Dan heb ik nog wel een spelletje voor der van een vak van vorig blokquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, jij speelt alleen kutspelletjes.
Een nieuwe versie van grenadier ofzo zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een spelletje voor der van een vak van vorig blok
Zit nu in mijn 3e jaar, maar loop al sowieso een jaar achter. Dus nog 2 jaar uiterlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen.Hoelang moet je nog?
heb je windows 8?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Netjes. Dus wellicht speel ik ooit een spelletje made by stefanhaan?
brunch n bake?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet joh, net mn brunch n bake gedaan ik mag het grappig vinden
Zag je niet hoeveel liefde er in die nee verstopt zat?quote:
0,0%quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zag je niet hoeveel liefde er in die nee verstopt zat?
Kan je beter in DIG even posten denk ik, hou de laatste updates er niet meer echt van bijquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef Murdera het volgende:
Hey stefan, ik wil mijn pc updaten.
Denk dat ik een nieuw mobo, cpu en videokaart nodig hebt. zou jij me raad kunnen geven als ik mijn specs geef?
Ok.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan je beter in DIG even posten denk ik, hou de laatste updates er niet meer echt van bij
Neh, neem geen werk mee naar huis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef stefanhaan het volgende:
Qua CPU iig een i7, dus een mobo wat intel based is, en video kaart. Neem aan dat je er dingen op gaat renderen? Zoja dan is denk ik een van de laatste nVidia kaarten met 2GB DDR dedicated wel slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |