Tsja, er is ook nog........ Messiquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die hebben niks aan het toeval overgelaten.
Daar is niks tegen te doenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu gaat die homoAlien van Halst straks zo ongelofelijk klaarkomen op die pass bah
Zonder Xave en Iniesta had ie em niet gemaakt, en ook in Engeland niet.quote:
Veel mooier komen ze ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu gaat die homo van Halst straks zo ongelofelijk klaarkomen op die pass bah
Sjek is er niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
Een razende knuppel van Sjek zometeen.
Had je mij vroeger in de E4 van de lokale club eens moeten zien. Standaard passje op de zaterdagochtend hoorquote:
Dat is ook echt zo'n onzin. Er komen echt weinig goals van Messi vanuit 1 van die 2.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zonder Xave en Iniesta had ie em niet gemaakt, en ook in Engeland niet.
Die denken dat het om Leo Beenhakker gaatquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef VMSDKR het volgende:
Zouden ze in het andere topic nu boos worden om de spoiler in de vorm van de TT?
Waar voetbalt die?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die denken dat het om Leo Beenhakker gaat
? Wie danquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef Gwunnik het volgende:
Iets haten vanwege de (vermoedelijke) reactie van anderen
Wellicht zo mooi wel, maar als er iemand een boel assists geeft is het Alves hoor..quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook de eerste keer ooit dat Alves dat doet dus het zal wel mazzel zijn geweest.
Laat je niet opjuttenquote:
Heb je er toevallig statistieken van? Ben wel benieuwd namelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo'n onzin. Er komen echt weinig goals van Messi vanuit 1 van die 2.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is te merken, beter ga je wat meer naar school.
Ja, de verleden tijd van schelen.quote:
Laat ze maar praten. Wij weten wel beter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ja, de verleden tijd van schelen.
Scheelde?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
scheeldequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Zou het de avond van PSG kunnen worden na 29 minuten...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begin me alweer flink te ergeren aan Snoeks.
Hij telde 'm al (dat schot van Messi dat net over/naast ging) en wilde gaan zingen.quote:
Boehoehoequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk is Messi er de rest van het jaar uit.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is te zien aan de manier waarop je zinnen formuleert.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou zo goedkoop te scoren?Misschien kan je relevante comments gaan geven over de wedstrijd ofzo. Op deze wartaal zit niemand echt te wachten..
Gaat niet lukken hij speelt niet tegen PSVquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
De koekoek song bestaat alquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij telde 'm al (dat schot van Messi dat net over/naast ging) en wilde gaan zingen.
Zingende Sierd
Triest figuur.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas niet bij de hand. Maar verkregen via twitter, barca stuff of messi stats.. Een van die was het.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heb je er toevallig statistieken van? Ben wel benieuwd namelijk
Hij was even niet in vorm ja. Kan toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die zei dat hij niet zo in vorm was? Zelden zo gelachen.
Als dit een uit-vorm Messi is...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die zei dat hij niet zo in vorm was? Zelden zo gelachen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet heel geloofwaardig, zo'n comment, met zo'n sig.
Kan hij geld ophalen voor arme Argentijnse kindertjes.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij was even niet in vorm ja. Kan toch?
Ja, maar jij...quote:
Nee hoor, die post herinnerde ik me nog. Ff terugzoeken, dat wel. Valt me op dat je zelf vrij weinig relevant over de wedstrijd post.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk komt hij van pas. Geduld is een schone zaak
NOSquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Syntix het volgende:
Scenario als messi geblesseerd eruit gaat:
NL1, NL2 en NL3 rechtstreeks naar Jack met het laatste nieuws over messi en een drie uur durende live show
quote:
Dat is wel vaker bij René. Je zou eens in de Eredivisie live topics moeten komen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee hoor, die post herinnerde ik me nog. Ff terugzoeken, dat wel. Valt me op dat je zelf vrij weinig relevant over de wedstrijd post.
3 uur maar?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Syntix het volgende:
NL1, NL2 en NL3 rechtstreeks naar Jack met het laatste nieuws over messi en een drie uur durende live show
Inzamelingsactie en giro 555quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Syntix het volgende:
Ik maakte ook een grapje tegen j0rdiii, een beetje slowchat wordt altijd toegestaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee hoor, die post herinnerde ik me nog. Ff terugzoeken, dat wel. Valt me op dat je zelf vrij weinig relevant over de wedstrijd post.
Alsof hij nog niet in het vliegtuig zit om met een extra camera teamquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Syntix het volgende:
Ok goed om te weten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
Let niet op GGMM, Kopsterk. Hij is niet in z'n normale doen de laatste dagen.
de NOS kennende duurt het wss heel de nacht, inclusief oude beelden/documentaires en interviews met knie-doktorenquote:
Ook dat idd.quote:
Hahaha ja die deskundigen weer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
de NOS kennende duurt het wss heel de nacht, inclusief oude beelden/documentaires en interviews met knie-doktoren
[..]
Ook dat idd.
"Tom van 't Hek, neus-deskundige"quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hahaha ja die deskundigen weer.
"Tom Jansen, knie-deskundige"
Ik herhaalde de commentator, niet zozeer wat er gebeurdequote:
Ah, een grapje. Ik vind het verdomd moeilijk om in te schatten of jij serieus bent. Zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte ook een grapje tegen j0rdiii, een beetje slowchat wordt altijd toegestaan.
Verzin er nog een paar. Deze grappen zijn tijdloos.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breaking: Messi heeft last van zijn grote teen
breaking, iedereen heeft last van Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breaking: Messi heeft last van zijn grote teen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
breaking, iedereen heeft last van Mexicanobakker.
Misschien eentje over de keeper van Chelseaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Verzin er nog een paar. Deze grappen zijn tijdloos.
Goeie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
breaking, iedereen heeft last van Mexicanobakker.
Groningse hardheidquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Heeft die mongool weer van die panty's aan
Die met die rare helm?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien eentje over de keeper van Chelsea
Die is wat oud.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien eentje over de keeper van Chelsea
Inderdaad. Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ah, een grapje. Ik vind het verdomd moeilijk om in te schatten of jij serieus bent. Zal wel aan mij liggen.
Helemaal niets in Amsterdam.quote:
Nee jouw kop is een feestje.quote:
Je kunt beter op zoek naar een vriendin dan, als je dat bedoelt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou mezelf wel raken, als je dat bedoelt
Zulke mensenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Messi eruit, ik ga verder aan m'n opdracht.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
J. Alba haar halfzus heeft ook gescoord vandaag
[ afbeelding ]
Score
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Score
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Mensen hoeven niet in een spoiler alleen omdat ze negroïde zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem ook uitgezet nuquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef Nober het volgende:
We kunnen net zo goed stoppen met voetballen als Messi toch niet meedoet.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen hoeven niet in een spoiler alleen omdat ze negroïde zijn hoor.
Nou volgens mij doe jij helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef Nober het volgende:
We kunnen net zo goed stoppen met voetballen als Messi toch niet meedoet.
Ik heb een hekel aan mensen die heel de tijd dezelfde gifjes plaatsen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Score
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die heel de tijd dezelfde gifjes plaatsen.
Dit vond ik een leuke opmerking.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
en jpg bestanden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
Maar de irrelevante gifjes mogen vanaf nu wel achterwege blijven.
Ik denk elke keer dat ik 'Jeanette' hoor. In België noemen ze je zo als ze je een homo vinden.quote:
Nee. Zelfspot is altijd leuk. Ik zal voortaan wat meer smilies gebruiken, misschien verduidelijkt dat mijn emoties.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Zelfspot is altijd leuk. Ik zal voortaan wat meer smilies gebruiken, misschien verduidelijkt dat mijn emoties.
erg geestig jaquote:
Dat is niet mooi, maar dat doet niks af aan de boodschap van mijn eerder geplaatste post.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat ik 'Jeanette' hoor. In België noemen ze je zo als ze je een homo vinden.
Oké.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Zelfspot is altijd leuk. Ik zal voortaan wat meer smilies gebruiken, misschien verduidelijkt dat mijn emoties.
GGMM is een Derksen hater, die gaat binnenkort het PSG publiek op z'n dak krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef VMSDKR het volgende:
Johannes, je kietelt zijn ball..
Laat maar.
Leave GGMM alonequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is een Derksen hater, die gaat binnenkort het PSG publiek op z'n dak krijgen
Ook nog eens een Sierd hater, hij is eigenlijk een nogal haatdragend persoon.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is een Derksen hater, die gaat binnenkort het PSG publiek op z'n dak krijgen
Ik vind jou wel aardig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook nog eens een Sierd hater, hij is eigenlijk een nogal haatdragend persoon.
J. Alba kruipt ook weleens terug in haar hol. Van een nader te noemen user mag ik hier het bewijs enkel niet van posten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
rot op paashaas, pasen is voorbij, terug in je hol
Waar haatdragend stond bedoelde ik natuurlijk verstandig.quote:
#TeamAntiGGMMenRickazioquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Team Rickazio en GGMM, VI haters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb toevallig maandag niet helemaal uitgekeken inddquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Team Rickazio en GGMM, VI haters
quote:De musculus biceps femoris of tweehoofdige dijspier is een tweekoppige spier aan de achterzijde van het bovenbeen. Het is één van de drie spieren die samen de hamstrings vormen.
De lange kop (caput longum) is bi-articulair en loopt over het heup- en het kniegewricht. De korte kop (caput breve) ontspringt op het dijbeen en loopt alleen over de knie. De functie van deze spier over het heupgewricht is retroflexie. In de knie bewerkstelligt deze spier flexie en exorotatie bij gebogen knie. Het is daarmee de enige spier die de exorotatie in de knie kan uitvoeren.
Hij moet Messi toch wel weer kunnen inhalen?quote:
Heeft Messi je moeder verkracht of wat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moet Messi toch wel weer kunnen inhalen?
Kon je het leed niet aan nu de enige echte club uit Groningen failliet is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
heb toevallig maandag niet helemaal uitgekeken indd
Het lijkt erop dat hij hem door dezelfde heeft laten zetten als die andere, die was ook al zo spuuglelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kots lelijke tatoeage zal wel ontstoken zijn.
Messi is best ok, alleen Barca niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Messi je moeder verkracht of wat?
Slechtste aankoop van Barcelona. Op Alexis na dan.quote:
Die opmerking is origineel, met name omdat die op schijt slaat denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon je het leed niet aan nu de enige echte club uit Groningen failliet is.
Slecht excuus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi is best ok, alleen Barca niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi is best ok, alleen Barca niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Barcelona en Feyenoord in dezelfde zin... hihiquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
Barcelona zonder Messi is als Feyenoord zonder Pelle.
Er wordt heel veel geroepen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd zei overigens spierblessure in rechtervoet, dat zal het dus ongetwijfeld zijn.
Rustig aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die opmerking is origineel, met name omdat die op schijt slaat denk ik
quote:
Inderdaad, waarom doe je dat nou?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona en Feyenoord in dezelfde zin... hihi
Van der wiel er in danquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
Jallet lijkt vandaag de zwakke plek in de PSG verdediging. Veel gevaar van Barca komt over links.
Gratis en voor nietzquote:
Ja, die is ook niet zo best vandaagquote:
Je stream loopt achter.quote:
twitter:SierdVos twitterde op dinsdag 02-04-2013 om 22:06:58Daar heb je hem weer Alexis Immers, altijd mis reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |