Neem je ritalin manquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:23 schreef Ugjerke het volgende:
WEET JE WAT EEN LEUK SPEL IS?
BOEMBOEMBOEM DE BAMMALAMALAM. HEEFT ZEER VEEL PRIJZEN GEWONNEN EN WORDT DOOR ZOWEL OBAMA ALS KIM JUNG UN GEZIEN ALS DE BESTE KANS VOOR AARDBEWONERS OM HUN BREIN ZO TE STIMULEREN DAT HET MOGELIJK WORDT OM VIA KAASCONSUMPTIE DE GEEST EN HET LICHAAM TE SCHEIDEN EN LICHAAMLOOS NAAR MARS TE REIZEN, ALWAAR DE GEHEIMEN VAN DE BANAAN GEVONDEN KUNNEN WORDEN.
Dan heb je aan een i5 meer dan zat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, neem geen werk mee naar huis.
Puur gamen.
Dat idee had ik ook ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan heb je aan een i5 meer dan zat.
Dat zeg ik al een jaar of vijf tegen mezelf, maar dan moet ik weer een afspraak maken bij Dimence en dan willen ze eerst weer urenlang ouwehoeren voordat ik zo'n receptje krijg.quote:
Gewoon op de zwarte markt jwz, goed handeltje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een jaar of vijf tegen mezelf, maar dan moet ik weer een afspraak maken bij Dimence en dan willen ze eerst weer urenlang ouwehoeren voordat ik zo'n receptje krijg.
Liever laten dekken door m'n verzekeraar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon op de zwarte markt jwz, goed handeltje.
Onzin, met gamen ga je het verschil niet eens merken tussen een i5 en een i7, het enige voordeel van een i7 is de hyper-threading en daar maken games toch geen gebruik van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:25 schreef stefanhaan het volgende:
Neh valt wel mee, maar persoonlijk zou ik voor de i7 gaan omdat ik soms nogal wat software draai wat belachelijk intensief is.
Trekt een beetje i5 primaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
Nouja, beetje mudboxen zou ook wel leuk zijn trouwens.
heb het met die software ook niet over gamesquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onzin, met gamen ga je het verschil niet eens merken tussen een i5 en een i7, het enige voordeel van een i7 is de hyper-threading en daar maken games toch geen gebruik van.
Nope, ik doe buiten werk niets werkgerelateerds he.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
ooit wat met houdini gespeeld murdera?
Ahquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heb het met die software ook niet over gameshoudini, maya, max en wat andere tools
snap ik wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, ik doe buiten werk niets werkgerelateerds he.
na 8 of 12 uur achter elkaar op werk ben ik het meer dan zat.
Snap ik maarja, die medicijnen maken je ook zo oppervlakkig ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Liever laten dekken door m'n verzekeraar.Maar dan zit ik ook nog met m'n eigen risico denk ik. De laatste keer dat ik Ritalin gebruikte bestond dat hele eigen risico nog niet. Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om 350 euro aan pillen uit te geven.
True, true. volgens mij heeft een collega er wel eens naar gekeken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
snap ik wel ja
Dacht misschien heb je dat voor je werk een keer moeten gebruiken. Kun je ook best vette dingen mee maken.
Dan kom je met stefan's idee nog heel aardig uit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, neem geen werk mee naar huis.
Puur gamen.
Dat is vaak alleen het probleem, teveel software die tegelijk moet draaien. Bij mij gaat dat met de i3 nu gewoon ruk omdat het nekt bij de hoeveelheid RAM. er is standaard al 1gig gereserveerd / gebruikt door windows en 2 startup dingen. En dan 1gig verdelen over max/maya, photoshop en soms nog watquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah
Draait op zich ook prima, zolang je niet alles tegelijk wilt gaan laten renderen. Maya werkt hier ook schitterend op een i5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |