Ja je kunt echt merken dat de zomer eraan komt. Mijn halve timeline zit ook al vol met dames die zichzelf inchecken in de gym en van die motivatieplaatjes en foto's van hun fruitdieet posten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:31 schreef Crientj het volgende:
Oh yeah.
[ afbeelding ]
En dit soort plaatjes:
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is net zo ziek als anorexia wat mij betreft. Het goedpraten van (extreem) overgewicht.
Pics van je nichtje?
Voorzeren, mijn godquote:
Als je tijd hebt om tijdens je workout op Facebook te zitten, doe je toch iets verkeerd...quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:31 schreef Crientj het volgende:
Oh yeah.
[ afbeelding ]
En dit soort plaatjes:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om tijdens je workout op Facebook te zitten, doe je toch iets verkeerd...
Die uitstekende heupbottenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, lekker #genieten op het strand. Jammer dat je kippenvel dat zo ongeloofwaardig maakt
Voorzerenquote:
Is inderdaad een klein, dun Aziatisch meisjequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die uitstekende heupbottenHoe dun is dat kind wel niet?
wat staat er nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:18 schreef Queens het volgende:
Mijn favo FB dorpsgek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel een aandachtshoer om op die manier een foto te maken. Moest het slipje niet uit of was dat nog nét TEquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, lekker #genieten op het strand. Jammer dat je kippenvel dat zo ongeloofwaardig maakt
Tja, beetje een aandachtshoertje is het wel. Heeft meer van dat soort foto's.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wel een aandachtshoer om op die manier een foto te maken. Moest het slipje niet uit of was dat nog nét TE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |