Lekkere generalisering weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Frans volk is heel arrogant en chagrijnig ja
Daar is ook iets waar je niets aan hebt. Je kunt beter gewoon gezellig hier posten, daar steek je veel meer van opquote:
ja maar duits wil ik echt graag lerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is ook iets waar je niets aan hebt. Je kunt beter gewoon gezellig hier posten, daar steek je veel meer van op
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
AJ wil jij mij bijles geven?:$$$
Duitsquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar duits wil ik echt graag leren
Als Hitler de oorlog had gewonnen was dat niet nodig geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft niet gewonnen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als Hitler de oorlog had gewonnen was dat niet nodig geweest
Een reeds ingekleurde kleurplaat is geen kleurplaat maar een placematquote:
Waarom niet Chinees (of Mandarijns idc), die nemen toch de wereld over?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kap er nou maar mee johquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom niet Chinees (of Mandarijns idc), die nemen toch de wereld over?
Op zich was het idee van één taal spreken niet eens zo gek. Maar goed, genoeg over WW2quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft niet gewonnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |