Nee, Märklin karretjes op een Fleischmann baan kan niet. Die asjes zijn niet geīsoleerd en dan krijg je kortsluiting. Wat de gevolgen voor eventuele electronica aan boord zijn weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Is het nee kan niet of nee klopt kan wel maar niet als er elektronica inzit?
in theorie klopt het, maar de beleving van de reiziger is toch echt andersquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
Rofl, NS item op 1vandaag, over te drukke treinen/slechte dienstregeling/slecht in het algemeen. Komt er ff zo'n NS muts die vertelt dat het allemaal beter wordt. dat er geen enorme problemen zijn etc... daar kan ik echt kwaad om worden. Ik sta ook elke dag in de spits, overvolle treinen, veel vertragingen, te weinig materieel en ga maar door..
Ik had vanmorgen negen bakken naar Utrecht, om tien over half zeven. Alle volgende zijn korter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
Rofl, NS item op 1vandaag, over te drukke treinen/slechte dienstregeling/slecht in het algemeen. Komt er ff zo'n NS muts die vertelt dat het allemaal beter wordt. dat er geen enorme problemen zijn etc... daar kan ik echt kwaad om worden. Ik sta ook elke dag in de spits, overvolle treinen, veel vertragingen, te weinig materieel en ga maar door..
Een Märklin-loc heeft een sleper, de Fleischmann baan niet, er gebeurt niks met de loc.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Märklin karretjes op een Fleischmann baan kan niet. Die asjes zijn niet geīsoleerd en dan krijg je kortsluiting. Wat de gevolgen voor eventuele electronica aan boord zijn weet ik niet.
Ja, en bij alle andere merken behalve Trix, is het dus zo dat de + door de linker- en de - door de rechterspoorstaaf gaat. Dan heb je dus geīsoleerde asjes nodig in je wieltjes. Dat hebben Märklintreintjes niet nodig want die hebben de middenrail met sleper.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een Märklin-loc heeft een sleper, de Fleischmann baan niet, er gebeurt niks met de loc.
Wat kom je hier doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nee, zaterdag ga ik naar Almelo retour
Ik mis de spoorlijn Zwolle-Wierden heel erg. Vroeger ging ik toch twee keer per week via Almelo en Hengelo naar Goor, laatste jaren altijd via Zutphen. Zin in!quote:
Nee. Mijn probleem is alweer een dikke kwart eeuw geleden opgelost met behulp van een zich bereidwillig opensperrende vuilnisbakquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef dennistd het volgende:
Hier moet je zijn: PTA / Modelspoor, deel IX
Ah zo, het is bij Nijverdal erg mooi geworden vind ik, gisteren zelf Almelo - Zwolle gedaan en terug.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik mis de spoorlijn Zwolle-Wierden heel erg. Vroeger ging ik toch twee keer per week via Almelo en Hengelo naar Goor, laatste jaren altijd via Zutphen. Zin in!
Aah nee joh, ik stelde de vraag oprecht goedbedoeld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Altijd aardig voor hun mede-Nederlanders die Almelo'ers
Nope, ik ben van plan om zaterdag wat kilometers door Duitsland te jakkeren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
net besloten dat ik op zeker zaterdag een kijkje ga nemen in het Spoorwegmuseum.
Nog meer mensen die er die dag heen gaan?
Er is toch altijd juist gezegd dat Zwolle-Wierden in aanmerking komt voor elektrificatie vanwege de hoge reizigersaantallen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:39 schreef RichardHammond het volgende:
Wel weer wennen die drukte als je in Nijverdal instapt, de trein zat vandaag bij Nijverdal al vol. En dan zeggen ze dat de spoorlijn niet rendabel genoeg is. Zowel op de heen- en terugweg en volle trein en dan ook nog midden op de middag.
Station Nijverdal.
Zou best kunnen, maar heb ook al verhalen gehoord dat het tegen zou vallen, maar dat heb ik mij nog nooit voor kunnen stellen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er is toch altijd juist gezegd dat Zwolle-Wierden in aanmerking komt voor elektrificatie vanwege de hoge reizigersaantallen?
Ik ben gisteren geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
net besloten dat ik op zeker zaterdag een kijkje ga nemen in het Spoorwegmuseum.
Nog meer mensen die er die dag heen gaan?
Wat is daar nou weer te doen dan!?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik dacht dat je naar Leeuwarden zou
je kunt onderweg de contouren van de Haak om Leeuwarden zien en op het station de bijna af zijnde lift bewonderenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer te doen dan!?
De bus naar Dokkum nemen, goed idee, doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer te doen dan!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |