ook als je gewoon een gezonde relatie hebt hoorquote:
Seks mag als beide partijen er voor open staanquote:
Singapore*quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef supersof het volgende:
Huh ik snap er niks van. Soms post een meisje dat ze in Signapore is en dan is ze weer in het boerendorp hiernaast.![]()
:S :S :S:S:S:S:S::S S:S vet raar
oh sorry.quote:
ohquote:
Mits getrouwdquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Seks mag als beide partijen er voor open staan
Maar dan is het binnen het huwelijk ook strafbaar, snap je ount nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mits getrouwd
Want er kan ook sprake zijn van verkrachting binnen het huwelijk
Nou ja, misschien heb ik dat dan wel nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar dan is het binnen het huwelijk ook strafbaar, snap je ount niet
Huwelijk is overbodig, als je van elkaar houd is dat genoeg vind ikquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mits getrouwd
Want er kan ook sprake zijn van verkrachting binnen het huwelijk
Okay DJquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huwelijk is overbodig, als je van elkaar houd is dat genoeg vind ik
Vind ik ook wel, maar het is toch wel iets wat toch een soort punt in je leven is waarvoor je echt voor elkaar kiest, een memorabel moment.quote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huwelijk is overbodig, als je van elkaar houd is dat genoeg vind ik
Ja en die kun je zelf niet bedenkenquote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, maar het is toch wel iets wat toch een soort punt in je leven is waarvoor je echt voor elkaar kiest, een memorabel moment.
En samenwonen en kinderen krijgen dan? Heeft persoonlijk veel meer betekenis denk ikquote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, maar het is toch wel iets wat toch een soort punt in je leven is waarvoor je echt voor elkaar kiest, een memorabel moment.
mwa, ja.quote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En samenwonen en kinderen krijgen dan? Heeft persoonlijk veel meer betekenis denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |