Ga dan lekker achterin de zaal zitten met je onsympathieke chagrijnige rotkop.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:51 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind CocoRosie altijd zo tegenstrijdig, aan de ene kan maken ze van die hele speelse muziek met kinderspeelgoed etc, maar aan de andere kant doen ze dat dan wel weer met zo'n onsympathieke chagrijnige rotkop
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ga dan lekker achterin de zaal zitten met je onsympathieke chagrijnige rotkop.
Bedankt voor je tips! We hebben deze website geopend voor dit soort dingen, als je die namen daar zou kunnen noemen dan zou dat perfect zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:09 schreef Muknal het volgende:
Ik ben de laatste weken nogal veel stuff van Dominic Fernow aan het luisteren. Bijgevolg erg benieuwd naar Prurient en Vatican Shadow. Aan de organisatie: Ash Pool (Fernow's lo-fi black metal project), als zij überhapt al live spelen. Ook Cold Cave is welkom.
Dit is ook voor ons moeilijk te zeggen, maar er zijn er nog genoeg te verwachten. Vorig jaar kwamen we uit op 308 acts. Er zullen dus nog wel tientallen acts bijgevoegd worden.quote:Zouden er nog veel muziekacts bijkomen?
Hartstikke bedankt, hier doen we het voor.quote:Voorts kan ik niet anders zeggen dan petje af alweer voor de organisatie voor zo'n avontuurlijke en gevarieerde affiche.
Vorig jaar was mijn eerste Incubate, en ik heb mij toen uitstekend vermaakt en vele nieuwe bands ontdekt.
dan zit je redelijk in de buurt, maar sommige nummers hebben wel iets meer 'bite' dan de gemiddelde indie pop/rock.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
I am kloot is echt zo'n naam die je overal hoort maar ik kan me er niet toe zetten om het te gaan luisteren.. ik verwacht zemelige indie.
Het eerste album vind ik vrij goed, ben verder niet bekend met het latere (2005 en later) werk. En zemelig, zemelig.. misschien wel een beetje ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
I am kloot is echt zo'n naam die je overal hoort maar ik kan me er niet toe zetten om het te gaan luisteren.. ik verwacht zemelige indie.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het eerste album vind ik vrij goed, ben verder niet bekend met het latere (2005 en later) werk. En zemelig, zemelig.. misschien wel een beetje ja.
quote:1. zemelig
temerig, zeikerig, zeurig
Dank je! Wij verwachten nog ongeveer 15 acts toe te kunnen voegen, het plaatje is dus bijna compleet. En dan hebben we het nog niet eens over theater, kunst en conferenties gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef Muknal het volgende:
Weer goeie toevoegingen!
Zouden er nog veel bands bekend gemaakt moeten worden?
Jesu zal (wijzigingen voorbehouden) rond 10 uur spelen. Probeer dat maar aan te houden met je planning.quote:Bij gebrek aan facebook (dus geen 'My Incubate') heb ik op een papiertje alle bands eens opgeschreven per dag die ik wil zien ... en dat ziijn er een pak (met name op vrijdag)! Zullen een paar moeilijke keuzes worden.
Hopelijk speelt Jesu op maandag na White Hills, dan kan ik Still Corners in de Paradox ook nog meepikken!
¤65 was de prijs van de early bird tickets van vorig jaar. Voor dit jaar kosten de passe-partouts ¤80,-quote:Ik kijk hier naar uit, jongens!
¤65 voor zoveel goodness is geen geld.
Joah, hij mag nog even een JK flesh set er tegen aan gooien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef Muknal het volgende:
Ik word warm noch koud van het meer recente Jesu werk. Ik hoop persoonlijk op een set met enkel werk tot en met Sun Down / Sun Rise EP, al lijkt die kans me onbestaande.
Gaat Justin alleen spelen? Of met bassist? Of met bassist én drummer?
En als ie dan toch 'in town' is, dan mag ie van mij gerust ook spelen onder een of meerdere van zijn andere gedaanten.
JK flesh was alleen het eerste deel van die set, die bak herrie bracht hij onder de naam White Static Demon ten gehore.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:17 schreef Darkestrah het volgende:
In mijn herinnering was JK Flesh op Roadburn gewoon een flinke bak met hele fijne herrie, maar veel minder concreet dan zijn album.
Ik heb de originele lineup uit 1986 een paar jaar geleden gezien. Erg goed. Jesu heeft me de laatste jaren niet erg kunnen boeien, maar toch schaf ik elke keer weer de laatste release aan....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Joah, hij mag nog even een JK flesh set er tegen aan gooien.
Of Head of David nog even weer opgraven(Al zie ik een line up met JKB niet zo snel gebeuren
)
Nee, dit gaat helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:02 schreef Muknal het volgende:
Zou die 'My Incubate' er ook komen voor niet facebook gebruikers?
toe maarquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:51 schreef IncubateTilburg het volgende:
Het is weer donderdag, tijd voor de nieuwe namen!
Deze week zijn we vol op de hip hop gedoken, en dat de nodige hele fijne namen opgeleverd die in de Hall of Fame zullen optreden. Zo kunnen we voor de vrijdag Masta Ace en Joe Kickass bijschrijven. Zaterdag wordt het opnieuw afreizen naar de Hall of Fame voor Planet Asia, de joodse rapper Kosha Dillz, en het Vlaamse (ja, echt) talent DVTCH NORRI$. Op zondag staat misschien wel de meest bijzondere naam van allen, namelijk Kurtis Blow, onder meer bekend van het in 1980 uitgebrachte 'The Breaks'. Tevens is op deze dag Rejjie Snow te zien en zal Reks ook een optreden verzorgen.
Dat was hem weer!
Hebben jullie wel eens onderzoek gedaan hoeveel bezoeker van jullie wel of geen facebook hebben, of is deze beslissing gewoon zomaar gemaakt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:52 schreef IncubateTilburg het volgende:
[..]
Nee, dit gaat helaas niet gebeuren.
Ja, zoals al eerder in dit topic gezegd is hebben we elk jaar een enquête waar naar voren is gekomen dat Facebook een veelgebruikt medium is bij onze bezoekers.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens onderzoek gedaan hoeveel bezoeker van jullie wel of geen facebook hebben, of is deze beslissing gewoon zomaar gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |