gatver inderdaad , ik erger me dus rot aan dat soort forwards. Doneer dan gewoon iets bij de dierenbescherming doe vrijwilligerswerk , denk je nou echt dat zo'n hond hiermee geholpen is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:00 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al zoeken ze hier de gouden tip, ik hoef die zooi niet te zien.
Ik hoef die zooi niet te zien. Ben een echte hondenvriend en kan hier al zo slecht tegen (krijg nu alweer tranen in mijn ogenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:00 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al zoeken ze hier de gouden tip, ik hoef die zooi niet te zien.
Onder "#goodlife" (Flikker echt óp met die hashtags op FBquote:
Ja, erg dun is ze.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:28 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Onder "#goodlife" (Flikker echt óp met die hashtags op FB) valt zeker ook "niet eten"? Allemekinders...
Ik zie anders gewoon een beschaafd babylaagje vet op haar buik hoor. De benen lijken ook gewoon normaal. Zo'n 'inkijk' hebben zoveel slanke dames als ze plat liggen (incl ikzelfquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:28 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Onder "#goodlife" (Flikker echt óp met die hashtags op FB) valt zeker ook "niet eten"? Allemekinders...
Ook als je niet slank bent (zoals ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zie anders gewoon een beschaafd babylaagje vet op haar buik hoor. De benen lijken ook gewoon normaal. Zo'n 'inkijk' hebben zoveel slanke dames als ze plat liggen (incl ikzelf)
yups hier nog 1, niks mis meequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zie anders gewoon een beschaafd babylaagje vet op haar buik hoor. De benen lijken ook gewoon normaal. Zo'n 'inkijk' hebben zoveel slanke dames als ze plat liggen (incl ikzelf)
Het is nutteloos?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar wat is er precies tegen hashtags op FB?
Pics!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik er op ook niet echt. Meestal is het ook gewoon direct gelinked aan twitter, logisch toch?quote:
- Facebook is geen twitter; waarom deze 2 wel koppelen? Als ik wil weten wat iemand iedere minuut van de dag doet maak ik wel een account op twitter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik er op ook niet echt. Meestal is het ook gewoon direct gelinked aan twitter, logisch toch?
quote:
Facebook gaat hashtagfunctionailteit inbouwen. Jullie bezwaren zijn daarmee opgelost?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
- Facebook is geen twitter; waarom deze 2 wel koppelen? Als ik wil weten wat iemand iedere minuut van de dag doet maak ik wel een account op twitter.
- Het ziet er stom uit.
- Geen toegevoegde waarde.
- 9/10 gebruiken ze ook nog verkeerd.
- Meedoen met de hype omdat meerdere het doen.
Waarom zou je het wél gebruiken op Facebook? Geen enkele reden toe.
In tegendeel, gaan nog meer mensen het gebruiken. Terwijl een ruime meerderheid het ook nog fout gebruikt, dus het in feite gewoon compleet nutteloos is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
Facebook gaat hashtagfunctionailteit inbouwen. Jullie bezwaren zijn daarmee opgelost?![]()
Nee, nou lul je er omheen. Kom er gewoon voor uit dat het een irrationele ergernis is, is niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
In tegendeel, gaan nog meer mensen het gebruiken. Terwijl een ruime meerderheid het ook nog fout gebruikt, dus het in feite gewoon compleet nutteloos is.
Ik vind het wel vedettequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Finland. het volgende:
Ik heb iemand in mijn vriendenlijst staat die een foto van Napoleon Bonaparte als zijn profielfoto heeft. Maar dan wel even op een 'uiterst zorgvuldige' manier zijn hoofd er in gephotoshopt.
Jij hebt ook werkelijk overal commentaar op he.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, nou lul je er omheen. Kom er gewoon voor uit dat het een irrationele ergernis is, is niks mis mee.(je had inderdaad meer bezwaren dan alleen dat het nutteloos was )
Zo ervaar ik dat zelf niet. Maar ik kan jouw ervaring moeilijk tegenspreken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef Platina het volgende:
[..]
Jij hebt ook werkelijk overal commentaar op he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |