Ze speelde ooit eens in de film mean girls, had een mooie carriere in het vooruitzicht, maar besloot toen om die te grabbel te gooien door dronken auto-ongelukken te veroorzaken, allemaal dingen mee te nemen zonder af te rekenen, niet in de rechtszaal te verschijnen, zich niet aan de afspraken met de reclassering te houden en door lesbisch te worden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef BasEnAad het volgende:
Wie is dat nou eigenlijk?
Ik hoor haar naam elke dag, maar ik heb werkelijk geen idee wat zij voor de mensheid gebracht heeft.
In haar geval is dat toch een apin? Of was haar lesbischiteit een korte bevlieging?quote:
Voor zo ver ik weet is ze bi en geniet ze daar optimaal van, in Italië had ze allemaal one night stands en haar eigen vader bekritiseerd haar gedrag ook nogquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze speelde ooit eens in de film mean girls, had een mooie carriere in het vooruitzicht, maar besloot toen om die te grabbel te gooien door dronken auto-ongelukken te veroorzaken, allemaal dingen mee te nemen zonder af te rekenen, niet in de rechtszaal te verschijnen, zich niet aan de afspraken met de reclassering te houden en door lesbisch te worden.
Kortom een totale omhooggevallen nul.
Heb je geen tijdmachine voor nodig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: geen tijdmachine hebben om haar bezwangering met terugwerkende kracht te stoppen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hoor haar naam elke dag, maar ik heb werkelijk geen idee wat zij voor de mensheid gebracht heeft.
Een afname van de hoeveelheid drugs op deze aardkloof.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef BasEnAad het volgende:
Je vergeet dat ze haar ooit zo leuke gezicht helemaal verbatst heeft door heroine, cocaine, alcohol en 50 andere enge substantiesquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze speelde ooit eens in de film mean girls, had een mooie carriere in het vooruitzicht, maar besloot toen om die te grabbel te gooien door dronken auto-ongelukken te veroorzaken, allemaal dingen mee te nemen zonder af te rekenen, niet in de rechtszaal te verschijnen, zich niet aan de afspraken met de reclassering te houden en door lesbisch te worden.
Kortom een totale omhooggevallen nul.
Jij liever dan ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |