Deden tcm en ik laatst ook tegen een bandje, zeiden ze we stonden daar 3 jaar geledenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Darkestrah het volgende:
Ik spreek net iemand over Incubate, gaat ze vragen aan haar vriend of hij daar een keertje gespeeld heeft.Hij speelt in een tributeband.
Oh, welke band?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Deden tcm en ik laatst ook tegen een bandje, zeiden ze we stonden daar 3 jaar geleden
Feeling of love.. erg toffe band trouwensquote:
Jup die, wij zagen ze op koninginne nacht in utrechtquote:Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef Darkestrah het volgende:
Dat was dat Franse bandje? Speelde twee weken nog in Tilburg.
O staan er geen tributebands op incu?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Darkestrah het volgende:
Ik spreek net iemand over Incubate, gaat ze vragen aan haar vriend of hij daar een keertje gespeeld heeft.Hij speelt in een tributeband.
Dat is wel een behoorlijke spoiler idd.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef Darkestrah het volgende:
Shit, dat had ik zeker niet mogen zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinner is gewoon één gast, en dat weet ik allemaal niet hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef Gehenna het volgende:
Dinner komt me ook bekend voor, kan het zijn dat die een paar keer voorbij zijn gekomen bij X-Rated?
Ik heb het wel eens op tafel/bar staan, wellicht herken je het daar van?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef Gehenna het volgende:
Dinner komt me ook bekend voor, kan het zijn dat die een paar keer voorbij zijn gekomen bij X-Rated?
Deze reactie had ik wel verwachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens op tafel/bar staan, wellicht herken je het daar van?
twitter:Incubate twitterde op donderdag 23-05-2013 om 14:04:3619 (!!) new announcements 55 40 minutes from now. Indie, garage, postrock, hardcore, metal. We've got it all.. #incu13 reageer retweet
Yes, en we hebben nog meer! De totale lijst voor vandaag is:quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
BAM dat zijn nog eens namen
white hills, múm, barwn owl, doom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |