Ow, echt evenaren dusquote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn doel was niet om jou voorbij te gaan hoor. Ik wilde precies hetzelfde omdat ik het een mooi getal vind
Wat is YT eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YT wedstrijd doen? kunnen we het YT topic reeks openen of kan dat niet?
Ja, niet inhalen maar gewoon exact hetzelfde. Dat is wat ik wil(de)quote:
Nee joh, ik heb vandaag slechts een paar topics geopendquote:
Die zal ik wel eens toespreken als ik bij je kom etenquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Fijn als iemand me eens begrijpt
Geloof het wel maar ik denk niet dat het in welk topic dan ook de bedoeling is dat je een heel topic volpostquote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Youtube-linkjes ....
Mogen die eigenlijk wel zo veel gepost worden
Is alleen vandaag hoor, daarna weer normaal. Bovendien ben ik straks 10 dagen in Spanje dus nauwelijks of niet hierquote:
Hoe goed is je frans.quote:Op maandag 1 april 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zal ik wel eens toespreken als ik bij je kom eten
Wanneer is straks?quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is alleen vandaag hoor, daarna weer normaal. Bovendien ben ik straks 10 dagen in Spanje dus nauwelijks of niet hier
Ik ga donderdag voor 10 dagen naar Spanjequote:
Maar dan gaat mijn spel toch niet werkenquote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof het wel maar ik denk niet dat het in welk topic dan ook de bedoeling is dat je een heel topic volpost
Dat je iets geks heel graag wiltquote:
Dus dan valt het hier stil?quote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga donderdag voor 10 dagen naar Spanje
quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is alleen vandaag hoor, daarna weer normaal. Bovendien ben ik straks 10 dagen in Spanje dus nauwelijks of niet hier
Ik kan wel wat scheldwoorden leren hoorquote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook het probleem.
Ik ben bang van niet neequote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dan gaat mijn spel toch niet werken
Het zal zeker rustiger worden denk ik jaquote:
Ik kom dan heel misschien wel even een paar keer kijken op een middag maar verder niet vrees ikquote:
Understatementquote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal zeker rustiger worden denk ik ja
Ach, en wat is gek?quote:Op maandag 1 april 2013 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat dan gewoon niet gek denk ik
Hoogstens vinden anderen het gek
Nikkie, CRV en Toek houden de boel vast nog wel een beetje levendquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom dan heel misschien wel even een paar keer kijken op een middag maar verder niet vrees ik
Maar daarna ben ik in de avond weer terug hoorquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daarna ben ik in de avond weer terug hoor
Ik heb ook DM hoor want ik ben nu wel nieuwsgierigquote:
Al moet ik dan van 15 tot 25 april elke dag lang en veel werken dus overdag ben ik er dan niet maar in de avond en weekenden welquote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja gaan we allemaal donderdag op reis ja?
ik werk overdag hequote:Op maandag 1 april 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al moet ik dan van 15 tot 25 april elke dag lang en veel werken dus overdag ben ik er dan niet maar in de avond en weekenden wel
Je bent jaloers dat je me niet kunt bijhouden opaquote:
Ik ook dus dan zien we elkaar gewoon in de avondquote:
Neequote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja gaan we allemaal donderdag op reis ja?
Nu wel even jaquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat je me niet kunt bijhouden opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |