Lekkere generalisering weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Frans volk is heel arrogant en chagrijnig ja
Daar is ook iets waar je niets aan hebt. Je kunt beter gewoon gezellig hier posten, daar steek je veel meer van opquote:
ja maar duits wil ik echt graag lerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is ook iets waar je niets aan hebt. Je kunt beter gewoon gezellig hier posten, daar steek je veel meer van op
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
AJ wil jij mij bijles geven?:$$$
Duitsquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar duits wil ik echt graag leren
Als Hitler de oorlog had gewonnen was dat niet nodig geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft niet gewonnen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als Hitler de oorlog had gewonnen was dat niet nodig geweest
Een reeds ingekleurde kleurplaat is geen kleurplaat maar een placematquote:
Waarom niet Chinees (of Mandarijns idc), die nemen toch de wereld over?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kap er nou maar mee johquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom niet Chinees (of Mandarijns idc), die nemen toch de wereld over?
Op zich was het idee van één taal spreken niet eens zo gek. Maar goed, genoeg over WW2quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft niet gewonnen..
Bij ons met geschiedenis gaat het eroverquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich was het idee van één taal spreken niet eens zo gek. Maar goed, genoeg over WW2
Dank je.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
FP, Sport en Games![]()
Maar wel respect enzoniks negatiefs
Deel eens 3 leuke feitjes met ons die je hebt geleerd waar we misschien nog iets van kunnen lerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij ons met geschiedenis gaat het erover
Nu nog een beetje je werk doen, geboeftequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb wel een mooien tagjen, dat wel.
Still black thoughquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb wel een mooien tagjen, dat wel.
Waarom denk je dat ik dat niet doe?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu nog een beetje je werk doen, geboefte
Ik leer het je wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar ik kan niet dansen en zingen
Omdat ik alles weet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat niet doe?
het 3 stappen plan van Darwin.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deel eens 3 leuke feitjes met ons die je hebt geleerd waar we misschien nog iets van kunnen leren
Probeer dus NIET voorspelbaar te zijn!
klinkt goed, ik hou van geldquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik leer het je wel.
Daarna kunnen we samen geld verdienen
Ik wil nu iets zeggen maar als je niet in London woont zal dat verkeerd overkomen dus ik doe het maar nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben jij zeker nog nooit bruin geweest
Ik heb geen vriendin hoorquote:
nah kom maar op. ik weet wel het een en ander over Londen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen maar als je niet in London woont zal dat verkeerd overkomen dus ik doe het maar niet
Hopelijk hou je ook van burlesque achter de camquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klinkt goed, ik hou van geld
Dat doe ik al hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik alles weet.
Lekker veel spellchecken en dingen en alles jij. Stel me niet teleur
wasda? #durfttevragenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hopelijk hou je ook van burlesque achter de cam
Toen ik daar was echt vervelend veel regen, op zo camping met caravan, een speelhal met coin dozerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen maar als je niet in London woont zal dat verkeerd overkomen dus ik doe het maar niet
Ik doelde dan ook niet op jou als persoon maar meer op de menigte hier waaronder crewquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nah kom maar op. ik weet wel het een en ander over Londen.
Dit staat nergens op internetquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het 3 stappen plan van Darwin.
Frankrijk koopt producten van amerika, amerika leent aan duitseland, en duitseland betaald schuld aan frankrijk.
Voor de rest weet ik niks zo snel
Wacht even ik denk dat ik de naam verkeerd spelquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit staat nergens op internet
Een camping in London? Waar in London was datquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Toen ik daar was echt vervelend veel regen, op zo camping met caravan, een speelhal met coin dozerOok zo dik kind gooide ze volle gewicht er tegen alle alarmen gingen af het geld kwam er uit en iedereen speelt rustig door daar
oh nee sorry dat doe ik de mensheid niet aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon dansen en zingen en kleren uittrekken, niks bijzonders toch
oh DM?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook niet op jou als persoon maar meer op de menigte hier waaronder crew
Nee in cornwall dacht ik maar ben wel in london geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een camping in London? Waar in London was dat
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh nee sorry dat doe ik de mensheid niet aan
Cornwall is wel leuk. Ver weg maar best mooiquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee in cornwall dacht ik maar ben wel in london geweest
Ja, waarom ben je eigenlijk naar london gegaan of hou je dat liever prive?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cornwall is wel leuk. Ver weg maar best mooi
Ik hoor niet in NLquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, waarom ben je eigenlijk naar london gegaan of hou je dat liever prive?
Maar zelf wel nederlands?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoor niet in NL
Ik voel me er niet thuis. En toch wil ik er weer wonen. Nou ja, dat zal ook wel van korte duur zijn dan
Thanks manquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Blijf maar lekker in de UK hoor stu
Denken dat wij jou hier moeten
teleurstellend ja?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Oh nee
Ik zie nu pas hoe laat het is
quote:
awh dat scheelt alweerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef A-Scudder het volgende:
[..]geen zin in school
Heb morgen wel eerste uur vrij though
Zekersquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat scheelt alweer
Lange week duurt lang
doordeweeks duurt altijd langquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Zekers![]()
Gelukkig was het een korte week?
Maar 4 daagjes
Waarheidquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doordeweeks duurt altijd lang
nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef A-Scudder het volgende:
Kijk, kijk!
Ik ben weer aan het fotowinkelen geweest
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nicewelk programma gebruik je?
wie is datquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef A-Scudder het volgende:
Kijk, kijk!
[ afbeelding ]
Ik loop 36 uur per week stage en in het weekend rook ik af en toe een jointjequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bitch please, ik loop stage en werk op zaterdag
awh okequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Dankje
Pixlr.com
Makkelijk en online en gratis
Dat ben ik op Mia Wasikowska van Alice in wonderlandquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh oke
Mijn foto's zijn altijd zo lelijk
leukquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Dat ben ik op Mia Wasikowska van Alice in wonderland
gezicht ietsjes te groot denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef A-Scudder het volgende:
Kijk, kijk!
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nou ik vind je foto's leuk
Nee hoor, is precies op maatquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gezicht ietsjes te groot denk ik.
Tevens hoi![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nou ik vind je foto's leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
oh haha het leek langer johquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was 10 minuten weg ofzo
half uur blijkbaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh haha het leek langer joh
Och armequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef A-Scudder het volgende:
Ik heb veel te veel gegeten
Ik ga ontploffen
pijnlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef A-Scudder het volgende:
Ik heb veel te veel gegeten
Ik ga ontploffen
Jaquote:
Komt vaak voor jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pijnlijkherkenbare struggle
mooie vrouwen poepen nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vrouwenstruggles
als ik teveel heb gegeten ga ik gewoon poepen
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ongedierte
Ik ben uitgenodigd voor een meedraaidagje bij Pappa Joes
En m'n baas is echt een baasgodver
i like your stylequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
My fists are clenched right
Ready to strike against you
I embody the vengeance
Of all who stand against you
I hope to see you fucking die
Goeie lyrics
Nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja gewoon, man van rond de 35-40 maar het kon net zo goed een student van 23 zijn
Hahaquote:
Jim Fear has done it againquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
My fists are clenched right
Ready to strike against you
I embody the vengeance
Of all who stand against you
Goeie lyrics
Danksquote:
Slim, ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Haha
Moet ik ook vaak. dan kom ik na 5 minuten naar beneden en zeg ik dat een groot deel schoon is en dan is mijn moeder weer blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Vandaag punt geschiedenis se teruggekregen
Dag van tevoren begonnen, blijkbaar 1 vraag vergeten, slordige foutjes hier en daargwn gematstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is jouw kamer zo klein dat na 5 minuten zo'n groot deel al schoon is?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Haha
Moet ik ook vaak. dan kom ik na 5 minuten naar beneden en zeg ik dat een groot deel schoon is en dan is mijn moeder weer blij
Maargoed er is een grote kans dat ik word aangenomen aangezien ik merkte dat hij mijn charme wel zag zitten. Maar even afwachten op de meeloopdag.quote:
'schoon' is relatief, ik verplaats de rotzooi gewoon en dan vind ik het opgeruimdquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is jouw kamer zo klein dat na 5 minuten zo'n groot deel al schoon is?
herkenbaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'schoon' is relatief, ik verplaats de rotzooi gewoon en dan vind ik het opgeruimd![]()
nah, ik ruim dan alleen de grote dingen op zegmaar. dat maakt al een flink verschil en het is 5-10 minuutjes werkquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is jouw kamer zo klein dat na 5 minuten zo'n groot deel al schoon is?
ja zit wat inquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nah, ik ruim dan alleen de grote dingen op zegmaar. dat maakt al een flink verschil en het is 5-10 minuutjes werk
jaa tering.. :pquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe is het man? Lekker druk?
ja prima hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
jaa tering.. :p
Gaat voorderest goed! Met jou?
Mijn kamer is niet klein, maar heb behoorlijk veel meubels enzo staanquote:
ik wil een koelkast vol met Taksiquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn kamer is niet klein, maar heb behoorlijk veel meubels enzo staan![]()
Koelkast bureau kast nog een kast, een kist 2 persoons bed en nog wat spullen. dat maakt het kleiner
Ik wil ook een koelkast op mn kamerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn kamer is niet klein, maar heb behoorlijk veel meubels enzo staan![]()
Koelkast bureau kast nog een kast, een kist 2 persoons bed en nog wat spullen. dat maakt het kleiner
Beter tochquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maargoed er is een grote kans dat ik word aangenomen aangezien ik merkte dat hij mijn charme wel zag zitten. Maar even afwachten op de meeloopdag.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:19 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik wil ook een koelkast op mn kamer
wil je niet. als ik dat ding aan heb staan is het fokking kouden enzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:19 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik wil ook een koelkast op mn kamer
Word ik van de week over gebeldquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter toch
Wanneer is het?
Het is bij mij toch al koudquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wil je niet. als ik dat ding aan heb staan is het fokking kouden enzo
Ik ken hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Auw ik word geharkt door mijn hond
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Word ik van de week over gebeld
Ja, zwarte labradorquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je een hond? Wat voor een?
awh zo tofquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ja, zwarte labrador
Heet Wodan is erg vervelend maar ook soms lief
Wodanquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ja, zwarte labrador
Heet Wodan is erg vervelend maar ook soms lief
ik heb 2 van de 3, hond en 2 kattenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een hond. Of een kat. Of een vriendin. 1 van de 3
je kunt seks met ze allemaal hebben, moeilijke keusquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een hond. Of een kat. Of een vriendin. 1 van de 3
Liefst een stomme vriendin, die maakt geen geluidquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt seks met ze allemaal hebben, moeilijke keus
Ik heb een franse bulldogquote:
of een gehandicapte, zoals supersofquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Liefst een stomme vriendin, die maakt geen geluid
En een vriend, tel die maar lekker meequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb 2 van de 3, hond en 2 katten
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt seks met ze allemaal hebben, moeilijke keus
Trolliequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of een gehandicapte, zoals supersof
Awwquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb een franse bulldogheel lief maar zo eigenwijs als de pest
maar dat is grappig
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of een gehandicapte, zoals supersof
bofkont ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een vriend, tel die maar lekker mee
[..]
aawh die zijn ook zo leukquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Aww![]()
![]()
Wij krijgen maybe nog een bokser
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom zo vroeg hamerhaaitje?
nou ik ben moe nou groetjes
Ja ik voel ze weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja prima hoor
Zijn je tenen al wat bijgekomen?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Donar is de dondergod, Wodan is de vader van Donar
Get ur facts right
Barbiequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Sperma gaat niet samen met nepwimpers
Twee weekjes nieuw onderhandquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Aangenaam. Ben je nieuw hier op FOK!?
ik vind haar wel grappigquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iedereen haat haar, snap het niet, supertof mens vind ik het
ja toch.quote:
ja ik vind die tieten zonde! Cup D was veel mooier imoquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja toch.
dat moment dat ze met de blote reten tegen het raam![]()
Maar dat met die nieuwe tieten loopt wel een beetje uit de hand hoor
Ja inderdaad. Maarja ik vind 't wel grappig die hele Barbie-dinges, als ze alleen maar een scheet laat komt alle media erop afquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik vind die tieten zonde! Cup D was veel mooier imo
More than a handful is a wastequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik vind die tieten zonde! Cup D was veel mooier imo
ja lijkt mij ook, je kan toch niet meer vastpakken da de grootte van je handquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
More than a handful is a waste
Dat zeg ik vrij vaak
Iets met klein maar fijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja lijkt mij ook, je kan toch niet meer vastpakken da de grootte van je hand
Zekerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ook die kunnen heel gevoelig zijn
ja zit alleen maar in de wegquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZekerLijkt me eigenlijk alleen maar onhandig, dubbel D dingen
Als ik iemand echt leuk vind is cupmaat van klein belangquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zit alleen maar in de weg
Maar een C zou wel mooi zijn
JAquote:
VAAquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
BESTSSSTTTEEEEE SSSSSSOOOOOOOOOFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hah.
Hé ik weet dat jullie een stelletje zijn maar ik wil ook nog ''quote:
Ik zeg het toch voor mezelfquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik iemand echt leuk vind is cupmaat van klein belang
Mwah maarja de meeste meisjes zijn pas leuk als ze een flinke cupmaat hebben toggggquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik iemand echt leuk vind is cupmaat van klein belang
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mwah maarja de meeste meisjes zijn pas leuk als ze een flinke cupmaat hebben togggg
Was sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe mij maar een mooi stel ogen en een leuke lach
mwa de meeste kleren staan pas leuk als je wel wat redelijke tieten hebt, geldt ook voor badkleding, helemaal als je geen maatje 34 hebt om het zo maar te zeggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe mij maar een mooi stel ogen en een leuke lach
jer liefje schatjequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hé ik weet dat jullie een stelletje zijn maar ik wil ook nog ''''-jes achter mijn naam hebben
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hé ik weet dat jullie een stelletje zijn maar ik wil ook nog ''''-jes achter mijn naam hebben
Ja maar ogenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa de meeste kleren staan pas leuk als je wel wat redelijke tieten hebt, geldt ook voor badkleding, helemaal als je geen maatje 34 hebt om het zo maar te zeggen
Jaquote:
Feest!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaen vriendin weer gezien dat is altijd leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik vind dat soort shit altijd vetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ogen waar ik niet weg kan kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iedereen heeft ogen
Uitzonderingen daargelaten
Prommiequote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind dat soort shit altijd vetJe bent stoned?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ja die zijn schaarsquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ogen waar ik niet weg kan kijken
awh nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Prommie
was leuken ik was niet lonely
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feest!stopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Rockquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind dat soort shit altijd vetIk ook. Ik blijf er vaak veel te lang naar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Sorry, nog eentje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Ik blijf er vaak veel te lang naar kijken![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sorry, nog eentje.van sofs Fobo gepiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sorry, nog eentje.Ik keek het hele rondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Jup. ze had het zelf bedacht en geschreven als pwsquote:
Dat is nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup. ze had het zelf bedacht en geschreven als pws
dit jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Aan de ene kant wil ik slapen maar aan de andere kant niet #struggles
awh wat tofquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup. ze had het zelf bedacht en geschreven als pws
Ja echt welquote:
Helemaal topquote:
Hoiquote:
whatsapp en fok valt te combinerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Helemaal topWas gister ineens weg omdat een gezellig persoon begon te whatsappen
Hoe gaat het met jou?
Goed hoor. Ik merkte niet dat je wegwas tbhquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Helemaal topWas gister ineens weg omdat een gezellig persoon begon te whatsappen
Hoe gaat het met jou?
Klopt, maar met 1 bepaald persoon lukt mij dat nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
whatsapp en fok valt te combineren
Ow wacht, je was al gaan slapen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik merkte niet dat je wegwas tbh
Met wie dan?
ach soquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Klopt, maar met 1 bepaald persoon lukt mij dat niet
Nu doe ik tinychat en FOK!
quote:
Hallo terug!quote:
Nice nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ow wacht, je was al gaan slapen...
Met dat meisje die regelmatig langskomt
Ik krijg een bank van haar hahaquote:
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat je me kan tillenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
I'll carry you home toniiiiiiight
want?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat je me kan tillen
Ik zie jou niet voor me als bodybuilderquote:
Ze heeft de bank niet meer nodigquote:
ik kan mijn vader optillenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zie jou niet voor me als bodybuilder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |