wel om een stapje meer te zetten, zeker als de concessieverlener eindelijk haar tanden eens gaat tonen
Als Mansveld te veel boetes gaat uitdelen benadeelt dit de bottom line en dus ook de dividenduitkering aan het ministerie van Financiën. En dan krijgt ze weer kritiek vanuit de oppositie ("symboolpolitiek!") en zal het ministerie van Financiën wel gaan piepen.

En zie daar, een prima voorbeeld van de perverse situatie die er rondom NS hangt.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 april 2013 @ 11:27:56 #245
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124869390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef James1988 het volgende:

[..]

Als Mansveld te veel boetes gaat uitdelen benadeelt dit de bottom line en dus ook de dividenduitkering aan het ministerie van Financiën. En dan krijgt ze weer kritiek vanuit de oppositie ("symboolpolitiek!") en zal het ministerie van Financiën wel gaan piepen.

En zie daar, een prima voorbeeld van de perverse situatie die er rondom NS hangt.
daarom moet ze ook directieleden naar huis gaan sturen. Hun bonus inhouden is niet genoeg als het mis gaat.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_124869739
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

daarom moet ze ook directieleden naar huis gaan sturen. Hun bonus inhouden is niet genoeg als het mis gaat.
En/of tariefsverhogingen tegenhouden.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_124869889
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef James1988 het volgende:

[..]

Als Mansveld te veel boetes gaat uitdelen benadeelt dit de bottom line en dus ook de dividenduitkering aan het ministerie van Financiën. En dan krijgt ze weer kritiek vanuit de oppositie ("symboolpolitiek!") en zal het ministerie van Financiën wel gaan piepen.

En zie daar, een prima voorbeeld van de perverse situatie die er rondom NS hangt.
Dat is toch "vestzak, broekzak"? Of het geld nou door Verkeer & Waterstaat wordt afgeroomd of door Financiën, wat is het verschil? Dat kunnen ze onderling wel weer verrekenen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 april 2013 @ 11:43:10 #248
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124869893
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

En/of tariefsverhogingen tegenhouden.
tegenhouden is wel een goede, maar het moet dan wel tijdelijk zijn, zodat er wel een prikkel bestaat om snel verbeteringen door te voeren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_124869945
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

tegenhouden is wel een goede, maar het moet dan wel tijdelijk zijn, zodat er wel een prikkel bestaat om snel verbeteringen door te voeren.
Duidelijke meetmomenten invoeren. Dus niet de Ansaldo-"over drie maanden zien we wel of er een plan is gemaakt om te overleggen of er een comité opgericht moet worden"-Breda oplossing.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 april 2013 @ 11:46:56 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124870033
probleem is dat de NS-lobby op dit moment zeer machtig is en een flinke voet tussen de deur bij het ministerie heeft. Hierdoor zullen veel van de goede voorstellen behoorlijk afgezwakt worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')