Lekkere generalisering weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Frans volk is heel arrogant en chagrijnig ja
Daar is ook iets waar je niets aan hebt. Je kunt beter gewoon gezellig hier posten, daar steek je veel meer van opquote:
ja maar duits wil ik echt graag lerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is ook iets waar je niets aan hebt. Je kunt beter gewoon gezellig hier posten, daar steek je veel meer van op
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
AJ wil jij mij bijles geven?:$$$
Duitsquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar duits wil ik echt graag leren
Als Hitler de oorlog had gewonnen was dat niet nodig geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft niet gewonnen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als Hitler de oorlog had gewonnen was dat niet nodig geweest
Een reeds ingekleurde kleurplaat is geen kleurplaat maar een placematquote:
Waarom niet Chinees (of Mandarijns idc), die nemen toch de wereld over?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kap er nou maar mee johquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom niet Chinees (of Mandarijns idc), die nemen toch de wereld over?
Op zich was het idee van één taal spreken niet eens zo gek. Maar goed, genoeg over WW2quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft niet gewonnen..
Bij ons met geschiedenis gaat het eroverquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich was het idee van één taal spreken niet eens zo gek. Maar goed, genoeg over WW2
Dank je.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
FP, Sport en Games![]()
Maar wel respect enzoniks negatiefs
Deel eens 3 leuke feitjes met ons die je hebt geleerd waar we misschien nog iets van kunnen lerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij ons met geschiedenis gaat het erover
Nu nog een beetje je werk doen, geboeftequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb wel een mooien tagjen, dat wel.
Still black thoughquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb wel een mooien tagjen, dat wel.
Waarom denk je dat ik dat niet doe?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu nog een beetje je werk doen, geboefte
Ik leer het je wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar ik kan niet dansen en zingen
Omdat ik alles weet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat niet doe?
het 3 stappen plan van Darwin.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deel eens 3 leuke feitjes met ons die je hebt geleerd waar we misschien nog iets van kunnen leren
Probeer dus NIET voorspelbaar te zijn!
klinkt goed, ik hou van geldquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik leer het je wel.
Daarna kunnen we samen geld verdienen
Ik wil nu iets zeggen maar als je niet in London woont zal dat verkeerd overkomen dus ik doe het maar nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben jij zeker nog nooit bruin geweest
Ik heb geen vriendin hoorquote:
nah kom maar op. ik weet wel het een en ander over Londen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen maar als je niet in London woont zal dat verkeerd overkomen dus ik doe het maar niet
Hopelijk hou je ook van burlesque achter de camquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klinkt goed, ik hou van geld
Dat doe ik al hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik alles weet.
Lekker veel spellchecken en dingen en alles jij. Stel me niet teleur
wasda? #durfttevragenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hopelijk hou je ook van burlesque achter de cam
Toen ik daar was echt vervelend veel regen, op zo camping met caravan, een speelhal met coin dozerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen maar als je niet in London woont zal dat verkeerd overkomen dus ik doe het maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |