PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Dit is dan weer een beetje gayquote:
Beter dan ik?quote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij maakt er wel altijd veel grappen over, en hij heeft nu echt een konko kutteam, maar Mathijs is wel de beste FOK!ker waar ik tot nu toe tegen gespeeld heb
Ik heb een keer tegen Mathijs gespeeld, ging hij alleen maar kort draaien, langs de lijn rennen, crossen en hoge steekballen doen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij maakt er wel altijd veel grappen over, en hij heeft nu echt een konko kutteam, maar Mathijs is wel de beste FOK!ker waar ik tot nu toe tegen gespeeld heb
op de xbox is het dan ook niet moeilijk om de beste te zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan je niet gewoon met xsplit opnemen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand verstand van Fraps ?
Krijg aldoor een zwart scherm als ik full screen film
Is dat beter dan ? en record die ook gelijk als je praat of kan je dat via een ander programma er onder zetten ?quote:Op maandag 1 april 2013 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op de xbox is het dan ook niet moeilijk om de beste te zijn.
[..]
Kan je niet gewoon met xsplit opnemen?
Jo, over een paar minutequote:
Ja, Ronaldinho is echt zon baas. Hij mist alleen pace voor de flank mja...quote:Op maandag 1 april 2013 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die 4de goal van jou was wel echt mooi, maar nondeknetter wat stonden die verdedigers van mij te doen![]()
Smakelijk btw
Ik doe eerst nog een potje tegen Mathijs, als ie dat wil, daarna kan ik welquote:
Ja tuurlijk, eerst ff eten wel. 5 minuutjes?quote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik doe eerst nog een potje tegen Mathijs, als ie dat wil, daarna kan ik wel
Van welke bakker?quote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, Ronaldinho is echt zon baas. Hij mist alleen pace voor de flank mja...
DankjeEchte brabantse worstenbroodjes van de bakker... prima
quote:Op maandag 1 april 2013 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, eerst ff eten wel. 5 minuutjes?
Vind het allebei best. Thad?quote:Op maandag 1 april 2013 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
Doen TT en Thad anders eerst een potje tegen elkaar
Is goed. Wat waren eigenlijk de andere uitslagen volgens mij mis ik er een aantalquote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Vind het allebei best. Thad?
Ik heb 2x verloren van VDM 2-0 en 6-1 ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is goed. Wat waren eigenlijk de andere uitslagen volgens mij mis ik er een aantal
Dat is verdomme in de straat waar een van mijn beste vrienden op kamers zitquote:Op maandag 1 april 2013 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
Bakker meelmuts trouwens
http://www.meelmuts.nl/assortiment/
Bij het stukgoed
Moet je maar is worstenbroodjes met hem gaan eten danquote:Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is verdomme in de straat waar een van mijn beste vrienden op kamers zit
Ohnee DS2 en Dude dus nog 1x tegen elkaar gespeeld, die moet erbij. Winst DS dacht ikquote:Op maandag 1 april 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
DS2: 4-7
Dude: 2-0
TT: 6-7
Thad: 2 -3
VDM: 2 - 6
Dit heb ik...
Ik heb 3x gewonnen, 1x verloren en 1x gelijkquote:Op maandag 1 april 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
DS2: 4-7
TT: 6-7
Thad: 2 -3
VDM: 2 - 6
Dit heb ik...
quote:Op maandag 1 april 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh Van wolfswinkel heeft na die rode kaart nog echt de winnende gemaakt
IF
quote:
nee slapen, morgen 7 uur weer wekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee slapen, morgen 7 uur weer wekkerZo vroeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geen vakantie?
O niet eens op geletquote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dinho en Lucas omdraaien natuurlijk.
Oke...quote:Op maandag 1 april 2013 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GG Ik doe nu even tegen VDM. Die ging ik toch niet meer winnen
Lucas heeft de p's en kan dus achterlijntje halen en voorgeven. Ronaldinho's schot is veel beter en kan dus lekker naar binnen komen vanaf links.quote:
Hm goed punt, zal het is proberenquote:Op maandag 1 april 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lucas heeft de p's en kan dus achterlijntje halen en voorgeven. Ronaldinho's schot is veel beter en kan dus lekker naar binnen komen vanaf links.
Daarnaast is Dinho's weak foot ook nog beter.quote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hm goed punt, zal het is proberen
Dankje
Wij dan maar meteen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hm goed punt, zal het is proberen
Dankje
Ja oke, maar tis niet helemaal hoe we dit toernooi ingingenquote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe. Beter toch. Hoef je niet een heel potje te spelen
De meeste potjes ga ik niet eens zo competitief in, maar ik begrijp dat dat wel zo lijkt hierquote:Op maandag 1 april 2013 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil ook best een keer meedoen met dat randoms ... maar ik heb er de $$$ niet voor helaas. Al die ragequits en dat competitieve lijkt me wel lachen
iedere keer als ik dit soort teams tegenkom dan wisselen ze Dinho in de rust voor een pacemakerquote:
Zal ik zo ook maar eens doen danquote:Op maandag 1 april 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iedere keer als ik dit soort teams tegenkom dan wisselen ze Dinho in de rust voor een pacemaker
dafuqquote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij dan maar meteen?
Echt een aparte move dit, het was pas 2-0
Ja eerste helft zat ik te slapen ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG MathijsTweede helft beide niet heel veel meer weggegeven
Wil je nog een best of three?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
Prima pot weer![]()
Zat nu allemaal net niet mee, wat ik vorige keer wel had.
Oke is goed hoor. Ja ja, laat die coins maar rollen. Het grote geld wint niet altijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wil je nog een best of three?
Zo ja even wachten, kijken of er nog een Sif Higuain voor het grijpen ligt
Nee weet ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke is goed hoor. Ja ja, laat die coins maar rollen. Het grote geld wint niet altijd
Niet de moeite van het kijken waard, was zo'n alleen maar liedjes van het afgelopen jaar afleveringquote:
Ik verstond er ook helemaal niets van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet de moeite van het kijken waard, was zo'n alleen maar liedjes van het afgelopen jaar aflevering
Wat 'n aids. Dat je dit hebt durven bouwen.quote:
IF Schurlle zou voor mij een reden zijn om weer een team te bouwen met hem.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee weet ikDit team is het goedkope team van het dure dat ik eigenlijk wil maken. Maar wacht even de prijs van SIF Higuain af, plus de nieuwe IF's Vertonghen Schurlle en Gervinho
Tot dan speelt dit uitstekend
Dat zou ziekelijk chill zijn. Maximaal 75 pace bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat 'n aids. Dat je dit hebt durven bouwen.
Benieuwd of je ook wat kan in de Low Pace cup over en week
Max 70 pace en gemiddeld max 60 is mijn richtlijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat zou ziekelijk chill zijn. Maximaal 75 pace bijvoorbeeld.
GGquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:28 schreef ThadCastle het volgende:
GGs VDM. Over twee wedstrijden is dit denk ik wel de beste uitslag
Zo'n gemiddelde heeft toch geen zin want dan gaan mensen bij de wissels spelers met 29 pace neerzetten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Max 70 pace en gemiddeld max 60 is mijn richtlijn
Ja precies. Ook wel lachen allebei wel een keer een chille skillrun gehad hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
GG
Beide een keer gewonnen. Eerste potje was het een gatenkaas bij mij en daar maakte je goed gebruik van. Ook echt 3 goals in de 90e minuut
2e potje speelde ik defensief erg sterk en kwam je er eigenlijk niet doorheen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja precies. Ook wel lachen allebei wel een keer een chille skillrun gehad haha
Jawel hoor alleen niet kansloze mensen mogen meedoenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo'n gemiddelde heeft toch geen zin want dan gaan mensen bij de wissels spelers met 29 pace neerzetten.
Ik vond hem best wel goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt de slechtste keeper uit het spel.![]()
Wat een mongool. Die heeft echt nog geen enkele bal normaal gepakt.
mijn favo silver keeper..bizarquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb van jou gewonnen, 2x van dude en gelijk tegen DS. 7 wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:35 schreef ThadCastle het volgende:
DS2: 5-7
TT: 5-7
Thad: 4 -6
VDM: 4- 9
Klopt dit?
Ja gg, over de 3 wedstrijden heb je wel verdiend gewonnen, en we hebben de spannendste tot het laatst bewaardquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
Phew![]()
Heel efficient zijn en alles dicht proberen te houden heeft het toch gedaan
Ja dit was wel echt een heerlijke pot vond ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja gg, over de 3 wedstrijden heb je wel verdiend gewonnen, en we hebben de spannendste tot het laatst bewaardKon wel alle kanten op
Benzema opt eindMaar die lucky goal van mij
Zal hem ff uploaden
Oja dat had ik nog niet geupdate hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja gg, over de 3 wedstrijden heb je wel verdiend gewonnen, en we hebben de spannendste tot het laatst bewaardKon wel alle kanten op
Benzema opt eindMaar die lucky goal van mij
Zal hem ff uploaden
Ik moest wel erom lachenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/154778464
Ik was al gestopt met kijken, hoor ik inees MESUT OZILquote:
Ik denk die van mij ook, zeker samen met Higuain perfect koppeltjequote:Op dinsdag 2 april 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
Benzema is denk ik wel de meest chille gouden spits waar ik mee gespeeld heb deze FIFA
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Forster... die moet nr 1 zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]Ik vind hem wel goed.
Mijn top 5 silver goalkeepers:
1:Neto
2: Padt
3: Proto
4: Fahrmann
5: Pletikosa
Gold top 3:
1: IF Marchetti
2: Lloris
3: IF Courtois
Die Farhman hielt bij mij ook absoluut nietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]Ik vind hem wel goed.
Mijn top 5 silver goalkeepers:
1:Neto
2: Padt
3: Proto
4: Fahrmann
5: Pletikosa
Gold top 3:
1: IF Marchetti
2: Lloris
3: IF Courtois
Ohja Forster helemaal vergeten, die is ook echt ziek goed. Misschien staat die inderdaad wel op 1 al heb ik die maar iets van 15 wedstrijden gehad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen Forster... die moet nr 1 zijn.Lloris is altijd ziek tegen mij.
Tis drama bij mij vandaagquote:
Is het een leraar of een lerares?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:44 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb morgen Frans mondeling, ik ben de hele dag al aan het huilen. Ik bak er echt he-le-maal niks van.
En dan is de dag nog maar net begonnenquote:
C'est facile.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:44 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb morgen Frans mondeling, ik ben de hele dag al aan het huilen. Ik bak er echt he-le-maal niks van.
Hoe de fuck heeft 'ie dit gedaan?! Zelfs om dit te editten is héél moeilijk.quote:
True, hij is echt een geniale editterquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe de fuck heeft 'ie dit gedaan?! Zelfs om dit te editten is héél moeilijk.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, hij is echt een geniale editter
I agree, jouw keeper is echt een mongoolquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
Grootste onzin ooitDie keeper wilde ik op het middenveld zetten daarom pauzeerde ik haha.
?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:57 schreef pascal08 het volgende:
Wat heeft EA nou weer gedaan?Bedankt EA.
Wtfquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe de fuck heeft 'ie dit gedaan?! Zelfs om dit te editten is héél moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |