In het boeken neuken ze er aardig op los...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef Angelof9 het volgende:
Sommige dingen gaan te snel en andere te langzaam. Maar dat viel wel een beetje te verwachten.
Ik begrijp de Jon storyline ook niet zo goed, vorig seizoen eindeloos gezever tussen hem en Ygritte en nu zie je helemaal niets van hun relatie. Je ziet ook niets van Jons proces, hoe hij de wildlings gaat vetrouwen etc.
Ja, dat klopt, dat hebben de makers van de show uitgelegd als dat ze al te veel nieuwe karakters hadden in seizoen 2 en dat de Reeds daarom werden uitgesteld tot seizoen 3.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef Matty___ het volgende:
Ook bij aflevering S03E02 waar op eens die 2 kinderen bij Bran erbij worden getoverd.
In het boek zaten die er al lang bij en waren het gasten in Winterfell.
Waar laten ze die rickon ook al weer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:54 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, dat hebben de makers van de show uitgelegd als dat ze al te veel nieuwe karakters hadden in seizoen 2 en dat de Reeds daarom werden uitgesteld tot seizoen 3.
In het boek zijn Osha en Rickon ook allang weg.
Daar ben ik het niet mee eens, vind het over het algemeen wel meevallen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:48 schreef Matty___ het volgende:
en het ging zo goed de eerste 2 seasons maar nu is het hek van de dam en loopt alles door elkaar en worden 10 hoofdstukken in 10 min gepropt en klopt er niets meer van..
beetje zonde...
Die gaat met Osha weg, naar Skagos.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Waar laten ze die rickon ook al weer?
Het aller essentiële zit er in maar niet meer dan dat. Als ze de sex scenes even wat in korten dan kunnen ze misschien iets meer aan de relaties onderling werken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:58 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, vind het over het algemeen wel meevallen.
Alleen Jon's verhaal gaat straks misschien wat ongeloofwaardig worden als ze zijn relatie met de wildlings wat onderbelicht houden.
[..]
Die gaat met Osha weg, naar Skagos.
Maegyr - maegi.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:47 schreef Young_David het volgende:
Ik snap echt niet wat je bedoeld met Talisa. Wat is er zo bijzonder aan de naam Maegyr?
Doen ze al jaren, om het minste of geringstequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:46 schreef Kirov het volgende:
Het was in de serie toch wel duidelijk dat Thoros een rode priester is?![]()
In het andere draadje worden ze helemaal gek
Hij zal nu wel door Ramsay naar de Dreadfort worden gebracht en worden gemarteld.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef Luuksor het volgende:
Ben ik de enige die zich een beetje afvraagt hoe de storyline met Ramsay Bolton gaat lopen?
Ik denk dat ze alvast een stuk uit Boek 5 naar voren halen, waarbij Ramsay Theon misbruikt om een of ander fort in te nemen. Maar dan dus wel wat anders (nog niet met Theon als Reek).quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef Luuksor het volgende:
Ben ik de enige die zich een beetje afvraagt hoe de storyline met Ramsay Bolton gaat lopen?
Als ik alleen de serie zou kijken zou me dat niet zijn opgevallen en zou het vervelend vinden dat soort dingen wel te weten. Bij andere series kijk ik zelf ook nooit previews of trailers, omdat ik niets wil weten over wat er gaat komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:46 schreef Kirov het volgende:
Het was in de serie toch wel duidelijk dat Thoros een rode priester is?![]()
quote:Next week is.... I don't want to get your expectations too high but.... there is some great stuff. In fact, episode 4 has arguably the best scene this show has ever staged. I've literally watched this one sequence six times.
Opstand van Astapor gok ik zoquote:Op woensdag 17 april 2013 10:22 schreef Angelof9 het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig. Het beergevecht? Jon en de Wildlings die tegen de muur opklimmen?
Wil je niet zien dat hij zijn pikkie verliest?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:57 schreef Reuzelbek het volgende:
Heel verrassend die plotwending t.o.v het boek met Ramsay, maar eerlijk gezegd hoef ik de martelingen die in het boek besproken worden niet te zien.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alvast een stuk uit Boek 5 naar voren halen, waarbij Ramsay Theon misbruikt om een of ander fort in te nemen. Maar dan dus wel wat anders (nog niet met Theon als Reek).
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Dat zullen ze wel naar een andere tijd/plaats verschuiven denk ik. Sam heeft die dolken overduidelojk gevonden in s2, als dat niet van belang was hadden ze dst ook wel over kunnen slaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef Jivis het volgende:
Ik ben zelf nog in A Feast of Crows bezig dus vermijd de rest van dit topic, maar ik had wel een vraagje: hoe zouden ze dat stuk met Sam en het neersteken van de White Walker laten terugkomen? Dat hoort toch eigenlijk voor de aankomst bij Craster te gebeuren?
Is een te belangrijke (en toffe) gebeurtenis om te negeren, lijkt me.
Klinkt heel plausibel! We gaan het zienquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:08 schreef Nagil het volgende:
In de trailers is iig een White Walker te zien in een bos dat lijkt op het bos bij Craster's. Ik gok dat het dus nog deze of volgende aflevering gaat gebeuren. Sterker nog, ik gok dat als Craster de baby offert Sam de baby redt van de White Walker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |