Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef Arquero het volgende: Is dit het goede topic hier om lekker loopweer te bestellen voor 14 april?
En doe dan ook de 21e even
Maar vandaag ziet het er mooi uit. Gisteren rondje van 5km gevonden, net voor 45 minuten hardloopmuziek op mijn telefoon gezet. En dan na net avond eten eens kijken hoever ik kom.
Wat is het verleidelijk om gewoon wéer te gaan lopen met die blauwe lucht en het zonnetje. Gisteren dus lekker gelopen en zowaar uitgekomen op een bescheiden 5KM PR van 27m15s.
@RD, die workshop mag idd ook met 0-drop schoenen, in ieder geval fivefingers. Maar wil zeker merendeels op mn blote voeten proberen. Maar dat wat jij gelezen hebt ging denk ik over het nk-barefoot tijdens het rondje van Tilburg, wat ook met 0-drop mag, maar ze mogen geen demping hebben, dus geen viratta enzo.
En lastpost goed bezig! Feli met een mooi nieuw PR! Het weer ziet er zeker lekker uit, zolang je rustig aan doet en geen pijntjes hebt mag je nog best even naar buiten van mij..
Beter! Dan zal het in het midden van t land misschien nog iets warmer zijn. Zin in lekker weer!
Eindelijk! Lekker in korte broek en een shirtje hardlopen
Trouwens nog fijn nieuws: We krijgen 50% van mijn contributie aan HAAG voor dit jaar terug. Schijnt standaard te zijn bij zwangerschap Fijn! Krijgen we toch 100 euro terug.
Op dinsdag 2 april 2013 12:54 schreef Guppyfriend het volgende: Maar GotC, je gaat dus op de bank staan...? Als je toch op de bank gaat, zou ik ook lekker gaan zitten
Op dinsdag 2 april 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende: En lastpost goed bezig! Feli met een mooi nieuw PR! Het weer ziet er zeker lekker uit, zolang je rustig aan doet en geen pijntjes hebt mag je nog best even naar buiten van mij..
Thanks! Daar zit 'm nou net het probleem, mijn (van jongs af aan) probleemknie speelde ineens weer op ná het lopen van de week, nu weinig last maar ik voel 'm wel. Al jaren hoor je het kraakbeen gewoon echt wanneer ik m'n been strek en voel ook gewoon dat het niet helemaal lekker zit aan de bovenkant van m'n knie maar ben niet happig op een operatie. Lang leve het voetballen op pleintjes zullen we maar zeggen.
Dus nu maar even op een andere manier van het weer genieten.
Ik heb eventjes een vraagje voor jullie. Ik wil (met het wisselende weer op komst ) toch een fatsoenlijk shirt met lange mouwen, want mijn jasje zal wel snel te warm worden. Maar wat ik kan ik dan het beste kiezen? Of waar moet ik op letten?
Ik heb nu bij Nike twee shirts/truien gevonden, maar vraag me af of die trui wel handig is. Of kan ik dan beter gewoon dat longsleeve shirt kiezen?
de longsleeves die ik nu heb, zijn eigenlijk te kort en niet erg warm/warm genoeg als er een stevige wind waait. Daar wil ik dan ook wel iets op vinden.
Zojuist les 22 evy 2006 gelopen. Twee keer een kwartier. Ik heb het gehaald!!!! Maar oh wat viel het me zwaar! Op de heenweg had ik behoorlijke tegenwind en die heuvels hier vallen dan best zwaar als je omhoog moet. Volgens mij heb ik nog nooit zo langzaam gelopen, maar ach het gaat me nu nog niet om de snelheid. Ik heb gewoon twee keer vijftien minuten gerend!!!!