Hmm, het is voor mij alweer te lang geleden dat ik het geslikt heb. Ik weet vooral nog dat het makkelijker was om dingen te doen. Nu kost het mij soms heel veel moeite om iets te doen, in plaats van nadenken over iets doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik maarja, die medicijnen maken je ook zo oppervlakkig ofzoTenminste dat merkte ik bij vrienden die dan ritalin gingen slikken ivm school en concentratieproblemen
Hoezo geen internet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
thuis maar eens kijken.
euhm. als ik internet heb.
vergeten op tijd een nieuw contract af te sluiten bijvoorbeeldquote:
Ja vervelend lijkt me dat, heb nu al moeite met dat soort dingen laat staan als ik adhd zou hebben oidquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hmm, het is voor mij alweer te lang geleden dat ik het geslikt heb. Ik weet vooral nog dat het makkelijker was om dingen te doen. Nu kost het mij soms heel veel moeite om iets te doen, in plaats van nadenken over iets doen.
3 hele dagen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
vergeten op tijd een nieuw contract af te sluiten bijvoorbeeld. 3 dagen zonder internet gezeten vorige week
nee. contract vorige bewoonster is afgelopen, als de workaround niet heeft gewerkt zit ik 3-5 weken zonder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
vergeten op tijd een nieuw contract af te sluiten bijvoorbeeld. 3 dagen zonder internet gezeten vorige week
ja zoiets was het bij ons ook, huisgenoot op wiens naam het contract stond is weg gegaan hebben we geen contact meer mee. En had het contract afgesloten ipv naams wijziging. En we waren lui en verlengden het pas op het moment dat we geen internet meer hadden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee. contract vorige bewoonster is afgelopen, als de workaround niet heeft gewerkt zit ik 3-5 weken zonder.
3 dagenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja zoiets was het bij ons ook, huisgenoot op wiens naam het contract stond is weg gegaan hebben we geen contact meer mee. En had het contract afgesloten ipv naams wijziging. En we waren lui en verlengden het pas op het moment dat we geen internet meer hadden.
Wel zelfde provider, dus binnen 3 dagen hadden we de nieuwe activatie code binnen.
INTERNET ALTIJD OVERAL WAAR EN WANNEER JE MAAR WIIIIIIIIIIIIILquote:
Dat jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
INTERNET ALTIJD OVERAL WAAR EN WANNEER JE MAAR WIIIIIIIIIIIIIL
Ohhh daar heb ik wel zo'n spuug en spuughekel aan hequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef Ugjerke het volgende:
Dat is voor mij nog de reden geweest om geen smartphone te nemen. Ik denk dat het wel gezond is dat ik internetloze momenten heb.
Plus dat ik niet zo antisociaal wil worden als sommige anderen met zo'n ding. Zit je gezellig aan de bar, pakt iemand midden in jullie gesprek z'n smartphone om naar iemands foto's op Facebook te kijken. Hoe grof kun je zijn?
Wel eerst een kwartje geven?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohhh daar heb ik wel zo'n spuug en spuughekel aan heNet zoals mensen die hem de hele tijd in hun hand hebben bij uitgaan, ding uit hun hand slaan en erop stampen.
s niet aardig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohhh daar heb ik wel zo'n spuug en spuughekel aan heNet zoals mensen die hem de hele tijd in hun hand hebben bij uitgaan, ding uit hun hand slaan en erop stampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |