quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat er geen klinkerbotsing optreedt.
Overigens mag een streepje om de leesbaarheid te bevorderen altijd, ook volgens het Groene Boekje.
We gaan op het werk uit van het Groene Boekje. En ik zal de verleiding een streepje te plaatsen in jouw post weerstaanquote:
Bommelding of bommelding?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:55 schreef V1z0R het volgende:
Is het nou trouwens bedelen of bedelen? Appel of appel? Legeren of legeren? Regent of regent?
Van 4.45 tot vanavond een uur of 22.00quote:
^^quote:
Levert het ook iets op? Geld, CV-opvulling, voldoening?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef Probability het volgende:
Bleh, bijbaantje kost alleen maar energie..
Is het zo erg? Wat moet je eigenlijk doen behalve mail verwerken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef Probability het volgende:
Bleh, bijbaantje kost alleen maar energie..
Ja er was geld beloofd maar heb nog niksquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Levert het ook iets op? Geld, CV-opvulling, voldoening?
Dat is volgens mij bij veel bedrijvenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja er was geld beloofd maar heb nog niks
Het is gewoon erg ongeorganiseerd en iedereen werkt langs elkaar heen
Of als je het wel nodig hebt, ga je weg zodra je wat anders hebtquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij veel bedrijven![]()
Als je denkt ergens anders toffer werk te kunnen vinden: solliciteren!![]()
Ik ben vroegah ook 2x ergens weggegaan omdat ik het niet trok, kan best als je opties hebt / het geld niet hard nodig hebt.
Bij kleiner bedrijf dan, dan werken mensen minder langs elkaar heen. Denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of als je het wel nodig hebt, ga je weg zodra je wat anders hebt
Dat zou je hopen, maar een klein bedrijf is geen garantie voor niet langs elkaar heen werken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij kleiner bedrijf dan, dan werken mensen minder langs elkaar heen. Denk ik.
^ ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat zou je hopen, maar een klein bedrijf is geen garantie voor niet langs elkaar heen werken.
De dag is nog niet voorbij, je kunt er nog wat gezonds in proppen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef loveli het volgende:
Eettechnisch flutdag, thema suiker. Morgen beter.
Soep met kokos!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Morgen is de keuken ook open.![]()
Kun je gelijk mnKitchenaid
bewonderen.
Nog meer liefhebbers?
en chilipepertjes en limoen en heel veel lente uitjes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Soep met kokos!Als Uniek gaat, doe ik ook mee
Gezellig!quote:
Nice!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
en chilipepertjes en limoen en heel veel lente uitjes.
Het is een heel klein bedrijfquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij kleiner bedrijf dan, dan werken mensen minder langs elkaar heen. Denk ik.
Wordt er veel loyaliteit van je verwacht?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
bewonderen.
Nog meer liefhebbers?
mmmmmquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
en chilipepertjes en limoen en heel veel lente uitjes.
Kitchenaidquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
bewonderen.
Nog meer liefhebbers?
Ja want we zijn net begonnen met missies en doelen en ideaaaaaaalen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:11 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Wordt er veel loyaliteit van je verwacht?
Ben net na mijn middelbare school bij een klein bedrijf begonnen, de eigenaar was daar als enige en was overspannen. Zit je daar als 18 jarige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ligt ook een beetje aan de branche prob.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja want we zijn net begonnen met missies en doelen en ideaaaaaaalen.
Of zo.
Ja maar dat is zonder apparaten. Dat heeft wel m'n voorkeur, maar ik weet niet zo goed wat ik dan allemaal moet doen en hoe ik daarmee moet beginnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vraag gewoon of ze het je nog een keer uitleggen!
Beter dat je het voor niets vraagt als dat je blessures oploopt.
Leg press is stom trouwens.Deadlift is veel leuker.
Stom gedoe met van die prescan dingen. Jaagt de zorg op kosten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Krachttraining is altijd goed Vik!
Wat wil je dan gaan doen?
Ik zie net dat je bij de Maffe Marathon van de Bijenkorf ook Cardiologie onderzoeken kunt kopen.
Toevallig dezelfde als die ik heb gehad.
Dan maak je een afspraak!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonder apparaten. Dat heeft wel m'n voorkeur, maar ik weet niet zo goed wat ik dan allemaal moet doen en hoe ik daarmee moet beginnen.
Omdat er eigenlijk altijd wel iets gevonden wordt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Stom gedoe met van die prescan dingen. Jaagt de zorg op kosten.
Sommige mensen willen wel graag een check up. Wat er dan gevonden wordt, moet binnen de verzekerde ziektekostenzorg uitgezocht worden, of het nou van betekenis is of niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Omdat er eigenlijk altijd wel iets gevonden wordt?
Ik kan me niet voorstellen dat je een volledige bodyscan zou laten doen voor 1800 euro ofzo zonder enige aanleiding.
Dat heb je als je een dumbbell boven je gezicht hebt hangen... het is dan oerinstinct om hem niet in je gezicht te laten vallen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan maak je een afspraak!
Ik vind zelf de oefeningen zonder apparaten veel leuker dan die met apparaten. Er komt toch een soort oermens in je naar boven als je met losse gewichten bezig bent.
Kan me er iets bij voorstellen idd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sommige mensen willen wel graag een check up. Wat er dan gevonden wordt, moet binnen de verzekerde ziektekostenzorg uitgezocht worden, of het nou van betekenis is of niet.
Een andere groep is mensen die bij de gewone zorg niet de diagnostiek krijgen die ze willen, die gaan dus als er wat gevonden wordt hun eigen dokters om de oren slaan met resultaten, zonder dat er sprake hoeft te zijn van relatie met de klachten.
Ik denk dat squat dan meer doet in de richting van legpress, maar die kan prima gecombineerd met deadliftquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vraag gewoon of ze het je nog een keer uitleggen!
Beter dat je het voor niets vraagt als dat je blessures oploopt.
Leg press is stom trouwens.Deadlift is veel leuker.
Dat heb ik als ik naar het werk fietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan maak je een afspraak!
Ik vind zelf de oefeningen zonder apparaten veel leuker dan die met apparaten. Er komt toch een soort oermens in je naar boven als je met losse gewichten bezig bent.
Hoe heb jij dat gedaan? Je bent naar binnen gelopen en zei?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat squat dan meer doet in de richting van legpress, maar die kan prima gecombineerd met deadlift
Hoi, ik wil een trainingsschema met losse gewichten, squats enzo. <-- gewoon zoquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan? Je bent naar binnen gelopen en zei?Als ik zeg dat ik met gewichten bezig wil, ben ik bang dat ze me naar die apparaten sturen
.
En dan zeg je: ik wil liever de oefeningen met losse gewichten doen, kunnen jullie me dat ook uitleggen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan? Je bent naar binnen gelopen en zei?Als ik zeg dat ik met gewichten bezig wil, ben ik bang dat ze me naar die apparaten sturen
.
True that, dat moet even goed voorgedaan en liefst ook nog op een sportschool waar ze sowieso rondlopen om te checken of mensen de oefeningen goed uitvoeren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:38 schreef Nallie het volgende:
Maar vraag zeker wel uitleg/hulp want je kan met deadliften ook een hoop verkeerd doen!
KT.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef loveli het volgende:
Verkeerde deur? Dacht dat ik in slank zat ipv het bb-topic.
En hoe past sport niet in gezond slank?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef loveli het volgende:
Daar hoort hij anders ook niet thuis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef loveli het volgende:
Indentiteitscrisis?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Daar hoort hij anders ook niet thuis.
daar hebben we allemaal wel eens last vanquote:
Kun je wel proberen mijn PR te verpletteren. Moet niet zo moeilijk zijn.quote:
Oh, dat wist ik niet zo..quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de branche prob.
Had je nog honger dan? Zoete trek?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Mwu. Hele dag netjes gegeten, sluit ik de dag af met een zak suikerpindas. Muts.
Leuk man! Succes en veel verhuis-plezierquote:Op woensdag 3 april 2013 07:32 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Veel plezier Jagar
Ik zit op de verhuizers te wachten! Vriend is al naar het nieuwe huis met de katten en ik ben vet zenuwachtigbijna niet geslapen vannacht ook
Nog een paar uur en we zijn verhuisd
Succes! Alleen work of ook een beetje play?quote:Op woensdag 3 april 2013 05:37 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit San Francisco! Lange vlucht, maar we hebben het gered!
Er is ook een 4EM-variant. Een groep van mijn werk gaat hem lopen. Normaal gesproken zou ik ook mee hebben gedaan. Misschien volgend jaarquote:
Leuk! Have funquote:Op woensdag 3 april 2013 05:37 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit San Francisco! Lange vlucht, maar we hebben het gered!
Veel succes! Wat een luxe, verhuizers!quote:Op woensdag 3 april 2013 07:32 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Veel plezier Jagar
Ik zit op de verhuizers te wachten! Vriend is al naar het nieuwe huis met de katten en ik ben vet zenuwachtigbijna niet geslapen vannacht ook
Nog een paar uur en we zijn verhuisd
En dat! Verhuizersquote:Op woensdag 3 april 2013 08:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Veel succes! Wat een luxe, verhuizers!.
quote:Op woensdag 3 april 2013 08:39 schreef Novem het volgende:
Tnx voor de succeswensen!
Sta er nu wat nutteloos bij terwijl die gasten vanalles aan het sjouwen zijn.
Heerlijk dat we alles aan ze kunnen over laten! We hebben geen auto/rijbewijs en we wonen op 10 hoog met een kleine lift, dus ik laat hen met alle plezier uitzoeken hoe ze alles naar beneden gaan krijgen
Groot gelijk dan! Lekker nutteloos zijn en uitgerust in je nieuwe huis aankomen.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:39 schreef Novem het volgende:
Heerlijk dat we alles aan ze kunnen over laten! We hebben geen auto/rijbewijs en we wonen op 10 hoog met een kleine lift, dus ik laat hen met alle plezier uitzoeken hoe ze alles naar beneden gaan krijgen
quote:Op woensdag 3 april 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh
Succes Jagar!en muchos plezieros!
Novem ook succes
Denk je aan eiwitten, Perr?
Oeh, leuk!quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:20 schreef Goodbye het volgende:
Leuk, op mijn werk zijn er allemaal collega's begonnen met hardlopen, dus daar lekker veel over kletsen. Die vinden mij echt heel goed met mijn 5 km.
Mocht je Kitchenaid op dat lijstje komen, stuur hem dan maar deze kant opquote:Op woensdag 3 april 2013 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie nu al op tegen de tijd dat ik ga verhuizen. Niet dat er plannen die richting op zijn, maar ik heb wel veel zooi verzameld de afgelopen jaren.
Eerst mn 101 dingen weggooien doel maar eens realiseren.
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:20 schreef Goodbye het volgende:
Leuk, op mijn werk zijn er allemaal collega's begonnen met hardlopen, dus daar lekker veel over kletsen. Die vinden mij echt heel goed met mijn 5 km.
Dat was juist een doel wat ik behaald heb: een keukenmachine kopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mocht je Kitchenaid op dat lijstje komen, stuur hem dan maar deze kant op
Ja, is het ook wel, maar ik ben altijd zo onder de indruk van mensen die > 10 km lopen en dat hebben zij nu een beetje met mij. Die zijn net begonnen met lesjes van Evy en Renate enzo.quote:
Oh ja, dat had ik ook. Van die reacties van "Whooh, 10 km is ver!". Maar ik denk dat iedereen die inzet toont, het leuk vindt en niet geblesseerd raakt dat wel kanquote:Op woensdag 3 april 2013 09:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, is het ook wel, maar ik ben altijd zo onder de indruk van mensen die > 10 km lopen en dat hebben zij nu een beetje met mij. Die zijn net begonnen met lesjes van Evy en Renate enzo.
Waarom mag je niet hardlopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:59 schreef Nallie het volgende:
Ik wil ook weer hardlopen. Omdat het nu niet mag/kan dan mis ik t ineens
Planning:
O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh met geitenkaas, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/pompoenpitten/lijnzaadolie
T: dadel/noten/gepofte rijst reep
S: uur sportschool
D: chili (van zwarte bonen, aubergine, paprika, courgette, tomaat) met wat griekse yoghurt
T: ?
Is ook goedquote:Op woensdag 3 april 2013 09:20 schreef Goodbye het volgende:
quote:
Jaaaa ik heb ook superveel last van mijn gewrichten door dit stomme weer, vooral bij mijn heupen. Gisteren kon ik bijna de trap niet opquote:Op woensdag 3 april 2013 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Dat vind ik dus het vervelende aan dit weer, het wisselt nu tussen koud en lekker in. Dan begint dat ding te kraken en kan ik niks...
Vanaf komend weekend gaat de temperatuur omhoogquote:Op woensdag 3 april 2013 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Dat vind ik dus het vervelende aan dit weer, het wisselt nu tussen koud en lekker in. Dan begint dat ding te kraken en kan ik niks...
Amandelen?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef the85mc het volgende:
He Perr, jij hebt amandelmelk op je lijst staan. Is dat lekker? Waar lijkt het qua smaak op?
Ik dus ookquote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb ook superveel last van mijn gewrichten door dit stomme weer, vooral bij mijn heupen. Gisteren kon ik bijna de trap niet opvoelde me wel 80!
heeft iemand ooit gezegd dat soyamelk lekker is?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef the85mc het volgende:
Beetje vergelijkbaar met soyamelk? Want dat vind ik echt viesss..
^^quote:Op woensdag 3 april 2013 10:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heeft iemand ooit gezegd dat soyamelk lekker is?
Het aantal spreekt wel voor zich, overigens.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:18 schreef V1z0R het volgende:
Ik krijg 49 resultaten op "sojamelk is lekker" bij google. Dus ja, er is iemand die heeft gezegd dat sojamelk lekker is.
Ik vind het lekkerquote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef the85mc het volgende:
He Perr, jij hebt amandelmelk op je lijst staan. Is dat lekker? Waar lijkt het qua smaak op?
Nee heel anders! Maar als je minder melk producten wil proberen, wat ik het lekkerst vind is kokos/rijstmelk (wel zoet, je kan het niet als "hartig"gebruiken). Om bijv. havermout mee te maken gebruik ik het liefst sojamelk (gewoon van Alpro) of amandelmelk maar dat drink ik beide niet "los". Maar dat deed ik met gewone melk ook nietquote:Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef the85mc het volgende:
Beetje vergelijkbaar met soyamelk? Want dat vind ik echt viesss..
Jepquote:
jeutjequote:Op woensdag 3 april 2013 10:26 schreef Nallie het volgende:
Ik vind sojamelk wel lekker! Amandelmelk vind ik lekker ergens doorheen, maar de structuur niet echt ofzo
En Vik, had mn knie geblesseerd en uiteindelijk bij de orthopeed beland. Van haar mag ik voorlopig en liever nooit meer hardlopen. Zij zegt dat t heel slecht is voor je knieen en zeker voor die van mij
Das balen zeg.. Heeft ie geen sporten genoemd die je nog wel kunt doen?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jepmaar goed beter niet meer hardlopen dan dat straks mn hele knie vernaggeld is
Ja maar het gaat om de repetitieve beweging van hardlopen wat slecht is.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jeutjezijn andere sporten een goed alternatief voor je? (Als in: is er iets wat je minstens zo leuk vindt?). Misschien kun je ook bij een blessuregroep gaan hardlopen? Als je dan toch hardloopt, weet je iig dat je het verantwoord doet...
Oh ja en boksenquote:
Klinkt wel logisch idd! Ik heb een beetje X-beentjes, dan heb ik als ik te hard neer kom ook altijd een beetje het gevoel dat het doorzakt ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 10:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om de repetitieve beweging van hardlopen wat slecht is.
De continue klap op je knie zeg maar. Voor de rest mag ik alles gewoon doen in principe.
Richt me nu gewoon op sportschool en fietsen enzo...
Boksen doe ik bij een vechtsportschool, maar dan betaal ik gewoon voor de lessen apart.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch idd! Ik heb een beetje X-beentjes, dan heb ik als ik te hard neer kom ook altijd een beetje het gevoel dat het doorzakt ofzo![]()
Sportschool is wel leuk, nah? Doe je eigenlijk boksen in de sportschule? Met body combat word ik nu ook een Nallie![]()
V1zGa vanmiddag mn mamma bellen, kijken of er nieuws is..! Oma is idd een ouwe taaie
Maar gaat wel rap achteruit de laatste tijd...!
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch idd! Ik heb een beetje X-beentjes, dan heb ik als ik te hard neer kom ook altijd een beetje het gevoel dat het doorzakt ofzo![]()
Sportschool is wel leuk, nah? Doe je eigenlijk boksen in de sportschule? Met body combat word ik nu ook een Nallie![]()
V1zGa vanmiddag mn mamma bellen, kijken of er nieuws is..! Oma is idd een ouwe taaie
Maar gaat wel rap achteruit de laatste tijd...!
![]()
Spierbalfoto zien?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Boksen doe ik bij een vechtsportschool, maar dan betaal ik gewoon voor de lessen apart.
Ik heb wel echt spieren daarvan.. jeez. Ze had pas foto's gemaakt tijdens de les en toen zag je alles heel goed omdat je dan bezig bent
Bij de 'gewone' sportschool doe ik KT en soms wat cardio en af en toe een lesje
Mehquote:Op woensdag 3 april 2013 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Met boksen kun je ook zo lekker je agressie kwijt
[..]
Da's minder...
Afgelopen vrijdag nadat ik oma had thuisgebracht van m'n pa z'n verjaardag nog even gezeten met oma. Die liet toen ook foto's zien van hoe snel opa was afgetakeld... Enerzijds wel blij dat het niet een lange lijdensweg is geweest natuurlijk.
Ze staan niet digi! En ik vind het lelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Spierbalfoto zien?
[..]
MehIs idd altijd naar, die aftakeling, of ie nou kort of lang duurt..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:21 schreef V1z0R het volgende:
Je weet wat ze zeggen van vrouwen met grote spierballen....Ik voel me wel veilig op straat in elk gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik maak me zorgen over mn trouwjurkniet dat dat binnenkort aan de orde is, dus dat scheelt weer
Be someone that makes you happy
Dealioquote:Op woensdag 3 april 2013 11:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze staan niet digi! En ik vind het lelijk
Misschien over een paar weken ruilen voor een foto van jouw spierbal
Succes!! Ik vind je nieuwe woonplaats tof, helemaal als je in het centrum zitquote:Op woensdag 3 april 2013 08:39 schreef Novem het volgende:
welke kleur is het uiteindelijk geworden?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat was juist een doel wat ik behaald heb: een keukenmachine kopen.
Neemt niet weg dat ik nog steeds dringender een blender nodig heb, maar dat is een ander verhaal.
Planning:
O: kwark met frambozen (beide veel!)
T: wasa cracker met kaas
L: Moet even kijken hoe dat loopt, heb rond lunchtijd een afspraak staan.
D: Lente uitjes soep met kokos, limoen, koriander en chili, broccoli stamppot met zoete en gewone aardappels en misschien maak ik ook nog een toetje.
Je wilt zeggen dat er nog allerlei accessoires zijn die je er los bij moet kopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
welke kleur is het uiteindelijk geworden?
E. heeft vorige week het ijsmaakding gekocht voor de kitchenaid.
Ik heb vivera rijstemelk voor de mini gekocht, maar nog niet uitgeprobeerd. Het zoetige is voor hem wel goed denk ik, borstvoeding is ook vrij zoetig.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het lekkermaar ik vind rijst/kokosmelk ook lekker, en hazelnootmelk, en eigenlijk alles. Het smaakt vrij neutraal en (huhu) nootachtig.
Maar minder "romig" dan gewone melk, dat vind ik prima want dat vind ik ook niet lekker. Overigens vind ik "gewoon" sojamelk ook goed te doen, bijv, warm met anijs of in de koffie!
[..]
Nee heel anders! Maar als je minder melk producten wil proberen, wat ik het lekkerst vind is kokos/rijstmelk (wel zoet, je kan het niet als "hartig"gebruiken). Om bijv. havermout mee te maken gebruik ik het liefst sojamelk (gewoon van Alpro) of amandelmelk maar dat drink ik beide niet "los". Maar dat deed ik met gewone melk ook nietOm in hartige gerechten te gebruiken vind ik gewoon sojamelk het beste, of evt, ongezoete havermelk of quinoamelk maar dat is echt schreeuwend duur.
Edit; overigens is het wel afhankelijk per merk. Die van "lima" vind ik echt vies (alles van dat merk), van Alpro vind ik het meeste erg goed te doen en betaalbaar. Provamel vind ik beterb maar si duurder, en dan heb je ook nog dingen als Ecomil maar die gebruik ik niet. Vitariz maakt ook wel lekkere dingen maar vind ik ook te duur.
En ja ik haal het bij de biowinkel... net als bijna al mijn boodschappen![]()
/einde promotie
Frambozenroze.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
welke kleur is het uiteindelijk geworden?
E. heeft vorige week het ijsmaakding gekocht voor de kitchenaid.
Yepz en die zijn ook allemaal enorm duur.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er nog allerlei accessoires zijn die je er los bij moet kopen?.
Zonder accessoires kan je gewoon beslag maken hoor! Standaard zit er een garde, deeghaak en een 'bisschop' (voor cakebeslag) bij geloof ik. Maar je hebt dus ook veel uitbreidingen: worstmaakset, gehaktmolen, ijsmaker en nog wel meer.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er nog allerlei accessoires zijn die je er los bij moet kopen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Die dingen zijn hardnekkigquote:Op woensdag 3 april 2013 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
NalliePrut zeg!
Boh oma vanochtend geopereerd (steeds groter wordende doorzitplek op haar rug), ben benieuwd hoe dat gaat...
Wow, heftige kleurquote:Op woensdag 3 april 2013 11:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Frambozenroze.
Hij staat hier naast me te glimmen.
[..]
Yepz en die zijn ook allemaal enorm duur.
Mensen, willen jullie voor me duimen?Heb over 40 minuten een gesprek.
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zonder accessoires kan je gewoon beslag maken hoor! Standaard zit er een garde, deeghaak en een 'bisschop' (voor cakebeslag) bij geloof ik. Maar je hebt dus ook veel uitbreidingen: worstmaakset, gehaktmolen, ijsmaker en nog wel meer.
DaD: klopt.
Dank je! Ik vind het jammer dat ik op deze manier wegga bij mijn huidige werkgever (reorganisatie en zo) maar dit is wel echt een heel leuke functie.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, Phaidra! Super zeg..
Henk, succes!.
Huu die vind ik veelal toch wel een beetje tequote:Op woensdag 3 april 2013 11:31 schreef V1z0R het volgende:
Maria: http://www.simplyshredded(...)-training-guide.html
quote:
Wat een koning!quote:
Fijn!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je! Ik vind het jammer dat ik op deze manier wegga bij mijn huidige werkgever (reorganisatie en zo) maar dit is wel echt een heel leuke functie.
Kennelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik voel me brak. Word nog steeds meerdere keren per nacht wakker omdat ik naar het toilet moet en hoeveel ik meteen weer in slaap val, heeft dat toch wel impact op hoe ik me nu voel... en nu moet ik overdag ook al steeds, dus even huisarts gezocht. Hopelijk kan ik snel langskomen, ben er klaar mee.
quote:
Eigenlijk zou het handig zijn als je users hier kon taggen, zodat ze een berichtje krijgen als ze genoemd zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Tink, zocht jij nou nog een auto met <20% bijtelling?
http://www.autoweek.nl/ni(...)ra-ook-14-bijtelling
Quotealertquote:Op woensdag 3 april 2013 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het handig zijn als je users hier kon taggen, zodat ze een berichtje krijgen als ze genoemd zijn.
Quote een willekeurige tekst, sloop de quote zelf eruit en tadaaa. Misschien kan je zelfs alleen het stukje dat de alert stuurt eruit plukken (maar dat is me teveel uitzoekwerk).quote:
Toch veel te omslachtig?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Quote een willekeurige tekst, sloop de quote zelf eruit en tadaaa. Misschien kan je zelfs alleen het stukje dat de alert stuurt eruit plukken (maar dat is me teveel uitzoekwerk).
DM.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch veel te omslachtig?![]()
Op een ander forum waarop ik zit kun je wel users taggen. Heel handig als je gewoon even iemand iets wilt vragen.
Weet niet eens wat je bedoelt met BLS* behalve basic life support, wat je waarschijnlijk niet nodig hebt...quote:Op woensdag 3 april 2013 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Puff? Heb jij een idee misschien?
Sinds gisteren heb ik ineens last van pijnlijke/brandende lippen en een beetje het puntje van m'n tong. Alsof ik te lang in de zon gezeten heb (wat uiteraard niet zo is) en me aan te hete soep heb gebrand..
Niets van beide is waar. Was vanochtend wel weer wat minder, maar het begint nu weer langzaam op te spelen. Vond 'op het internet' natuurlijk allerlei rare enge dingen (BLS), maar daar wil ik toch niet zo aan. Zou het eventueel een reactie op iets aan eten kunnen zijn? Al heb ik niet echt iets raars gegeten ofzo
Ja! Ik ben ook klaar. En het duimen mag nog even doorgaan. Was erg leuk.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Ik ben ook klaar. En het duimen mag nog even doorgaan. Was erg leuk.![]()
Cement met blote handen aangeraakt?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Fruit alleen banaan afgelopen week. Cremetjes enzo gebruik ik niet, bijten ook niet, ook geen last van hooikoorts tot nu toehet is zo raar dat het er ineens was, en ik heb wel eens mijn lippen verbrand door te lang in de zon te staan, en zo voelt dit precies! Kon Mr.Mo niet eens een normale kus geven gisteravond
Oh, en iets met een 'Burning Lips Syndrome' ofzo, maar dat was zoiets 'ondiagnosticeerbaars' ofzo
Goed nieuws! Wanneer weet je meer?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgende week denk ik. Ze hadden nog meer gesprekken staan.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had je een met je nieuwe Kitchenaid gemaakte taart moeten meenemen, dan hadden ze die andere gesprekken vast wel gecanceldquote:Op woensdag 3 april 2013 15:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgende week denk ik. Ze hadden nog meer gesprekken staan.
Bedoelde meer nat cementquote:Op woensdag 3 april 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, dat zou nog wel eens kunnen, cementblokken gevijld....
Boerenverstand.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedoelde meer nat cement
Maar boel dingen bij het klussen bevatten irriterende middelen die zulke reacties kunnen geven al merk je ze niet op je handen omdat die minder gevoelig zijn.
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Boerenverstand.En ik denken aan lippenbalsempjes bij Mo
Prima. Maar dat is het probleem niet. Het is mijn gebrek aan empathisch vermogen.quote:
If onlyquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef the85mc het volgende:
Klinkt apart mo. Maar kan miss wel door stof komen, irritatie ofzo. Niet toevallig een hele ananas weggekauwd gister?
Huh? Ben jij ook weer aan het solliciteren dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Prima. Maar dat is het probleem niet. Het is mijn gebrek aan empathisch vermogen.Dus dat komt nog.
Waaaaaat?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk en Puff![]()
Wat gek Mo...
Had hardloopkledig klaar gelegd maar geen zin dus dan maar niet
Lijst:
Br.: 2 boterahmmen met lever, beker melk, beschuit kaas
T's: 2 appels, peer, paar dropjes, chocolade-ei, zoute stokjes
D: sperzicbonen, salade, gegrilde biefstuk en gegrilde groente, aardappelkroketten, rode bieten
T: bak kwark, vla en rabarber
Tofquote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik doe mee zodra het >10 graden!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:17 schreef Xennia het volgende:
Ik moet van mezelf nu ook gaan hardlopen, maar ik ben zo bang dat mijn conditie zo tegenvalt na al die tijd. Ik vind het echt moeilijk om dan weer de drempel over te gaan en een begin te maken.
Maar ik doe het toch. Moet.
Fruit misschien?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Puff? Heb jij een idee misschien?
Sinds gisteren heb ik ineens last van pijnlijke/brandende lippen en een beetje het puntje van m'n tong. Alsof ik te lang in de zon gezeten heb (wat uiteraard niet zo is) en me aan te hete soep heb gebrand..
Niets van beide is waar. Was vanochtend wel weer wat minder, maar het begint nu weer langzaam op te spelen. Vond 'op het internet' natuurlijk allerlei rare enge dingen (BLS), maar daar wil ik toch niet zo aan. Zou het eventueel een reactie op iets aan eten kunnen zijn? Al heb ik niet echt iets raars gegeten ofzo
Je pikt het zo weer op, echt! Vorige week 3x geweest, 2x 3km en 1 x 4km, nu zat ik vandaag alweer op ruim 5 en ik had meer dan 2 maanden geen fluit gedaan en daarvoor ook zeer onregelmatig. Het is echt niet alsof je weer helemaal bij 0 begint!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:17 schreef Xennia het volgende:
Ik moet van mezelf nu ook gaan hardlopen, maar ik ben zo bang dat mijn conditie zo tegenvalt na al die tijd. Ik vind het echt moeilijk om dan weer de drempel over te gaan en een begin te maken.
Maar ik doe het toch. Moet.
Datte, zwaar jaloersquote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een fantastische kleur is frambozenroze!
*boks*quote:Op woensdag 3 april 2013 18:12 schreef conleche het volgende:
Wat grappig hoe dat kan verschillen. Ik ben op zich zwáár jaloers (om met Uniek te spreken) op de kitchenaid van Henk, maar ik háát die kleur met grote haat.
Ik heb vandaag een handtas in die kleur binnen gekregenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een fantastische kleur is frambozenroze!
Lastig maar zo te horen wel beter voor jou.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:44 schreef Probability het volgende:
Heb een beslissing genomen, ga stoppen met m'n baantje. Nu nog vertellen en m'n geld krijgen. Lastig.
Welke kleur zou jij dan nemen?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:12 schreef conleche het volgende:
Wat grappig hoe dat kan verschillen. Ik ben op zich zwáár jaloers (om met Uniek te spreken) op de kitchenaid van Henk, maar ik háát die kleur met grote haat.
Brandweerrood als het moet knallen. Alle 'vieze' kleuren vind ik ook mooi . (Wordt ook wel aangeduid met oud blauw, oud roze enzo) Zwart met chromen accenten zou ik ook mooi vinden. Is er een overzicht met alle kitchenaidkleuren?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Welke kleur zou jij dan nemen?
Ik vind dat Kitchenaid wel mag knallen in de keuken.
Heeft ook wel iets idd.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Brandweerrood als het moet knallen. Alle 'vieze' kleuren vind ik ook mooi . (Wordt ook wel aangeduid met oud blauw, oud roze enzo) Zwart met chromen accenten zou ik ook mooi vinden. Is er een overzicht met alle kitchenaidkleuren?
Je had gelijk. Het ging best goed. Heb 3 x 6 minuten gerend.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Je pikt het zo weer op, echt! Vorige week 3x geweest, 2x 3km en 1 x 4km, nu zat ik vandaag alweer op ruim 5 en ik had meer dan 2 maanden geen fluit gedaan en daarvoor ook zeer onregelmatig. Het is echt niet alsof je weer helemaal bij 0 begint!
Meer tegenwind = meer calorieën verbrandenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je had gelijk. Het ging best goed. Heb 3 x 6 minuten gerend.
Ik ben die klotewind onderhand wel spuugzat. Moest echt veel meer mijn best doen, vanmiddag op de fiets ook al met volle wind tegen.
Ja, die mantra had ik ook in mijn hoofd. Alleen jammer dat ik buiten adem en te laat aankwam bij een afspraak.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meer tegenwind = meer calorieën verbranden. Zo probeer ik er weer iets positiefs in te zien
.
*boks* maar dan 2,5e weekquote:Op woensdag 3 april 2013 18:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nu twee dagen heel netjes gegeten en voel me een beetje zo.![]()
[ afbeelding ]
KA gaat nooit meer af en het is mooi, robuust en duur. Gewoon voor de heb!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan die kitchenaid dat je er 500 euro voor wil betalen?![]()
![]()
Ik heb de hele dag vet hongerYoghurt met fruit, 6 boterhammen, een banaan, appel en 2 eierkoeken later verga ik nog steeds van de trek
zo gehaktbal met aardappelen en spinazie, hopelijk ben ik dan verzadigd
Dat komt door alle carbs die je hebt gegeten.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan die kitchenaid dat je er 500 euro voor wil betalen?![]()
![]()
Ik heb de hele dag vet hongerYoghurt met fruit, 6 boterhammen, een banaan, appel en 2 eierkoeken later verga ik nog steeds van de trek
zo gehaktbal met aardappelen en spinazie, hopelijk ben ik dan verzadigd
Goeiequote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat komt door alle carbs die je hebt gegeten.
Je had beter 2 eitjes kunnen koken
Hij is zeker mooiquote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
KA gaat nooit meer af en het is mooi, robuust en duur. Gewoon voor de heb!
Net zoals een espresso apparaat van 3000E, gewoon omdat het kan.
Vervelend he, de hele dag honger. Maar als je nou heeeeeeeeeeeel veel spinazie eet, halve gehaktbal en aardappelen zonder jus ofzo dan is het toch prima?
Daar heb je een punt! Heb eigenlijk meer trek als ik brood eet dan wanneer ik salade of soep neem met de lunch. Ik ga erop lettenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat komt door alle carbs die je hebt gegeten.
Je had beter 2 eitjes kunnen koken
Aardappelen zijn enorm gezond en calorie-arm , patat, kroketten, met jus, met sauzen. Dat maakt dat aardappelen hun 'slechte' naam krijgen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is zeker mooiMaar heb er zelf niet zoveel geld voor over
![]()
Ik zal rustig aan doen met de aardappelen
Als ik gekookte aardappelen invul op de calorieenteller dan geeft ie wel veel calorieën aanquote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Aardappelen zijn enorm gezond en calorie-arm , patat, kroketten, met jus, met sauzen. Dat maakt dat aardappelen hun 'slechte' naam krijgen.
Gehaktbal is wat dat betreft weer evil
85 cal per 100gr.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik gekookte aardappelen invul op de calorieenteller dan geeft ie wel veel calorieën aaneet het sowieso zonder sauzen, kroketten nooit, patat soms maar wel jus
Ja, veel meer dan ik dacht. Gelukkig had ik in het begin wind tegen, dus op het eind wind mee. Dat is lekker thuiskomenquote:
O elke dag hetzelfde toast met alleen margarine en volkoren cracker met margarine en pure hagelquote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Rouge... dat klein beetje kou dat gaat ook niet honderden calorieen kosten... Zal lekker zijn.
Sporten jij!![]()
Wat eet je?
Het is nu nog niet heel duidelijk wat je nu precies eet omdat je zegt of dit, of dat.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
O elke dag hetzelfde toast met alleen margarine en volkoren cracker met margarine en pure hagel
vergezeld van een hele liter thee (zonder suiker)
T: op m'n werk 1 à 2 cappuccino
L: 1 zelfgebakken (broodmachine) volkorengranenzaden boterham met extra toegevoegde zemelen (3 soorten) en extra toegevoegd lijnzaad met half gebakken ei of plakje kaas of tomaten met geraspte ui of een beetje makreel (zonder margarine) of een gegrilde halve vega-hamburger met gesnipperde uit en tomatenketchup, beker magere naturel sojamelk
T: mix van fruit (halve grapefruit, kiwi, halve peer, halve sinaasappel, aangevuld met wat ik heb, appel, mango, ananas, citroen, granaatappel, snippertjes verse kokosnoot, dat varieert
D: rijst of aardappel met groenten, soms gegratineerd (hangt van de groente af), geen jus, afgezien van af en toe vis omdat het heel goed voor je schijnt te zijn ben ik vega.
's middags en 's avonds nog een litertje thee (ik ben gek op thee).
T: soms een stukje kokosnoot
B: van en naar werk fietsen, 3 keer per week Evy en 1 keer per week badminton.
Ik ben te lui om veel te variëren en steeds iets anders te bedenken, dus ik eet in ieder geval overdag vaak hetzelfde, wat ik aan groente of fruit eet hangt af van wat ik op de markt koop. En omdat ik gemixt fruit lekkerder vind dan een hele peer of hele sinaasappel koop ik veel verschillende soorten fruit, dat tussendoortje is een flinke bak.
Hoeveel calorieën het zijn weet ik niet, maar volgens mij zijn het er niet te veel.
Dus je eet een cracker of 2, 1 boterham, 3 stuks fruit en avondeten? /kort door de bocht..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
O elke dag hetzelfde toast met alleen margarine en volkoren cracker met margarine en pure hagel
vergezeld van een hele liter thee (zonder suiker)
T: op m'n werk 1 à 2 cappuccino
L: 1 zelfgebakken (broodmachine) volkorengranenzaden boterham met extra toegevoegde zemelen (3 soorten) en extra toegevoegd lijnzaad met half gebakken ei of plakje kaas of tomaten met geraspte ui of een beetje makreel (zonder margarine) of een gegrilde halve vega-hamburger met gesnipperde uit en tomatenketchup, beker magere naturel sojamelk
T: mix van fruit (halve grapefruit, kiwi, halve peer, halve sinaasappel, aangevuld met wat ik heb, appel, mango, ananas, citroen, granaatappel, snippertjes verse kokosnoot, dat varieert
D: rijst of aardappel met groenten, soms gegratineerd (hangt van de groente af), geen jus, afgezien van af en toe vis omdat het heel goed voor je schijnt te zijn ben ik vega.
's middags en 's avonds nog een litertje thee (ik ben gek op thee).
T: soms een stukje kokosnoot
B: van en naar werk fietsen, 3 keer per week Evy en 1 keer per week badminton.
Ik ben te lui om veel te variëren en steeds iets anders te bedenken, dus ik eet in ieder geval overdag vaak hetzelfde, wat ik aan groente of fruit eet hangt af van wat ik op de markt koop. En omdat ik gemixt fruit lekkerder vind dan een hele peer of hele sinaasappel koop ik veel verschillende soorten fruit, dat tussendoortje is een flinke bak.
Hoeveel calorieën het zijn weet ik niet, maar volgens mij zijn het er niet te veel.
Dat is echt heel weinig, dan snap ik wel dat je niet afvalt... Meer etenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
vandaag was het bijvoorbeeld:
O; cracker hagelslag, toastje thee
T: capucino
L: snee zelfgebakken brood met kaas
T: fruitmix (halve grapefruit, halve sinaas, kwart citroen, kwart granaat, hele kiwi, halve peer, stukje mango)
D: 1 aardappel, 4 preien (ook het groen meegesneden) gekookt en aangemaakt met azijn. peper en beetje maïzena
en verder niets meer (behalve die thee, maar daar zit niets in)
Dat is gewenning. Je lijf weet niet beter meer.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb helemaal niet het gevoel dat het weinig is, ik vind het juist heel veel, die boterham is veel dikker dan van de bakker, want zo handig ben ik niet met snijden. Ik zit na de lunch gewoon propvol.
Na het avondeten ook trouwens.
Ik heb het nooit uitgerekend, maar zou het echt zoooo weinig zijn? Is dat ontbijt met die cracker met hagelslag al niet ongeveer 200 cal?quote:
Lekker! Wel heeeeeeeeeeeeel veel carbs maar i don't care.. NOMquote:Op woensdag 3 april 2013 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Eindstand van vandaag
O: 2 zuurdesemcrackers, 1x halve plak geitenkaas, 1x gerookte zalm
T: bakje kwark met rode vruchten en lijnzaad
L: 2 boterhammen appelstroop, banaan
T: 2 rijstwafels pindakaas, appel
T: bakje gerookte kip/halve avocado
D: couscous met kip korma, cassave kroepoek
Blijkbaar kan ik niet goed zonder, want hierover is al heel goed nagedacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker! Wel heeeeeeeeeeeeel veel carbs maar i don't care.. NOM
Geeft toch niks? Je moet wel lekker eten anders is er ook niks aan.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik niet goed zonder, want hierover is al heel goed nagedacht.Bewust kwark zonder muesli gedaan en de avocado niet op een cracker.
Probeer eens calorieteller.nl of caloriechecker.nlquote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb het nooit uitgerekend, maar zou het echt zoooo weinig zijn? Is dat ontbijt met die cracker met hagelslag al niet ongeveer 200 cal?
Da's waar, ik kom niets tekort met mijn lijstjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geeft toch niks? Je moet wel lekker eten anders is er ook niks aan.
Bedoel, leven gaat toch voornmalijk over lekker eten
Broccoli, zalm, salade met uitgebakken spekjesquote:Op woensdag 3 april 2013 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben bezig met mijn planning voor morgen, weet iemand lekkere en makkelijke carbloze diners?
Of een frittata met allemaal soorten groente en parmezaan of feta ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Zalm net zondag gehad en biefstuk vind ik te duur om te eten als ik er niet écht zin in heb.Maar broccoli is wel een goede, misschien uit de oven met nog een paar groente soorten.
Broccoli in "plakken", ui, courgette, kruiden, knoflook, paprika, champignons... Oh nomquote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Zalm net zondag gehad en biefstuk vind ik te duur om te eten als ik er niet écht zin in heb.Maar broccoli is wel een goede, misschien uit de oven met nog een paar groente soorten.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Of een frittata met allemaal soorten groente en parmezaan of feta ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |