Brands zijn beleid was geweldig volgens de meesten hier een jaar geleden. Het kon niet op. Nu men inziet dat het elftal toch wel heel matig is krijgt Brands ineens kritiek. En terecht, maar veel te laat.
Hebben ze die halve zool al het contract verlengt?
Brands zijn beleid was geweldig volgens de meesten hier een jaar geleden. Het kon niet op. Nu men inziet dat het elftal toch wel heel matig is krijgt Brands ineens kritiek. En terecht, maar veel te laat.
Ik hoop het, anders maken we zelfs nog verlies op hem
Ik zag inderdaad zelfs mensen pleiten voor een contract vor het leven enzo. Dit terwijl iedereen wel kon inzien dat hij niets speciaals had gedaan, wanneer je gewoon een beetje bekijkt wat zijn 'prestaties' dat moesten zijn.
Ik denk dat de directie niet eens inziet dat Brands feitelijk voor een flink deel verantwoordelijk is voor alle misère. Hij heeft immers gedaan wat hem is opgedragen en spelers gekocht en contracten afgesloten. Dat hele idee over het hebben van een netwerk en de mogelijkheden om talenten te ontdekken via contacten, hebben ze niet zo'n boodschap aan.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor het halen van Advocaat. Advocaat staat bekend als toptrainer, dus die zou het bij PSV ook moeten kunnen en aan hem ligt het natuurlijk niet.
Ik zag inderdaad zelfs mensen pleiten voor een contract vor het leven enzo. Dit terwijl iedereen wel kon inzien dat hij niets speciaals had gedaan, wanneer je gewoon een beetje bekijkt wat zijn 'prestaties' dat moesten zijn.
Ik kan geen enkele speler bij PSV noemen die onder het beleid van Brands is gekomen en die het geld waard is.
Heb je ook die andere waar hij iemand uit het raam gooit?
Zal even kijken, ik denk het niet maar kijk wel ff Heb nog wel een leuke toen de Stroot jarig was, dit is tevens een van mijn laatste op mijn Puush lijst en Gini was ver daarvoor volgensmij.. Helaas
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 22:54:51 ]
Hij had bij mij wel het eea aan krediet maar een jaar geleden zei ik ook al dat hij als hij een vent was hij samen met Rutten opgestapt was. Zijn elftal, zijn trainer, zijn verantwoordelijkheid.
Had hij een paar fatsoenlijke verdedigers geritseld, dan waren we een paar keer op rij kampioen geworden en had niemand het over zijn eigenaardigheden en wat mindere beslissingen gehad. Dat hij de achterste linie zo hard verwaarloosd heeft is echter zó'n grote steeds maar voortdurende blunder geweest dat het zelfs bij een eventueel kampioenschap dit jaar (geloof er geen fuck van) zijn functioneren overschaduwd en dat hij het ook dan gewoon slecht gedaan heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Tallie1982 het volgende: Is het echt alleen maar mogelijk om zo ver af te parkeren als je met eigen vervoer gaat naar de bekerfinale? Of zijn er nog andere mogelijkheden??
Het is tot een bepaald gebied rond de Kuip afgesloten.Tot waar weet ik niet precies, merk je altijd tot je erin loopt.. Je kan ook gewoon in t centrum parkeren en de tram naar t stadion pakken. Die zet je voor de deur af.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Tallie1982 het volgende: Is het echt alleen maar mogelijk om zo ver af te parkeren als je met eigen vervoer gaat naar de bekerfinale? Of zijn er nog andere mogelijkheden??
Je kunt een gratis parkeerkaart vragen als je de kaartjes zelf ophaalt. Dat is dan een parkeerkaart voor @ Beverwaard en vanuit daar kun je meteen de tram in richting het stadion.
Hij kwam er ten minste mee. Eerder dan de andere topclubs
Toen kon je hem ook niet over het hoofd zien hé, had al interlands achter zijn rug en was dichtbij een transfer naar Twente, Gini was toen ook ongelofelijk dichtbij Twente. Soms hoope je gewoon dat die deal wat later plaats heeft gevonden
Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef mrstylo het volgende: @thijsslegers: Zowel @aad300 als ik werden gisteren op Herdgang aangesproken door man die PSV wil 'helpen' door energiebanen te sturen. Ja, echt waar
Komst Hiljemark verklaard: ‘De verdedigers op ons lijstje waren onhaalbaar’
Met nog zes competitiewedstrijden te gaan is het twijfelachtig of PSV de eerste landstitel sinds 2008 zal gaan pakken, nu de Brabanders een achterstand van drie punten op lijstaanvoerder Ajax hebben opgelopen. Opvallend is dat er in de winter helemaal geen defensieve versterkingen zijn gehaald.
De achterhoede wordt over het algemeen beschouwd als de minste linie van het elftal van trainer Dick Advocaat, die zelf ook meermaals heeft laten doorschemeren dat er wat hem betreft best een verdediger bij had mogen komen in januari. In plaats daarvan werd de selectie van de Eindhovenaren echter aangevuld met Oscar Hiljemark; de Zweedse middenvelder werd in de winterstop overgenomen van IF Elfsborg.
Technisch manager Marcel Brands legt uit dat de clubleiding van PSV niet de financiële mogelijkheden had om aan de wensen van Advocaat te voldoen. Dat Hiljemark wél gehaald kon worden, komt omdat het grootste gedeelte van het bedrag dat voor hem betaald wordt pas na dit seizoen hoeft te worden overgemaakt. “De verdedigers op ons lijstje waren financieel onhaalbaar”, vertelt Brands aan het Algemeen Dagblad. “Ook zo’n verdediger is geen garantie voor een titel”, voegt de beleidsbepaler daar nog aan toe.
Geen geld was het probleem dus. Maar die laatste zin.. Natuurlijk is het geen garantie, duh. Het had de kansen op een kampioenschap echter wel met zo'n 75% verhoogd. Wanneer is er nou eindelijk iemand die dat gewoon toegeeft? Altijd maar zijn straatje schoonvegen, terwijl iedereen daar gewoon doorheen prikt. Rot toch op.
Geen geld was het probleem dus. Maar die laatste zin.. Natuurlijk is het geen garantie, duh. Het had de kansen op een kampioenschap echter wel met zo'n 75% verhoogd. Wanneer is er nou eindelijk iemand die dat gewoon toegeeft? Altijd maar zijn straatje schoonvegen, terwijl iedereen daar gewoon doorheen prikt. Rot toch op.
Dat verklaart nog steeds niet waarom ze hiljemark hebben gehaald. Die jongen voegt namelijk helemaal niets toe.
PSV was de eerste team die heel graag in Jupiler League wilde spelen, maar we staan nu te laag. Dus we zullen buiten de boot vallen. Alles lijkt fout te gaan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Overschatte verdediger is dat zeg. Zou wel passen.
Inderdaad.
quote:
Op woensdag 3 april 2013 11:32 schreef mrstylo het volgende: PSV was de eerste team die heel graag in Jupiler League wilde spelen, maar we staan nu te laag. Dus we zullen buiten de boot vallen. Alles lijkt fout te gaan.
Sowieso afwachten of dat allemaal wel zo handig is. Als je het zoals in Spanje doet dan kan een Pieters geen ritme meer opdoen bij Jong PSV.
Op woensdag 3 april 2013 13:14 schreef Caland het volgende: De rechtsback van het Nederlands elftal was afgelopen zomer nog gratis op te pikken. Sterker nog, hij is zelfs aangeboden bij PSV.
Brands was veel te druk met smsjes sturen naar Narsingh.
Op woensdag 3 april 2013 13:14 schreef Caland het volgende: De rechtsback van het Nederlands elftal was afgelopen zomer nog gratis op te pikken. Sterker nog, hij is zelfs aangeboden bij PSV.
Brands zal gedacht hebben dat het wel niks zou zijn als ie gratis aangeboden werd. Waarschijnlijk als ie voor 5 miljoen zou zijn aangeboden dat ie hem wel had genomen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Bron? Nooit gehoord namelijk Ben wel benieuwd er naar.
Daryl Janmaat is bij Feyenoord bezig aan een sterk seizoen. De rechtsback was binnen enkele weken international bij Oranje en lijkt de concurrentiestrijd met Ricardo van Rhijn te hebben gewonnen. Janmaat maakte afgelopen zomer transfervrij de overstap van SC Heerenveen naar Feyenoord.
Donderdag sprak VI-redacteur Taco van den Velde op VI Radio over de stormachtige ontwikkeling van de Feyenoord-verdediger. ‘Janmaat heeft natuurlijk een enorme ontwikkeling gemaakt. Ik sprak laatst nog met scouts dat PSV ook nog heeft geïnformeerd naar Janmaat, maar hier uiteindelijk van af zagen. Daardoor is hij van Heerenveen naar Feyenoord gegaan, maar ik denk dat ze zich daar ook wel eens achter de oren krabben van wat ze hebben laten lopen’, aldus Van den Velde.
I see, mooi kut dan. Enige transfer van Feyenoord die ik graag bij PSV had willen zien. Goede speler is dat.
Niet om te trollen, maar van onze aanwinsten zouden Pelle en Mathijsen bij jullie ook in de basis staan. Alleen Immers, Verhoek en Vormer zouden banken...
Niet om te trollen, maar van onze aanwinsten zouden Pelle en Mathijsen bij jullie ook in de basis staan. Alleen Immers, Verhoek en Vormer zouden banken...
Pelle lijkt me zo'n speler die het bij 1 club goed doet, bakte er nooit wat van bij andere clubs. Dus dat risico zou ik niet nemen, met Matavz heb je ook iemand die ooit zoveel goals in de Eredivisie heeft gemaakt. Mathijsen ben ik ook niet zo kapot van, zou er wel in staan maar liever niet onder die transfervoorwaarden naar PSV
Pelle lijkt me zo'n speler die het bij 1 club goed doet, bakte er nooit wat van bij andere clubs. Dus dat risico zou ik niet nemen, met Matavz heb je ook iemand die ooit zoveel goals in de Eredivisie heeft gemaakt. Mathijsen ben ik ook niet zo kapot van, zou er wel in staan maar liever niet onder die transfervoorwaarden naar PSV
Klopt, maar naar jullie huidige selectie kijkend en hun huidige vorm zouden ze beiden wel spelen. Het contract voor Mathijsen bij ons is inderdaad wel wat overdreven...
What the fuck. PSV gewoon met Tyton op doel (Poolse keeper EK 2012), Zanka (aanvoerder Kopenhagen CL 2011-2012), Pieters (normaal gesproken vaste Oranje international) etc.
Alleen Pieters schijnt een redelijke pot gespeeld te hebben. Triest om te zien hoe gasten als Zanka niet eens het niveau van Jong PSV aankunnen. Overigens verbaasd het me dat dit een pot was tussen de nummer 7 en 9:')
What the fuck. PSV gewoon met Tyton op doel (Poolse keeper EK 2012), Zanka (aanvoerder Kopenhagen CL 2011-2012), Pieters (normaal gesproken vaste Oranje international) etc.
Alleen Pieters schijnt een redelijke pot gespeeld te hebben. Triest om te zien hoe gasten als Zanka niet eens het niveau van Jong PSV aankunnen. Overigens verbaasd het me dat dit een pot was tussen de nummer 7 en 9:')
Die Zanka speelde 2 jaar geleden tegen Messi en nu speelt ie tegen jochies van 17
Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef j0rdiiii het volgende: Dit jaar staan de jeugspelers Jeffrey Neral en Laros Duarte op de lijst om van Sparta de overstap naar PSV te maken.
VI meldt ook dat PSV interesse heeft in Rewan Amin van Heerenveen en Abdelhak Nouri van Ajax.
Zolang hij maar niet te vroeg naar het buitenland vertrekt zal het wel goed komen met hem.
mwah, die jonge jongens uit België zijn via Ajax ook aardig terecht gekomen
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
mwah, die jonge jongens uit België zijn via Ajax ook aardig terecht gekomen
Maar dan ga je tenminste naar een land en club die ook daadwerkelijk gericht is op het opleiden van spelers. Niet naar een Engeland waar je talent 50 bent die dat jaar instroomt en hopelijk geluk heeft door te breken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Maar dan ga je tenminste naar een land en club die ook daadwerkelijk gericht is op het opleiden van spelers. Niet naar een Engeland waar je talent 50 bent die dat jaar instroomt en hopelijk geluk heeft door te breken.
het was dan ook maar een grapje
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)