Dat is inderdaad jammer, ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Mark het volgende:
Dit weekend weer eens 3 punten? Jammer dat Koolwijk ontbreekt
Ik heb er geen vertrouwen meer in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Mark het volgende:
Dit weekend weer eens 3 punten? Jammer dat Koolwijk ontbreekt
Al met al geen slecht seizoen van NEC hoor. Ze staan nu wel op de plek waar ze horen in principe.quote:Op zondag 21 april 2013 16:44 schreef ImMaxa het volgende:
Aanfluiting. Ze lachen zich ROT in Arnhem. Hopelijk kan Feyenoord dat lachen wat verminderen...
Doelde meer op deze wedstrijd dan op het hele seizoen. Het seizoen als geheel is niet slecht. Ook niet goed/geweldig, maar zeker niet slecht.quote:Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Al met al geen slecht seizoen van NEC hoor. Ze staan nu wel op de plek waar ze horen in principe.
We moeten Arnhem dan ook vergeten, behalve die twee keer per jaar dat we daar tegen spelenquote:Op zondag 21 april 2013 16:44 schreef ImMaxa het volgende:
Aanfluiting. Ze lachen zich ROT in Arnhem. Hopelijk kan Feyenoord dat lachen wat verminderen...
Qua resultaat is het niet heel slecht, al kun je nog steeds 14e of 15e worden, maar qua voetbal was dit het minste seizoen in jaren. Hoeveel leuke wedstrijden hebben we gezien? 3 of 4, en niet eens allemaal in de Goffert. Ik kan prima snappen als mensen hun seizoenkaart niet willen verlengen na dit seizoen.quote:Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Al met al geen slecht seizoen van NEC hoor. Ze staan nu wel op de plek waar ze horen in principe.
quote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat een wanvertoning zeg. Niet normaal. Niveautje Koningslied.
Volgend seizoen een compleet nieuwe voorhoede aub.
Zoals Stutter? Die vond ik nl echt door de mand vallen vandaag.quote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Kan NEC zijn scouting niet eens wat meer gaan richten op NRW clubs? 1. Bundesliga 2. Bundesliga, 3. Liga en zelfs de Regionnaliga's. En dan bedoel ik niet FC Kleve ofzo. Gewoon grote clubs als Düsseldorf (die hebben een lager budget dan NEC, of Sankt Pauli)
Dat was toch die amateur die ze namen na zo'n wetenschappelijke test. ?quote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Zoals Stutter? Die vond ik nl echt door de mand vallen vandaag.
Vooral aan het achteruitrennen van Will heb ik me lopen ergerenquote:Op maandag 22 april 2013 08:20 schreef larry91 het volgende:
In ieder geval spelers die de basale aspecten van voetbal beheersen, zoals een bal over 5 meter passen of een speler kort dekken..
Wat was het gisteren slecht zeg...
Klevequote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Kan NEC zijn scouting niet eens wat meer gaan richten op NRW clubs? 1. Bundesliga 2. Bundesliga, 3. Liga en zelfs de Regionnaliga's. En dan bedoel ik niet FC Kleve ofzo. Gewoon grote clubs als Düsseldorf (die hebben een lager budget dan NEC, of Sankt Pauli)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |