SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
tjah, toen mocht ik er niet meer overheen. dat was wel jammer.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:13:47 Jeroen
Oh damn, ik las net ergens "WEE WOO WEE WOO". Iemand wilde het geluid van een sirene omschrijven.
In mijn hoofd klonk het anders.quote:13:48 Sarah
Klonk het als: Wee OO Weeee
?
met een tumdududutum eronder?Toch fijn als mensen weer even bevestigen waarom ze je beste vriend(in) zijn.quote:13:48 Jeroen
Ja![]()
geloof mequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
misschien is een maandje isolatie wel goed![]()
is echt niet tof manJe gaat je leven heel anders bekijken dan. En hier was het maar 3 dagen
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
wel veel tijd om te trainen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geloof me![]()
is echt niet tof manJe gaat je leven heel anders bekijken dan. En hier was het maar 3 dagen
![]()
![]()
Nou ik heb niet echt een boeiend verhaal of zo. Ik vind het gewoon gay als mensen bij het uitgaan grotendeels in hun telefoon staan te loeren of als ze een concert gaan staan filmen.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
en terecht, hou die geur maar lekker bij jequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja mag niet binnen roken op m'n werkhommos
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en terecht, hou die geur maar lekker bij je![]()
Fuck the EBU.![]()
ex-rokers die gaan bitchen over roken![]()
![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ligteraan als jij dr een probleem van maaktquote:
Nee hoor, kan er alleen niet tegen als ik midden in de rook zit naast iemand op de bank oid, krijg je zulke tranende ogen van, 2 meter verderop is beter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef Olment het volgende:
[..]
ligteraan als jij dr een probleem van maakt![]()
Arme murdera.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, kan er alleen niet tegen als ik midden in de rook zit naast iemand op de bank oid, krijg je zulke tranende ogen van, 2 meter verderop is beter.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
daar kan ik in komen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, kan er alleen niet tegen als ik midden in de rook zit naast iemand op de bank oid, krijg je zulke tranende ogen van, 2 meter verderop is beter.
Maar ik ken ex rokers die gelijk om moord en brand schreeuwen als er iemand 10km verderop een peuk aansteekt![]()
Vind ik zo hypocritischHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Net zoals mensen die drugsgebruikers bekritiseren maar wel elk weekend 10x lam zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:30 schreef Olment het volgende:
[..]
daar kan ik in komen.
Maar ik ken ex rokers die gelijk om moord en brand schreeuwen als er iemand 10km verderop een peuk aansteekt![]()
Vind ik zo hypocritisch.
![]()
precies.. NEE IK BLOW NIET.. ma sla wel elk weekend 5liter bier achterover.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net zoals mensen die drugsgebruikers bekritiseren maar wel elk weekend 10x lam zijn.
5 liter bier is mijn ontbijt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef Olment het volgende:
[..]
precies.. NEE IK BLOW NIET.. ma sla wel elk weekend 5liter bier achterover.![]()
echt hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef Olment het volgende:
[..]
precies.. NEE IK BLOW NIET.. ma sla wel elk weekend 5liter bier achterover.![]()
![]()
ja 1 pilsje stond tog gelijk aan een boterham met kaas ofzoietsquote:
vind het maar een stom nummerquote:
Buy me one, en een rijbewijs gaarne. Zou keihard klaarkomen op het zadel als ik er eentje reed.quote:![]()
op een keienweg rijden danquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Buy me one, en een rijbewijs gaarne. Zou keihard klaarkomen op het zadel als ik er eentje reed.
Is dat niet gevaarlijk?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Buy me one, en een rijbewijs gaarne. Zou keihard klaarkomen op het zadel als ik er eentje reed.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
69 is pas een stom nummer. Mensen doen daar zo vaak stom over, dat ik zelfs geen zin meer heb in het bijbehorende standje.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
69 is pas een stom nummer. Mensen doen daar zo vaak stom over, dat ik zelfs geen zin meer heb in het bijbehorende standje.69 is wel awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima nummer inderdaad.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Vraag me toch wel ergens af waar jullie die gifjes altijd vanaf halen
Google jwz en dan doorgelinkt worden naar tumblr enzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:37 schreef Olment het volgende:
Vraag me toch wel ergens af waar jullie die gifjes altijd vanaf halen![]()
quote:
Wie weet stak een zombie een vinger in zijn arie, ala blou mountain state stijl.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof iemand een pin in zn reet stak en hij daarom flipteIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
blouquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wie weet stak een zombie een vinger in zijn arie, ala blou mountain state stijl.![]()
![]()
Top serie trouwens. Echt hard gelachenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wie weet stak een zombie een vinger in zijn arie, ala blou mountain state stijl.![]()
![]()
nog niet helemaal wakkerquote:
en zit bij mijn aandacht bij een 3D model
sowiesoquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top serie trouwens. Echt hard gelachen
Gruwelijk goede serie, jammer dat er maar 3 seizoenen zijn
dat was wel een rare aflevering, vinger door zijn sporttenue heen, hoe danquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nog niet helemaal wakker
en zit bij mijn aandacht bij een 3D model.
![]()
is van die strakke kleding die ze aan hebben hé, dat rekt wel. Hard genoeg duwenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat was wel een rare aflevering, vinger door zijn sporttenue heen, hoe dan.
Maar wel raar javooral dat je telkens ziet hoe mensen dat beleefden
en dan hoe het uiteindelijk ging
Eerst die vinger zo in de lucht met zo'n gruwelijk gezicht erbij en dan PLOEP
Inderdaad, snuiven doe je van de kont. Dat is traditie.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik zou normaal nooit coke doen, maar voor zo'n geval zou ik een uitzondering maken denk ik
Ik ook niet, maar een lijntje pep is wel lekker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zou normaal nooit coke doen, maar voor zo'n geval zou ik een uitzondering maken denk ik
^quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
moet de dame in kwestie wel naakt zijn enquote:
Damn, dat er mensen zijn die de helicopter dick niet kennen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
de wat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef Ugjerke het volgende:
Damn, dat er mensen zijn die de helicopter dick niet kennen.![]()
dat er mensen zijn die de helicopter dick niet elke dag minimaal 5x doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef Ugjerke het volgende:
Damn, dat er mensen zijn die de helicopter dick niet kennen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Goed idee, ik moest toch zeiken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef Olment het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die de helicopter dick niet elke dag minimaal 5x doenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]Ooow dat ja die ken ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet vaker dan 3x aftikken héquote:
Anders telt het als spelen ^^He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Wat is er zo lekker aan voor jou dan, werkt juist rustgeven dtochquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:04 schreef Ugjerke het volgende:
Damn, dat er mensen zijn die de helicopter dick niet kennen.![]()
Ik snap je niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er zo lekker aan voor jou dan, werkt juist rustgeven dtochOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
niets mis meequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:10 schreef Olment het volgende:
[..]
niet vaker dan 3x aftikken hé
Anders telt het als spelen ^^![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een lijntje pep is wel lekker.zo dan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er zo lekker aan voor jou dan, werkt juist rustgevend toch![]()
Zo'n vermoeden had ik al.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja pffff, het voelt gewoon fijn. Lekker gefocust. Alsof al die energie die ik normaal verspil opeens bruikbaar is. Alsof ik op 100% draai. Maar ik ervaar wel overeenkomsten met ritalingebruik.quote:
En ik wordt zo geil als de neten van dat spul. Nadeel is dat m'n pik d'r wat kleiner van wordt, voordeel is dat 'ie gewoon drie uur stijf blijft.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Link.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Link.We gaan weer meeten ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaloers.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mono is zo'n gentlemen dat hij moir gaat troosten.![]()
Duurt het laden van de gifjes je te lang?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Murdera je gaat me hard uitlachen als deze model af is
Ik kan wel een goede lach gebruiken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
Murdera je gaat me hard uitlachen als deze model af is![]()
![]()
Ey tfoe wollah deze model is wel strak man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
Murdera je gaat me hard uitlachen als deze model af is![]()
De koelkastquote:![]()
![]()
Af te halen bij Piet's IJzerhandel op de Stationstraat.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Is het mijn beurt om de prijs uit te reiken?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Moet je hem ff vragen of hij liever jou heeft dan mijquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is het mijn beurt om de prijs uit te reiken?![]()
Dat lijkt mij voor de hand liggend. Ik zal mijn lichaam voorbereiden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je hem ff vragen of hij liever jou heeft dan mijOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Stonervoer/drinken:
- Alles van MilkaHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je komt nog even langs voor je de trein in stapt toch.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:32 schreef Monopoly het volgende:
Mur houdt wel van een geölied mannenlichaam
Ouwe snoepert.![]()
![]()
omdat ie zon goeden vriend is en je er zo goed mee kan pratenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mono is zo'n gentlemen dat hij moir gaat troosten.![]()
-Pizzaquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Studeur het volgende:
Stonervoer/drinken:
- Alles van Milka
-Alle overige chocoladeproducten
-CakebeslagOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik sta nakend voor je deur met mijn uitwerpselen te gooien tegen je raamquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je komt nog even langs voor je de trein in stapt toch.![]()
![]()
Cakebeslag alleen voor het eiquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
-Pizza
-Alle overige chocoladeproducten
-CakebeslagNa ei is cakebeslag
theequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Studeur het volgende:
Stonervoer/drinken:
- Alles van Milka
smoothies
alles van de indo![]()
![]()
Ik vind cakebeslag in het algemeen goed te doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Cakebeslag alleen voor het eiNa ei is cakebeslag
Cake maken
Goed idee wel, als ik weer bij mijn ouders ben zal ik daar weer eens gebruik van hun oven maken![]()
![]()
(space)cake/brownies/taart/muffins.. verzin maar watquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Cake maken
Goed idee wel, als ik weer bij mijn ouders ben zal ik daar weer eens gebruik van hun oven maken
(en alles kan met wiet ^^)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Daar ga je dus de mist in. Een oven komt helemaal niet kijken bij het maken van cake.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Cake maken
Goed idee wel, als ik weer bij mijn ouders ben zal ik daar weer eens gebruik van hun oven makenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij voor de hand liggend. Ik zal mijn lichaam voorbereiden.![]()
![]()
Dat ik daarbij vaseline gebruik is overigens niet opzettelijk.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nee nee, achterbaks mannetjequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat ik daarbij vaseline gebruik is overigens niet opzettelijk.![]()
![]()
Jij gebruikt niet vaseline, Vaseline_ gebruikt jou.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat ik daarbij vaseline gebruik is overigens niet opzettelijk.![]()
![]()
Tortelini.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Beiden zijn waar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij gebruikt niet vaseline, Vaseline_ gebruikt jou.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Net als dood en verderf.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Melk & Koekjes zijn trouwens een liefdescombi![]()
![]()
Deze man weet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij gebruikt niet vaseline, Vaseline_ gebruikt jou.![]()
Haat en nijd.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja ik zag dit ook niet aankomen toen ik die asperges verorberde.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hm, of ik spel vandaag alles goed, of ik heb mijn spellingscontrole uitstaan.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
iets van pasta?quote:
pasghetti of lasagne
Daarom zei ik tortelini.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
JWZ, great minds think alikequote:
Ja ckur!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Cakebeslag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind cakebeslag in het algemeen goed te doen.Zonde eigenlijk om 'r cake van te maken.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja, je hebt iets wat echt fantastisch smaakt. Zo'n beetje het beste ter wereld, dan denk je dat het klaar is. Nee, het moet nog in de oven. Dan zou het logisch zijn als het daarna nog beter smaakt, maar nee.. het gaat er is als het "Mmmmm" is en het komt eruit als het "Meh" is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Cakebeslag.Zonde eigenlijk om 'r cake van te maken.
Dan maak je geen goede cakes jongequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, je hebt iets wat echt fantastisch smaakt. Zo'n beetje het beste ter wereld, dan denk je dat het klaar is. Nee, het moet nog in de oven. Dan zou het logisch zijn als het daarna nog beter smaakt, maar nee.. het gaat er is als het "Mmmmm" is en het komt eruit als het "Meh" is.![]()
![]()
Nou ik vind cake ook wel erg lekker, maar het beslag uitlikken is toch wel het hoogtepunt inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, je hebt iets wat echt fantastisch smaakt. Zo'n beetje het beste ter wereld, dan denk je dat het klaar is. Nee, het moet nog in de oven. Dan zou het logisch zijn als het daarna nog beter smaakt, maar nee.. het gaat er is als het "Mmmmm" is en het komt eruit als het "Meh" is.
Uitlikkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik vind cake ook wel erg lekker, maar het beslag uitlikken is toch wel het hoogtepunt inderdaad.![]()
![]()
had verwacht dat er wel wat meer posts zouden zijnmaar 6
hele planning verschuiven zodat ik nog verf kan kopen, sta ik voor de winkel.. zie ik alleen maar schoenen, WINKEL WEG![]()
![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld. Vrouwen vinden mijn cake vaak minder lekker, mannen vinden mijn cake vaak awesome. Zal iets met het botergehalte te maken hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is tenminste ietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, bijzonder crappy internet van onderbuurvrouw![]()
![]()
heb je nog geluk, konden wij eerst ook. Maar hij zal daar wel achter gekomen zijn. Heeft voort een wachtwoord eropquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, bijzonder crappy internet van onderbuurvrouw
Op mn crappy laptop omdat mn pc geen wifi kan ontvangenquote:heb haar 20 euro gegeven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heb je nog geluk, konden wij eerst ook. Maar hij zal daar wel achter gekomen zijn. Heeft voort een wachtwoord erop![]()
![]()
Wat een taal weer..quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
DAG LIEF SCHATTIG MOOI GEIL HOERTJE VAN ME![]()
Hai, howsitgoing?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
DAG LIEF SCHATTIG MOOI GEIL HOERTJE VAN ME![]()
Normaalgesproken zou ik na zo'n uitspraak zeggen dat het niveau daalt.
Maar dat is hier niet echt van toepassing.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
gwn bazenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:04 schreef Ugjerke het volgende:
Normaalgesproken zou ik na zo'n uitspraak zeggen dat het niveau daalt.
Maar dat is hier niet echt van toepassing.![]()
misschien verkeerde plek maar weet iemand waar je een bus shag waar ongeveer 100 sigaretten uit kunnen kan kopen voor 9euro maximaal? of gaat dat em niet worden?![]()
gewoon bij een tabak winkel, hebben ze vaak ook van die budget bussen die wat goedkoper zijn. Die hier in hoge vucht hebben ze die. Maar dan krijg je wel 100 karige sigaretten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
misschien verkeerde plek maar weet iemand waar je een bus shag waar ongeveer 100 sigaretten uit kunnen kan kopen voor 9euro maximaal? of gaat dat em niet worden?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
ja ik doe het via dat mascotte apparaat dus moet ook nog filters erbij kopen, maar eerste keer dat ik zo rookquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gewoon bij een tabak winkel, hebben ze vaak ook van die budget bussen die wat goedkoper zijn. Die hier in hoge vucht hebben ze die. Maar dan krijg je wel 100 karige sigaretten.Normaal altijd filter, maar goedkoper roken zal wel handiger zijn.
![]()
die filters kosten geen drol, als je echt de goedkoopste wilt de mascotte classic zitten per 200. Roken wel oké, maar andere filters zijn wel chiller.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik doe het via dat mascotte apparaat dus moet ook nog filters erbij kopen, maar eerste keer dat ik zo rookNormaal altijd filter, maar goedkoper roken zal wel handiger zijn.
De bussen camel zijn ook wel goed, betaal je alleen wel 15 euro ofsoIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
en met zo'n bus heb je altijd genoeg shag als je een joint wil rollen
ja ik heb dus maar 10 euro over en ik moet toch rokenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die filters kosten geen drol, als je echt de goedkoopste wilt de mascotte classic zitten per 200. Roken wel oké, maar andere filters zijn wel chiller.
De bussen camel zijn ook wel goed, betaal je alleen wel 15 euro ofso![]()
ja, maar ik rook altijd met vrienden, eerlijk gezegd zelf nog nooit 1 gedraaidquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:56 schreef stefanhaan het volgende:
en met zo'n bus heb je altijd genoeg shag als je een joint wil rollen![]()
Naar een tabakzaak gaan, en vragen welke ze allemaal hebben voor 10 euro.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik heb dus maar 10 euro over en ik moet toch rokenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dan ga ik morgen effe, bedanktquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Naar een tabakzaak gaan, en vragen welke ze allemaal hebben voor 10 euro.![]()
![]()
18+ topicquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, maar ik rook altijd met vrienden, eerlijk gezegd zelf nog nooit 1 gedraaid![]()
![]()
oh ik zie nu pas dat hij 14/15 is.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Bepalen wij wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nou ik ben jong qua leeftijd maar oud qua gedrag!![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nou ik ben jong qua leeftijd maar oud qua gedrag!
Nee.
Maar dit topic is natuurlijk gewoon voor alle leeftijden. Haters gaan haten. Er zitten ook al niet-blowers. En nestalgie is ook pas 15/16 toch?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nou ik blow elke dag welquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee.
Maar dit topic is natuurlijk gewoon voor alle leeftijden. Haters gaan haten. Er zitten ook al niet-blowers.![]()
![]()
Ja maar daar noem je me ook iemandquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee.
Maar dit topic is natuurlijk gewoon voor alle leeftijden. Haters gaan haten. Er zitten ook al niet-blowers. En nestalgie is ook pas 15/16 toch?![]()
![]()
Daarom, mensen die ouder zijn willen niet meer elke dag stoned zijn, gaan minderen of helemaal stoppen. Hommo's.quote:Nestje is wel een baasje volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh zo jong
Alleen klojo mag met zijn 17.
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
kost veel geld man, als ik niet op geld hoefde te letten zou ik het elke dag wel doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom, mensen die ouder zijn willen niet meer elke dag stoned zijn, gaan minderen of helemaal stoppen. Hommo's.
[..]
Nestje is wel een baasje volgens mij.
Veel vrienden hebben die het ook doen en samen blowenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kost veel geld man, als ik niet op geld hoefde te letten zou ik het elke dag wel doen![]()
Doe ik ook wel, maar doen we alsnog niet dagelijksquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Veel vrienden hebben die het ook doen en samen blowenEn 2 huisgenoten roken niet, andere heeft geen werk dus geen geld.
Als 1 huisgenoot nou gewoon wel rookte, zouden we dat waarschijnlijk ook wel doen ja
Zijn te doen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie deze wel eens gehad?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ach, anders zelf kweken. Ben ik ook mee bezig, wel op de legale manierquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar doen we alsnog niet dagelijksEn 2 huisgenoten roken niet, andere heeft geen werk dus geen geld.
Als 1 huisgenoot nou gewoon wel rookte, zouden we dat waarschijnlijk ook wel doen ja![]()
zijn wel okéquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie deze wel eens gehad?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Denk niet dat mijn huisbaas dat oké gaat vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ach, anders zelf kweken. Ben ik ook mee bezig, wel op de legale manierIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Oh, ik zit thuis natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn huisbaas dat oké gaat vinden.![]()
quote:Ik heb ze gekocht vandaag, had één geprobeerd en toen vond ik hem wel lekker. Hoop dat ik hem nog steeds lekker vind als ik er een paar op hebquote:
Your beauty never ever scared me.![]()
Zouden mijn ouders alsnog niet tof vinden.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
En anders op een plek zetten waar weinig mensen komen, op 11mei kan je kweken dacht ik buitenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn huisbaas dat oké gaat vinden.![]()
Word steeds minder hoe meer je ervan eetquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze gekocht vandaag, had één geprobeerd en toen vond ik hem wel lekker. Hoop dat ik hem nog steeds lekker vind als ik er een paar op heb
Ohquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Word steeds minder hoe meer je ervan eetDat beloofd niet veel goeds. Geen door eet chippie dus
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, niet zo heel lekker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie deze wel eens gehad?![]()
Ik zie hem nooit zoveel. Post veel in ONZ zeker? Hij had laatst wel een leuk topic in KLB.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee echt een tyfusbaggeraar afentoeJa tuurlijk als je wat ouder wordt, ga je niet meer al je geld aan wiet uitgeven. Doe ik ook niet hoor. Al scheelt het wel om op gruis over te stappen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kost veel geld man, als ik niet op geld hoefde te letten zou ik het elke dag wel doenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nee, maar het lijkt me niks.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie deze wel eens gehad?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maar dat dacht ik ook van die Reggae chicken zooi, en die is best te doen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Sowieso, ik haatte gruis maar het gruis dat ik nu heb is hemels.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zie hem nooit zoveel. Post veel in ONZ zeker? Hij had laatst wel een leuk topic in KLB.
[..]
Ja tuurlijk als je wat ouder wordt, ga je niet meer al je geld aan wiet uitgeven. Doe ik ook niet hoor. Al scheelt het wel om op gruis over te stappen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Allemaal te rare smaken man, net zoals patatje joppie wtfquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef Ugjerke het volgende:
Maar dat dacht ik ook van die Reggae chicken zooi, en die is best te doen.![]()
![]()
Die vind ik dus niet te eten. Vond ze alle 3 enorm tegenvallen (van die wedstrijd)quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef Ugjerke het volgende:
Maar dat dacht ik ook van die Reggae chicken zooi, en die is best te doen.Your beauty never ever scared me.![]()
Patat joppie vind ik wel een lekkere chips maar moet ik niet tevaak etenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Allemaal te rare smaken man, net zoals patatje joppie wtfYour beauty never ever scared me.![]()
Blijf bij Cheese & Unionquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat joppie vind ik wel een lekkere chips maar moet ik niet tevaak eten
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Patatje Joppie is wel oké.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat is de echte gele.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik heb net in de supermarkt weer oldschool Heinz Ketchup chps gehaald
Je gaat dood van binnen als je een hele zak op eet, maar een paar is heerlijk.![]()
dadelijk eens naar de coffeeshop, wat betalen jullie ongeveer voor 5gram wiet?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Bah bahquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb net in de supermarkt weer oldschool Heinz Ketchup chps gehaald
Je gaat dood van binnen als je een hele zak op eet, maar een paar is heerlijk.Your beauty never ever scared me.![]()
ongeveer 35 euriquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
dadelijk eens naar de coffeeshop, wat betalen jullie ongeveer voor 5gram wiet?![]()
25euquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
dadelijk eens naar de coffeeshop, wat betalen jullie ongeveer voor 5gram wiet?![]()
Betaal meestal ook wel 25-30 euro afhankelijk van welke soort, maar krijg er wel aardig wat uit
Zelfde met salt&vinegar chips enzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen daar zo heerlijk aan vinden![]()
![]()
is een paar chipjes wel lekkerquote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Die wil ik nog een keer proberen maar ik heb zo'n vermoeden dat ik die niet lust haha. Ga hem eerst wel proberen bij een ander, tot die tijd koop ik hem nietquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik vind sowieso alle smaken inferieur aan naturel. Allemaal leuk om eens een keertje te eten, maar naturel klaart ze allemaal.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
naturel, paprika, bbq, cheese onion, en die groene zak. Dat blijven de lekkerste, gewoon oldschoolMaar ben niet zo'n chipsfan
Nooh, lays paprika geribbeldquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef Piye het volgende:
Ik vind sowieso alle smaken inferieur aan naturel. Allemaal leuk om eens een keertje te eten, maar naturel klaart ze allemaal.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:35 schreef stefanhaan het volgende:
naturel, paprika, bbq, cheese onion, en die groene zak. Dat blijven de lekkerste, gewoon oldschoolMaar ben niet zo'n chipsfan
![]()
Dat ga ik proberen.quote:Ooit vond ik paprika het lekkerst ja, maar naturel is meer voor de long run. Echt iets dat je kan eten tot je buik pijn doet en er daarna nog een zak van wegwerken.quote:
even naar de coffeeshop met mijn homie, hij wil wietkoffie en shit gaan maken
Wietthee is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef stefanhaan het volgende:
even naar de coffeeshop met mijn homie, hij wil wietkoffie en shit gaan maken![]()
hoe fix je die?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef stefanhaan het volgende:
even naar de coffeeshop met mijn homie, hij wil wietkoffie en shit gaan maken![]()
![]()
verschilt. meestal tussen de 40-60 euro in de shop. Bij dealers is t een heel ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
Zo wiet gemacht, nu nog een homemade grinder fixen
koop er één het is maar tien euro ofzo pauperquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef stefanhaan het volgende:
Zo wiet gemacht, nu nog een homemade grinder fixen![]()
je hebt wiet gemaakt ja? Knapquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef stefanhaan het volgende:
Zo wiet gemacht, nu nog een homemade grinder fixen![]()
![]()
nog niet eens. meestal heb je zo wel voor een euro of drie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
koop er één het is maar tien euro ofzo pauper![]()
waar moet ik die nu nog halen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
koop er één het is maar tien euro ofzo pauper
een voor je hele leven, een metalen ofzo, is wel wat duurder denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
nog niet eens. meestal heb je zo wel voor een euro of drie.![]()
Gewoon lekker met de handjes.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
hoe denk je over nibbit?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hater
Mmm.. geribbeld.. mmm.. heerlijke.. paprika.. chips..![]()
Klopt ja, blijf je knagen, en opeens is de zak leeg. Moet je 3 van hebben denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Die shit wil wel lekker. Alleen da vult niet echt![]()
![]()
beetje laat jewait, maar als je me op komt halen kunnen we wel kijken hoor.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: