quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat er geen klinkerbotsing optreedt.
Overigens mag een streepje om de leesbaarheid te bevorderen altijd, ook volgens het Groene Boekje.
We gaan op het werk uit van het Groene Boekje. En ik zal de verleiding een streepje te plaatsen in jouw post weerstaanquote:
Bommelding of bommelding?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:55 schreef V1z0R het volgende:
Is het nou trouwens bedelen of bedelen? Appel of appel? Legeren of legeren? Regent of regent?
Van 4.45 tot vanavond een uur of 22.00quote:
^^quote:
Levert het ook iets op? Geld, CV-opvulling, voldoening?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef Probability het volgende:
Bleh, bijbaantje kost alleen maar energie..
Is het zo erg? Wat moet je eigenlijk doen behalve mail verwerken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef Probability het volgende:
Bleh, bijbaantje kost alleen maar energie..
Ja er was geld beloofd maar heb nog niksquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Levert het ook iets op? Geld, CV-opvulling, voldoening?
Dat is volgens mij bij veel bedrijvenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja er was geld beloofd maar heb nog niks
Het is gewoon erg ongeorganiseerd en iedereen werkt langs elkaar heen
Of als je het wel nodig hebt, ga je weg zodra je wat anders hebtquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij veel bedrijven![]()
Als je denkt ergens anders toffer werk te kunnen vinden: solliciteren!![]()
Ik ben vroegah ook 2x ergens weggegaan omdat ik het niet trok, kan best als je opties hebt / het geld niet hard nodig hebt.
Bij kleiner bedrijf dan, dan werken mensen minder langs elkaar heen. Denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of als je het wel nodig hebt, ga je weg zodra je wat anders hebt
Dat zou je hopen, maar een klein bedrijf is geen garantie voor niet langs elkaar heen werken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij kleiner bedrijf dan, dan werken mensen minder langs elkaar heen. Denk ik.
^ ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat zou je hopen, maar een klein bedrijf is geen garantie voor niet langs elkaar heen werken.
De dag is nog niet voorbij, je kunt er nog wat gezonds in proppen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef loveli het volgende:
Eettechnisch flutdag, thema suiker. Morgen beter.
Soep met kokos!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Morgen is de keuken ook open.![]()
Kun je gelijk mnKitchenaid
bewonderen.
Nog meer liefhebbers?
en chilipepertjes en limoen en heel veel lente uitjes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Soep met kokos!Als Uniek gaat, doe ik ook mee
Gezellig!quote:
Nice!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
en chilipepertjes en limoen en heel veel lente uitjes.
Het is een heel klein bedrijfquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij kleiner bedrijf dan, dan werken mensen minder langs elkaar heen. Denk ik.
Wordt er veel loyaliteit van je verwacht?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
bewonderen.
Nog meer liefhebbers?
mmmmmquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
en chilipepertjes en limoen en heel veel lente uitjes.
Kitchenaidquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
bewonderen.
Nog meer liefhebbers?
Ja want we zijn net begonnen met missies en doelen en ideaaaaaaalen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:11 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Wordt er veel loyaliteit van je verwacht?
Ben net na mijn middelbare school bij een klein bedrijf begonnen, de eigenaar was daar als enige en was overspannen. Zit je daar als 18 jarige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ligt ook een beetje aan de branche prob.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja want we zijn net begonnen met missies en doelen en ideaaaaaaalen.
Of zo.
Ja maar dat is zonder apparaten. Dat heeft wel m'n voorkeur, maar ik weet niet zo goed wat ik dan allemaal moet doen en hoe ik daarmee moet beginnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vraag gewoon of ze het je nog een keer uitleggen!
Beter dat je het voor niets vraagt als dat je blessures oploopt.
Leg press is stom trouwens.Deadlift is veel leuker.
Stom gedoe met van die prescan dingen. Jaagt de zorg op kosten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Krachttraining is altijd goed Vik!
Wat wil je dan gaan doen?
Ik zie net dat je bij de Maffe Marathon van de Bijenkorf ook Cardiologie onderzoeken kunt kopen.
Toevallig dezelfde als die ik heb gehad.
Dan maak je een afspraak!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonder apparaten. Dat heeft wel m'n voorkeur, maar ik weet niet zo goed wat ik dan allemaal moet doen en hoe ik daarmee moet beginnen.
Omdat er eigenlijk altijd wel iets gevonden wordt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Stom gedoe met van die prescan dingen. Jaagt de zorg op kosten.
Sommige mensen willen wel graag een check up. Wat er dan gevonden wordt, moet binnen de verzekerde ziektekostenzorg uitgezocht worden, of het nou van betekenis is of niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Omdat er eigenlijk altijd wel iets gevonden wordt?
Ik kan me niet voorstellen dat je een volledige bodyscan zou laten doen voor 1800 euro ofzo zonder enige aanleiding.
Dat heb je als je een dumbbell boven je gezicht hebt hangen... het is dan oerinstinct om hem niet in je gezicht te laten vallen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan maak je een afspraak!
Ik vind zelf de oefeningen zonder apparaten veel leuker dan die met apparaten. Er komt toch een soort oermens in je naar boven als je met losse gewichten bezig bent.
Kan me er iets bij voorstellen idd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sommige mensen willen wel graag een check up. Wat er dan gevonden wordt, moet binnen de verzekerde ziektekostenzorg uitgezocht worden, of het nou van betekenis is of niet.
Een andere groep is mensen die bij de gewone zorg niet de diagnostiek krijgen die ze willen, die gaan dus als er wat gevonden wordt hun eigen dokters om de oren slaan met resultaten, zonder dat er sprake hoeft te zijn van relatie met de klachten.
Ik denk dat squat dan meer doet in de richting van legpress, maar die kan prima gecombineerd met deadliftquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vraag gewoon of ze het je nog een keer uitleggen!
Beter dat je het voor niets vraagt als dat je blessures oploopt.
Leg press is stom trouwens.Deadlift is veel leuker.
Dat heb ik als ik naar het werk fietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan maak je een afspraak!
Ik vind zelf de oefeningen zonder apparaten veel leuker dan die met apparaten. Er komt toch een soort oermens in je naar boven als je met losse gewichten bezig bent.
Hoe heb jij dat gedaan? Je bent naar binnen gelopen en zei?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat squat dan meer doet in de richting van legpress, maar die kan prima gecombineerd met deadlift
Hoi, ik wil een trainingsschema met losse gewichten, squats enzo. <-- gewoon zoquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan? Je bent naar binnen gelopen en zei?Als ik zeg dat ik met gewichten bezig wil, ben ik bang dat ze me naar die apparaten sturen
.
En dan zeg je: ik wil liever de oefeningen met losse gewichten doen, kunnen jullie me dat ook uitleggen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan? Je bent naar binnen gelopen en zei?Als ik zeg dat ik met gewichten bezig wil, ben ik bang dat ze me naar die apparaten sturen
.
True that, dat moet even goed voorgedaan en liefst ook nog op een sportschool waar ze sowieso rondlopen om te checken of mensen de oefeningen goed uitvoeren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:38 schreef Nallie het volgende:
Maar vraag zeker wel uitleg/hulp want je kan met deadliften ook een hoop verkeerd doen!
KT.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef loveli het volgende:
Verkeerde deur? Dacht dat ik in slank zat ipv het bb-topic.
En hoe past sport niet in gezond slank?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef loveli het volgende:
Daar hoort hij anders ook niet thuis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef loveli het volgende:
Indentiteitscrisis?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Daar hoort hij anders ook niet thuis.
daar hebben we allemaal wel eens last vanquote:
Kun je wel proberen mijn PR te verpletteren. Moet niet zo moeilijk zijn.quote:
Oh, dat wist ik niet zo..quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de branche prob.
Had je nog honger dan? Zoete trek?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Mwu. Hele dag netjes gegeten, sluit ik de dag af met een zak suikerpindas. Muts.
Leuk man! Succes en veel verhuis-plezierquote:Op woensdag 3 april 2013 07:32 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Veel plezier Jagar
Ik zit op de verhuizers te wachten! Vriend is al naar het nieuwe huis met de katten en ik ben vet zenuwachtigbijna niet geslapen vannacht ook
Nog een paar uur en we zijn verhuisd
Succes! Alleen work of ook een beetje play?quote:Op woensdag 3 april 2013 05:37 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit San Francisco! Lange vlucht, maar we hebben het gered!
Er is ook een 4EM-variant. Een groep van mijn werk gaat hem lopen. Normaal gesproken zou ik ook mee hebben gedaan. Misschien volgend jaarquote:
Leuk! Have funquote:Op woensdag 3 april 2013 05:37 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit San Francisco! Lange vlucht, maar we hebben het gered!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |