Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, dat wilde ik maar dat gaat niet lukkenquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom wil je dat????
[..]
Zit daar verschil tussen
En verder eens hoor
helemaal niet... je gaat nu slapen whahaha sorry... slaap lekker toekquote:
Oooo zoquote:Op maandag 1 april 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
Nee, geen verschil maar ik heb niet al mijn spullen uit NL in de UK
Vandaagquote:
Dat wordt straks vanzelf wel duidelijkquote:
Tegenwoordig zijn ze op eBay zo goedkoop dus ik heb veel dubbelquote:
Oja?quote:Op maandag 1 april 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag![]()
Maar het gaat niet lukken. Ik dacht dat het eenvoudiger zou zijn
ik wacht afquote:Op maandag 1 april 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wordt straks vanzelf wel duidelijk
Als je het eerder had gezegd had je ondersteuning kunnen krijgenquote:Op maandag 1 april 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag![]()
Toch zondequote:Op maandag 1 april 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze op eBay zo goedkoop dus ik heb veel dubbel
Ik moet zeggen dat ik niet wist of het wel zou worden gewaardeerdquote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het eerder had gezegd had je ondersteuning kunnen krijgen
Je hebt geen idee hoe graag ik dat zou willen hebbenquote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toch zondeanders had je nu een luchtkasteel gespaard
moet je daar geen mede spammer voor hebben...quote:Op maandag 1 april 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag![]()
Nouja, jij post altijd al veel, ik alleen 1 dagquote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet wist of het wel zou worden gewaardeerd
Dat idee heb ik wel een beetjequote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe graag ik dat zou willen hebben
Dan gaat het wel beter jaquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
moet je daar geen mede spammer voor hebben...
Nee, dat is geen vereiste al zijn er wel momenten dat het makkelijk zou zijnquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
moet je daar geen mede spammer voor hebben...
Ik had vandaag toch niets te doen dus ik dacht, eens kijken hoever ik kan komen. Ik zal rond de 14 of 15 uitkomenquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, jij post altijd al veel, ik alleen 1 dag
Weet waar je aan begint hoorquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hihihiwacht maar tot ik echt een dag geen bal te doen heb
dan ga ik die competitie aan
hehehequote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is geen vereiste al zijn er wel momenten dat het makkelijk zou zijn
Denk je? Ik wil het echt HEEEEEEEEEL graagquote:
Aan topics openen???quote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had vandaag toch niets te doen dus ik dacht, eens kijken hoever ik kan komen. Ik zal rond de 14 of 15 uitkomen
Dat is waar. Ach, het is wel eens leuk voor een keerquote:
Is ook best veel hoorquote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had vandaag toch niets te doen dus ik dacht, eens kijken hoever ik kan komen. Ik zal rond de 14 of 15 uitkomen
Je kunt moeilijk een topic in je eentje gaan vullen. Dan krijg je gedonder en dat is niet de bedoelingquote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heheheals je echt niks meer weet om te posten
Alleen mij voorbij, of heb je nog een echt doel?quote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je? Ik wil het echt HEEEEEEEEEL graag![]()
![]()
![]()
Dat is mij duidelijkquote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je? Ik wil het echt HEEEEEEEEEL graag![]()
![]()
![]()
Ja, ik zat net te kijken. 15 is nog altijd goed voor een 8e plek aller tijdenquote:
8quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zat net te kijken. 15 is nog altijd goed voor een 8e plek aller tijden
YT wedstrijd doen? kunnen we het YT topic reeks openen of kan dat niet?quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk een topic in je eentje gaan vullen. Dan krijg je gedonder en dat is niet de bedoeling
Mijn doel was niet om jou voorbij te gaan hoor. Ik wilde precies hetzelfde omdat ik het een mooi getal vindquote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen mij voorbij, of heb je nog een echt doel?
Dat hoop ik. Fijn als iemand me eens begrijptquote:
Ja ook een monsterlijk mooi getalquote:
Ow, echt evenaren dusquote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn doel was niet om jou voorbij te gaan hoor. Ik wilde precies hetzelfde omdat ik het een mooi getal vind
Wat is YT eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YT wedstrijd doen? kunnen we het YT topic reeks openen of kan dat niet?
Ja, niet inhalen maar gewoon exact hetzelfde. Dat is wat ik wil(de)quote:
Nee joh, ik heb vandaag slechts een paar topics geopendquote:
Die zal ik wel eens toespreken als ik bij je kom etenquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Fijn als iemand me eens begrijpt
Geloof het wel maar ik denk niet dat het in welk topic dan ook de bedoeling is dat je een heel topic volpostquote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Youtube-linkjes ....
Mogen die eigenlijk wel zo veel gepost worden
Is alleen vandaag hoor, daarna weer normaal. Bovendien ben ik straks 10 dagen in Spanje dus nauwelijks of niet hierquote:
Hoe goed is je frans.quote:Op maandag 1 april 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zal ik wel eens toespreken als ik bij je kom eten
Wanneer is straks?quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is alleen vandaag hoor, daarna weer normaal. Bovendien ben ik straks 10 dagen in Spanje dus nauwelijks of niet hier
Ik ga donderdag voor 10 dagen naar Spanjequote:
Maar dan gaat mijn spel toch niet werkenquote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof het wel maar ik denk niet dat het in welk topic dan ook de bedoeling is dat je een heel topic volpost
Dat je iets geks heel graag wiltquote:
Dus dan valt het hier stil?quote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga donderdag voor 10 dagen naar Spanje
quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is alleen vandaag hoor, daarna weer normaal. Bovendien ben ik straks 10 dagen in Spanje dus nauwelijks of niet hier
Ik kan wel wat scheldwoorden leren hoorquote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook het probleem.
Ik ben bang van niet neequote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dan gaat mijn spel toch niet werken
Het zal zeker rustiger worden denk ik jaquote:
Ik kom dan heel misschien wel even een paar keer kijken op een middag maar verder niet vrees ikquote:
Understatementquote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal zeker rustiger worden denk ik ja
Ach, en wat is gek?quote:Op maandag 1 april 2013 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat dan gewoon niet gek denk ik
Hoogstens vinden anderen het gek
Nikkie, CRV en Toek houden de boel vast nog wel een beetje levendquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom dan heel misschien wel even een paar keer kijken op een middag maar verder niet vrees ik
Maar daarna ben ik in de avond weer terug hoorquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daarna ben ik in de avond weer terug hoor
Ik heb ook DM hoor want ik ben nu wel nieuwsgierigquote:
Al moet ik dan van 15 tot 25 april elke dag lang en veel werken dus overdag ben ik er dan niet maar in de avond en weekenden welquote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja gaan we allemaal donderdag op reis ja?
ik werk overdag hequote:Op maandag 1 april 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al moet ik dan van 15 tot 25 april elke dag lang en veel werken dus overdag ben ik er dan niet maar in de avond en weekenden wel
Je bent jaloers dat je me niet kunt bijhouden opaquote:
Ik ook dus dan zien we elkaar gewoon in de avondquote:
Neequote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja gaan we allemaal donderdag op reis ja?
Nu wel even jaquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat je me niet kunt bijhouden opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |