PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Dit is dan weer een beetje gayquote:
Beter dan ik?quote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij maakt er wel altijd veel grappen over, en hij heeft nu echt een konko kutteam, maar Mathijs is wel de beste FOK!ker waar ik tot nu toe tegen gespeeld heb
Ik heb een keer tegen Mathijs gespeeld, ging hij alleen maar kort draaien, langs de lijn rennen, crossen en hoge steekballen doen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij maakt er wel altijd veel grappen over, en hij heeft nu echt een konko kutteam, maar Mathijs is wel de beste FOK!ker waar ik tot nu toe tegen gespeeld heb
op de xbox is het dan ook niet moeilijk om de beste te zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan je niet gewoon met xsplit opnemen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand verstand van Fraps ?
Krijg aldoor een zwart scherm als ik full screen film
Is dat beter dan ? en record die ook gelijk als je praat of kan je dat via een ander programma er onder zetten ?quote:Op maandag 1 april 2013 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op de xbox is het dan ook niet moeilijk om de beste te zijn.
[..]
Kan je niet gewoon met xsplit opnemen?
Jo, over een paar minutequote:
Ja, Ronaldinho is echt zon baas. Hij mist alleen pace voor de flank mja...quote:Op maandag 1 april 2013 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die 4de goal van jou was wel echt mooi, maar nondeknetter wat stonden die verdedigers van mij te doen![]()
Smakelijk btw
Ik doe eerst nog een potje tegen Mathijs, als ie dat wil, daarna kan ik welquote:
Ja tuurlijk, eerst ff eten wel. 5 minuutjes?quote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik doe eerst nog een potje tegen Mathijs, als ie dat wil, daarna kan ik wel
Van welke bakker?quote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, Ronaldinho is echt zon baas. Hij mist alleen pace voor de flank mja...
DankjeEchte brabantse worstenbroodjes van de bakker... prima
quote:Op maandag 1 april 2013 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, eerst ff eten wel. 5 minuutjes?
Vind het allebei best. Thad?quote:Op maandag 1 april 2013 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
Doen TT en Thad anders eerst een potje tegen elkaar
Is goed. Wat waren eigenlijk de andere uitslagen volgens mij mis ik er een aantalquote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Vind het allebei best. Thad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |