Je hebt wel een beetje een cheesy logo voor je username uitgekozen vind ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef Gehenna het volgende:
Hmm wel tof dat ik er al op sta, maar ik heb nog geen kaartje gekocht hoor...
Ik hou gewoon van de zonquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een cheesy logo voor je username uitgekozen vind ik.
Fire! vind je vast ook wel tof, die hebben dit jaar deze uitgebracht:quote:Op donderdag 25 april 2013 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
supersilent is denk ik de enige band die ik ken
ja klopt, maar tochquote:Op donderdag 25 april 2013 16:38 schreef Darkestrah het volgende:
Dat is Fire! Orchestra, hè. Wel natuurlijk een project van Fire!, maar deze telt maar drie man waaronder Mats Gustafsson.
van de wiki:
He first came to the attention of lovers of improvised music as part of a duo with Christian Munthe (started in 1986), as member of Gunter Christmann's Vario project and the band Gush (started in 1988). He has later played widely with musicians such as Gunter Christmann, Peter Brötzmann, Joe McPhee, Paul Lovens, Barry Guy, Yoshimi P-We, Derek Bailey, Magnus Broo, Otomo Yoshihide, Jim O'Rourke, Thomas Lehn, Evan Parker, Misha Mengelberg, Zu, The Ex and Sonic Youth.
quote:We are adding another 15 names to the Incubate line-up:
Behexen, Woe, Terzij de Horde, Downfall of Gaia, O, Link and Age Of Woe are added to the Friday Sept 20th line-up, joining earlier confirmed artists for this day Immortal, Mayhem, Khold, Gehenna (NO), among many others.
Katalepsy, Disinter, Infernal Dominion, Pighead, Carnal Decay, Publikk Enema, King Of Pigs and Ggu:ll are confirmed for Sunday Sept 22nd.
Idd en T.A.G.Cquote:
the anti groupquote:
hoezo dat? vanwege de acid?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Darkestrah het volgende:
Heb nog steeds het idee dat Bosbeetle de grote winnaar is met de lineup tot dusver.
Relatief veel artiesten die ik even bekijk op last.fm zijn al beluisterd door jou. Kan zo even geen voorbeelden geven maar het valt me op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo dat? vanwege de acid?
Ik ken mensen die veel blijer zijn met de black en grind bandjes
Ik heb ook een tijd lang kink x-rated gescrobbledquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Relatief veel artiesten die ik even bekijk op last.fm zijn al beluisterd door jou. Kan zo even geen voorbeelden geven maar het valt me op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |