Is gepost van haar Blackberry. En van die hashtags op Facebook had ik inderdaad al ergens gelezen.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan van zijn twitter vandaan komen. Schijnen ze trouwens te willen introduceren
Ja, al eens gezien. Huilenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:56 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Weer een nieuw pareltje voor alle Tokkies op Facebook.
[ afbeelding ]
Ditquote:
quote:Sowieso een nep verhaal, en wat moet de fucking moraal van dit bedachte kut verhaal dan zijn? Als je iemand verliest moet je zelfmoord plegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________!
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
En zich maar afvragen hoe die kilootjes er steeds aankomen terwijl ze elke dag een dubbel geroerde frappecino met trippel espresso, dubbel vanille + slagroom en geglaceerd met kandijsuiker naar binnen werken.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:57 schreef OverRated het volgende:
Meiden die foto's plaatsen van Starbucks bekers met hun (regelmatig door de 'barista'' () verkeerd gespelde) naam erop.
Die heb ik ook al een aantal keer voorbij zien komen, helaas door een chubby 23-jarige.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:35 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
40+ en een pittig kapsel uiteraard.
Picsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:36 schreef -niemand- het volgende:
de dikke zeug van mijn facebook heeft weer een foto gedeeld.
[ afbeelding ]
en het dan gek vinden dat je geen vriendje kunt krijgen
ook was ze een keer opeens lesbo, en nu ineens nietmeer
voor de onwetenden: 1.60 hoog 120 kilo.
als ik een foto vind waar ze onherkenbaar op staat krijg je ze.quote:
De tijd dat andermans sms'jes interessant waren, is allang voorbij.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Wat een ballentent"
Nou, spannend hoor, smsjes posten.
Inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2013 20:23 schreef N22 het volgende:
[..]
En zich maar afvragen hoe die kilootjes er steeds aankomen terwijl ze elke dag een dubbel geroerde frappecino met trippel espresso, dubbel vanille + slagroom en geglaceerd met kandijsuiker naar binnen werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:51 schreef NotGuilty het volgende:
Serieus, als je net van plan bent te gaan eten of net iets hebt gegeten of een zwakke maag hebt of niet wil dat je ogen instant wegrotten moet je niet kijken. What's been seen can't be unseen. Bij deze ben je gewaarschuwd.!!!!!!!!!!! Dafuque !
![]()
Wat bezielt mensen toch
!!
Ehm... begrijp ik het goed dat die baby nog in z'n vruchtwaterzak zit of zien we hier een Aziatische delicatesse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Serieus, als je net van plan bent te gaan eten of net iets hebt gegeten of een zwakke maag hebt of niet wil dat je ogen instant wegrotten moet je niet kijken. What's been seen can't be unseen. Bij deze ben je gewaarschuwd.!!!!!!!!!!! Dafuque !
![]()
Wat bezielt mensen toch
!!
Uitjij bent ook niks gewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: inderdaad niks voor op FacebookOk stelletje hokboeren
![]()
Wat bezielt mensen toch
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekke mensen toch. Doe er ook meteen even een foto bij van het gapende gat waar het kind net uitgeperst is.
Als mensen zo nodig hun babygeluk willen laten zien, mag dat wel eenmalig met een foto van het (schoongemaakte) kind. En daarna nooit weer een statusupdate of foto graag. Helemaal niks gewoon.
altijd leuk, die cognitieve dissonantiequote:Op vrijdag 5 april 2013 00:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Maar ja hè:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc.
quote:A real woman always keeps her house clean and organized. Her laundry basket is always empty. Her meals are always made from scratch. She's always well dressed. Her hair & make up are always perfect. She never swears, always behaves graciously in every situation. She always has a smile on her lips and a kind word for everyone. Post this as your status if you suspect you might be a man....
![]()
Wat bezielt mensen toch
!!
Zie je niet vaak dat mensen nog haggis eten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
"Ik werd geboren"quote:Op donderdag 4 april 2013 17:56 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Weer een nieuw pareltje voor alle Tokkies op Facebook.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zie je niet vaak dat mensen nog haggis eten...
kut.. ik ben geen echte vrouwquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:04 schreef YogaLove het volgende:
Ik ben mijn tijdlijn aan het opruimen, kom ik deze tegen
[..]
Da's overdreven, het staat je natuurlijk vrij om hun meldingen te blokkeren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:31 schreef OverRated het volgende:
[..]Gekke mensen toch. Doe er ook meteen even een foto bij van het gapende gat waar het kind net uitgeperst is.
Als mensen zo nodig hun babygeluk willen laten zien, mag dat wel eenmalig met een foto van het (schoongemaakte) kind. En daarna nooit weer een statusupdate of foto graag. Helemaal niks gewoon.
Ja, maar niet alleen de meldingen over hun kindquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's overdreven, het staat je natuurlijk vrij om hun meldingen te blokkeren.
Idd ik doe het ook niet meer, heb 2 keer dat gedaan voor m'n nichtje. Maar het is irritant, het geeft weer meer facebookvervuiling.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
Een nieuwe trend is ook huizen van vrienden delen die al extreem lang te koop staan. Tot vervelens toe. Als ik een huis zoek, ga ik wel naar een makelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dit hele verhaal al eens langsgekomen?Tap tap tap
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:14 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dit hele verhaal al eens langsgekomen?
Dit.quote:
Wat ik me afvraag.... Waarom zijn die 'spreukjes' altijd óf gepaint in de meest verschrikkelijke kleurschakeringen, op de allerlaagste pixel kwaliteit of lettertypes of zoals dit vod, alsof het gescand is onder een bijna overleden printer in de supermarkt?quote:
Alsof je bijstand én een baan krijgtquote:
Ja maar als je een document hebt krijg je die toch niet zo maar op facebook!! Dus eerst printen, dan daar 2 foto's van maken en laten ontwikkelen, dan die foto's over elkaar heen leggen, dan met je mobieltje er een foto van maken en die op facebook zettenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.... Waarom zijn die 'spreukjes' altijd óf gepaint in de meest verschrikkelijke kleurschakeringen, op de allerlaagste pixel kwaliteit of lettertypes of zoals dit vod, alsof het gescand is onder een bijna overleden printer in de supermarkt?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar als je een document hebt krijg je die toch niet zo maar op facebook!! Dus eerst printen, dan daar 2 foto's van maken en laten ontwikkelen, dan die foto's over elkaar heen leggen, dan met je mobieltje er een foto van maken en die op facebook zetten
Sneller weet ik 't ook niet hoor
• Lekker consistent, eerst is het "u" en dan weer" je.quote:
Yupquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:24 schreef fratsman het volgende:
Gaat bij jullie ook iedereen helemaal los op Pedo's/Martijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |