Geloof het wel maar ik denk niet dat het in welk topic dan ook de bedoeling is dat je een heel topic volpostquote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Youtube-linkjes ....
Mogen die eigenlijk wel zo veel gepost worden
Is alleen vandaag hoor, daarna weer normaal. Bovendien ben ik straks 10 dagen in Spanje dus nauwelijks of niet hierquote:
Hoe goed is je frans.quote:Op maandag 1 april 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zal ik wel eens toespreken als ik bij je kom eten
Wanneer is straks?quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is alleen vandaag hoor, daarna weer normaal. Bovendien ben ik straks 10 dagen in Spanje dus nauwelijks of niet hier
Ik ga donderdag voor 10 dagen naar Spanjequote:
Maar dan gaat mijn spel toch niet werkenquote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof het wel maar ik denk niet dat het in welk topic dan ook de bedoeling is dat je een heel topic volpost
Dat je iets geks heel graag wiltquote:
Dus dan valt het hier stil?quote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga donderdag voor 10 dagen naar Spanje
quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is alleen vandaag hoor, daarna weer normaal. Bovendien ben ik straks 10 dagen in Spanje dus nauwelijks of niet hier
Ik kan wel wat scheldwoorden leren hoorquote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook het probleem.
Ik ben bang van niet neequote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dan gaat mijn spel toch niet werken
Het zal zeker rustiger worden denk ik jaquote:
Ik kom dan heel misschien wel even een paar keer kijken op een middag maar verder niet vrees ikquote:
Understatementquote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal zeker rustiger worden denk ik ja
Ach, en wat is gek?quote:Op maandag 1 april 2013 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat dan gewoon niet gek denk ik
Hoogstens vinden anderen het gek
Nikkie, CRV en Toek houden de boel vast nog wel een beetje levendquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom dan heel misschien wel even een paar keer kijken op een middag maar verder niet vrees ik
Maar daarna ben ik in de avond weer terug hoorquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daarna ben ik in de avond weer terug hoor
Ik heb ook DM hoor want ik ben nu wel nieuwsgierigquote:
Al moet ik dan van 15 tot 25 april elke dag lang en veel werken dus overdag ben ik er dan niet maar in de avond en weekenden welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |