PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, ik vond het niet nodig.quote:
Vomitquote:
Djeetje en Aldo vullen de plek aardig opquote:Op maandag 1 april 2013 21:28 schreef Reemi het volgende:
Ik mis die tijden met GJE en SB wel enigszinsAltijd vermakelijk hier toen.
Mooi om te horen dat GJE en ik waardige opvolgers hebben!quote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Djeetje en Aldo vullen de plek aardig op
Zeer matig t.o.v. GJE en SB.quote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Soms waren er echt dikke ruziesquote:Op maandag 1 april 2013 21:28 schreef Reemi het volgende:
Ik mis die tijden met GJE en SB wel enigszinsAltijd vermakelijk hier toen.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Origineler dan de schijt die jij dagelijks post.
Nee, heb Djeetje niet op troll acties kunnen betrappen. Hij is wel grappig. Soms een beetje onnozel. SB en GJE wilden gewoon bewust kwaad bloed zetten hierquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
GJE was gewoon zoquote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heb Djeetje niet op troll acties kunnen betrappen. Hij is wel grappig. Soms een beetje onnozel. SB en GJE wilden gewoon bewust kwaad bloed zetten hier
Ik doel op hun IQquote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heb Djeetje niet op troll acties kunnen betrappen. Hij is wel grappig. Soms een beetje onnozel. SB en GJE wilden gewoon bewust kwaad bloed zetten hier
Anders houd je gewoon je muil mongoolquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Origineler dan de schijt die jij dagelijks post.
Ik was hier eerder dan jijquote:Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef Thorb het volgende:
Op mijn eerste dag gingen al die gassies uit de xbox party Kent kloten toen hij nog zijn volledige naam had als username
GJE wist gewoon niet beter.quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij GJE kwam het door het feit dat zijn hersenen werden aangetast door de zon die direct op zijn hersenpan scheen.quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet iets om trots op te zijn neequote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik was hier eerder dan jij
Jij hebt twee keer zo veel posts
quote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders houd je gewoon je muil mongool
Dat hoort er toch bij op internet? Je moet niet alles zo serieus nemen, had wat meer vermogen in relativeren verwacht van een 30+'er. (no offense)quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij GJE kwam het door het feit dat zijn hersenen werden aangetast door de zon die direct op zijn hersenpan scheen.
Hij is nu de baas aan het spelen @ KLB en DIGquote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GJE wist gewoon niet beter.Die had geen vrienden, levenservaring en had qua ethiek echt geen flauw benul wat hij zei.
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Reemi het volgende:
GJE was hier niet expres aan het trollen volgens mij
quote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GJE wist gewoon niet beter.Die had geen vrienden, levenservaring en had qua ethiek echt geen flauw benul wat hij zei.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij GJE kwam het door het feit dat zijn hersenen werden aangetast door de zon die direct op zijn hersenpan scheen.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
En al die biertjes onder de douche. Of toch een klap met een badmintonracket gehad
Haha mooi om te horen dat hier met nostalgie teruggekeken wordt op gje zijn passage hier!quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is nu de baas aan het spelen @ KLB en DIG
En de DS2 quizquote:Op maandag 1 april 2013 21:34 schreef Reemi het volgende:
Lindgren.'s FOK! FUT quizIk wil hem nog eens doen
Hoort kwaad bloed zetten erbij op het internet? Eigenlijk heb ik hier liever gewoon gezellige lui. Heb je echt geen seconde gemist eigenlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat hoort er toch bij op internet? Je moet niet alles zo serieus nemen, had wat meer vermogen in relativeren verwacht van een 30+'er. (no offense)
quote:Op maandag 1 april 2013 21:34 schreef Reemi het volgende:
Lindgren.'s FOK! FUT quizIk wil hem nog eens doen
Ach, je moet kunnen relativeren. Het was niet mijn bedoeling om bij mensen permanente schade of haatgevoelens jegens mij aan te kweken hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoort kwaad bloed zetten erbij op het internet? Eigenlijk heb ik hier liever gewoon gezellige lui. Heb je echt geen seconde gemist eigenlijk.
Lees het over meer dan 15 jaar maar terug. Dan snap je het wel.quote:Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach, je moet kunnen relativeren. Het was niet mijn bedoeling om bij mensen permanente schade of haatgevoelens jegens mij aan te kweken hoor.
Toen gje en ik er nog waren werd er toch wel meer gelachen he?quote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Thorb het volgende:
De laatste keer dat ik hard moest lachen was met die ruzie met xbw
Flikker op, kutbelg.quote:Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach, je moet kunnen relativeren. Het was niet mijn bedoeling om bij mensen permanente schade of haatgevoelens jegens mij aan te kweken hoor.
Ik ben blij dat ik nog een normaal aantal posts heb.quote:Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb ook al een autistisch aantal posts terwijl ik voor mijn gevoel helemaal niet veel tijd doorbreng met fok!
Oh wacht.quote:Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog een normaal aantal posts heb. [ afbeelding ]
Doe even normaal man/vrouwquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef poker4lifee het volgende:
nu er weer wat ps3ers online zijn..dat random toernooi gebeuren nog doen dan of wat?
mongool boven me niet meegerekend of course.
Ik begrijp wel dat als je in het FUT topic komt om over FUT te spreken niet constant ruzies wil zien, maar dan moet je zelf ook niet over tennis of je GS3 spreken. Ik heb daar geen problemen mee omdat jullie wel een gezellige en actieve bende zijn en ik ook graag over iets anders praat dan FUT, maar dan moet je zelf ook dingen van andere mensen kunnen aanvaarden.quote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lees het over meer dan 15 jaar maar terug. Dan snap je het wel.
he papa van sb ga er eens afquote:Op maandag 1 april 2013 21:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat als je in het FUT topic komt om over FUT te spreken niet constant ruzies wil zien, maar dan moet je zelf ook niet over tennis of je GS3 spreken. Ik heb daar geen problemen mee omdat jullie wel een gezellige en actieve bende zijn en ik ook graag over iets anders praat dan FUT, maar dan moet je zelf ook dingen van andere mensen kunnen aanvaarden.
ey ik ken jou jij had altijd van die kwaliteits topics in onzquote:Op maandag 1 april 2013 21:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat als je in het FUT topic komt om over FUT te spreken niet constant ruzies wil zien, maar dan moet je zelf ook niet over tennis of je GS3 spreken. Ik heb daar geen problemen mee omdat jullie wel een gezellige en actieve bende zijn en ik ook graag over iets anders praat dan FUT, maar dan moet je zelf ook dingen van andere mensen kunnen aanvaarden.
Ik ken jou niet grquote:Op maandag 1 april 2013 21:43 schreef Fifafan33 het volgende:
[..]
quote][ afbeelding ] Op maandag 1 april 2013 21:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ey ik ken jou jij had altijd van die kwaliteits topics in onz
Komt toch weer niets van.quote:
Henk? GJE?quote:Op maandag 1 april 2013 21:44 schreef Fifafan33 het volgende:
[..]
Oh je kent me wel gr gr maar niet op dit account
Wat was je vorig account?quote:Op maandag 1 april 2013 21:44 schreef Fifafan33 het volgende:
[..]
Oh je kent me wel gr gr maar niet op dit account
yeah dat idee heb ik ook, zit je weer 2 weken met een teamquote:Op maandag 1 april 2013 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt toch weer niets van.Ik heb er nu ook geen zin in tbh.
ja, heb een keer op random geklikt. toen kreeg ik echt spelers waar ik geen team mee kon maken. Dat is toch niet leuk?quote:Op maandag 1 april 2013 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt toch weer niets van.Ik heb er nu ook geen zin in tbh.
Bakkert, Djeetje en ik hebben al wat potjes gespeeld met randomsquote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef poker4lifee het volgende:
nu er weer wat ps3ers online zijn..dat random toernooi gebeuren nog doen dan of wat?
mongool boven me niet meegerekend of course.
Als je gewoon een teampje van 100k maakt hoeft het niet uit te maken, al wordt het denk ik wel saai als je er zo lang over doetquote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah dat idee heb ik ook, zit je weer 2 weken met een team
idee lag iets anders dan datquote:Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, heb een keer op random geklikt. toen kreeg ik echt spelers waar ik geen team mee kon maken. Dat is toch niet leuk?
ahhquote:Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Bakkert, Djeetje en ik hebben al wat potjes gespeeld met randoms
ja de xboxers kunnen het allemaal wat makkelijker plannen lijkt hetquote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je gewoon een teampje van 100k maakt hoeft het niet uit te maken, al wordt het denk ik wel saai als je er zo lang over doet
Hahahhahquote:Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef Toefjes het volgende:
Tbakkert trapt al terug lezend nog in mijn 1 april grap
quote:Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef Toefjes het volgende:
Ik speelde vanmiddag tegen een vriend; alles was in slowmotionquote:Op maandag 1 april 2013 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
FUT is op console echt áchterlijk traag.Niet normaal. Het duurt gewoon een halve minuut om iemand op de TP te zetten.
share 'mquote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Ik kwam 'm laatst weer tegen. Ben benieuwd of ik 'm zelf 100% zou maken nu.
DTM, Tbakkert dan, Diedjuh, Rolls Reus, BlanchitoEn Leoon. Maar die stuurde: niet stoppen! Dus die tel ik niet mee. En Kamikazie. Maar dat is anders, want die heeft natuurlijk een xboxquote:Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hahahhah
Wie hebben er allemaal gehapt?
Wat had je gedaan?quote:Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef Toefjes het volgende:
Leooonquote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DTM, Tbakkert dan, Diedjuh, Rolls Reus, BlanchitoEn Leoon. Maar die stuurde: niet stoppen! Dus die tel ik niet mee. En Kamikazie. Maar dat is anders, want die heeft natuurlijk een xbox
Ik had 2 keer met meer dan een driedubbele dosis mazzel van je gewonnenquote:Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Bakkert, Djeetje en ik hebben al wat potjes gespeeld met randoms
Ik had ook gewoon een kutteamquote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had 2 keer met meer dan een driedubbele dosis mazzel van je gewonnen
verdomme, maar Pilkington is wel een baas
en Welbeck is OP
Ik haal zelf never 100%. Sommige dingen zijn echt al te lang terug.quote:
oohja die screenshot van dat schaakpotje toenquote:
Ja, rotgelachen.quote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oohja die screenshot van dat schaakpotje toen![]()
![]()
Ben em aan het invullen. Sommigen weet ik nog goed, maar over andere weet ik echt niet wat je bedoeltquote:
die over mij weet sowieso niemand, zelfs ik nietquote:
Hoezo verbaast het mij niet dat Mathijs ook een DM stuurdequote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DTM, Tbakkert dan, Diedjuh, Rolls Reus, BlanchitoEn Leoon. Maar die stuurde: niet stoppen! Dus die tel ik niet mee. En Kamikazie. Maar dat is anders, want die heeft natuurlijk een xbox
Ik weet hem.quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die over mij weet sowieso niemand, zelfs ik niet
Ik ben er nog niet lang genoeg, had echt bijna alles foutquote:Op maandag 1 april 2013 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal zelf never 100%. Sommige dingen zijn echt al te lang terug.
Netjes!quote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
36 van de 40 goed. De vragen die ik fout had waren die over quel, die zaalvoetballer wist ik niet, hoe GJE ervoor zorgt dat zijn computer snel blijft en hoe oud Toefjes is.
denk dat ik daar nog wel een ergere hekel aan heb. helemaal nu het me weer achtervolgt op de uni en zelfs in eht 4e blok weer het kutste vak isquote:
als iemand iets kuts post of echt slechte taal heeft, dan post Lindgren. die altijd,quote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef stoereboii het volgende:
Wat was die mickeymouse.jpg afbeelding nu weer?
he ouwe gierquote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als iemand iets kuts post of echt slechte taal heeft, dan post Lindgren. die altijd,
die zijn eigen ogen inslaat
Oh ja juistquote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als iemand iets kuts post of echt slechte taal heeft, dan post Lindgren. die altijd,
die zijn eigen ogen inslaat
ik weet het, ik trapte erinquote:
dit ongeveer...quote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is zeker weer die oude quiz? Daar weet ik niks van, voor mijn tijd
quote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef Thorb het volgende:
Wat was dat feest nou ook alweer. waren toen nog allemaal plaatjes van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Toen heb ik me ook echt ziekgelachen.![]()
[ afbeelding ]
Tranen met tuiten.quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Fifafan33 het volgende:
Hoe eindigde de pricefix van Taiwo eigenlijk (fut12)?
quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Fifafan33 het volgende:
Snakes begon te undercutten en gje volgde, iedereen boosquote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Fifafan33 het volgende:
Top! Heb er winst mee gemaakt.quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Fifafan33 het volgende:
DutchSL was de mooiste, die kon geen FIFA spelen omdat hij er zoveel hadquote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
Snakes begon te undercutten en gje volgde, iedereen boos
Ohja, en echt op 3 accounts oid had hij zn tp volquote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
DutchSL was de mooiste, die kon geen FIFA spelen omdat hij er zoveel had
en bitchen op toefjesquote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
de 1 aprilgrap op osm is ook maar bagger he?quote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef x1N2ition het volgende:
Ik word onderhand schijtziek van die klote webapp. Om het fucking uur ligt dat ding er weer uit. Fuck EA, fuck FIFA, fuck alles.
Maar toch blijf ik het spelen.
Ik heb nog veel deals opgepikt maar die spelers kan ik er nu niet opzettenquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef x1N2ition het volgende:
Ik word onderhand schijtziek van die klote webapp. Om het fucking uur ligt dat ding er weer uit. Fuck EA, fuck FIFA, fuck alles.
Maar toch blijf ik het spelen.
Haha, en hij wilde dat ik mijn laatste miljoen er in stoptequote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
die ga je 100% vet vindenquote:Op maandag 1 april 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
American Pie; Band Camp is echt een leuke
En ik moet Warrior zo even kijken
Terwijl we hadden afgesproken om alles tot 20K ofzo op te kopen. Maar hij had al volop van te voren in zitten slaan, achteraf bleek dat hij er echt veel verdiend op had nog.quote:
Ja, dat was nog het meest kansloze. Iedereen zou om 20:00 beginnen met kopen en om 19:30 waren alle goedkope al weg.quote:Op maandag 1 april 2013 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Terwijl we hadden afgesproken om alles tot 20K ofzo op te kopen. Maar hij had al volop van te voren in zitten slaan, achteraf bleek dat hij er echt veel verdiend op had nog.
Welke had je fout?quote:Op maandag 1 april 2013 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn algemene FUT ontwikkeling is nog wel okee
mooizo, kijk er naar uitquote:
Ja, hij had volgens mij 0 kaarten van boven de 17K gekochtquote:Op maandag 1 april 2013 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat was nog het meest kansloze. Iedereen zou om 20:00 beginnen met kopen en om 19:30 waren alle goedkope al weg.![]()
Zo gaat het altijd, daarom doe ik het liever alleenquote:Op maandag 1 april 2013 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat was nog het meest kansloze. Iedereen zou om 20:00 beginnen met kopen en om 19:30 waren alle goedkope al weg.![]()
laatst had iemand het nog over het van de markt laten verdwijnen van een IF, dat lijkt me wel vetquote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hij had volgens mij 0 kaarten van boven de 17K gekochtMaar was wel een briljante actie, om met een forum gewoon 1 markt compleet leeg te trekken
En die dan allemaal discarden, dat lijkt me het leukst. Een TOTW 1 spelerquote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hij had volgens mij 0 kaarten van boven de 17K gekochtMaar was wel een briljante actie, om met een forum gewoon 1 markt compleet leeg te trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ik jaquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
laatst had iemand het nog over het van de markt laten verdwijnen van een IF, dat lijkt me wel vet
en dan gewoon allemaal quicksellen![]()
GJE zijn potje schaakquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
En die dan allemaal discarden, dat lijkt me het leukst. Een TOTW 1 spelerben jij PS3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat was ik ja"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
dan gaan we dat doen toch?quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben jij een meisje?
Vanaf dit weekend ben ik misschien ps3
quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben jij een meisje?
Vanaf dit weekend ben ik misschien ps3
Haha ja Triest ditquote:
Staat er geen Hazard op voor 67k? Misschien verkopen voor 69k?quote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef quer het volgende:
Ik was van plan ook een SMLENO serie te starten daarna kwam ik erachter dat ik helemaal geen SMLENO's kan vinden
#HandelenAlsQuerquote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Staat er geen Hazard op voor 67k? Misschien verkopen voor 69k?
puik planquote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Staat er geen Hazard op voor 67k? Misschien verkopen voor 69k?
quote:Dinsdagmiddag moet Veendam 675.000 euro bij elkaar hebben. De teller stond zaterdag op 225.000 euro, maar de verwachting is dat dat bedrag inmiddels behoorlijk is opgelopen.
die quiz is oud, ik wist bijna niksquote:Op maandag 1 april 2013 22:33 schreef quer het volgende:
gelukkig werd die vraag niet opgenomen in de quiz
Mijn neefjequote:
ik had 27%quote:
beats by dre tockquote:Op maandag 1 april 2013 22:40 schreef quer het volgende:
iemand die goede inears heeft en die aanraad? mijn se215's z'n kabel is afgebroken
Frimpong erinquote:Op maandag 1 april 2013 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Urby komt er in de 38e minuut in en mag er in de 80ste weer uit
Nee wat dacht je nuquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heeft iemand hier trouwens een Nexus 4 of android smartphone met een custom rom?
quote:
inderdaad, we zijn gewoonweg bestolen...quote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef Thorb het volgende:
Brammeke Nuytinck had ook gescoord, helaas verloren met 2-1
Ik wou je al neuken..quote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef quer het volgende:
1 APRIL HAAHAHAHA ZELDEN ZO GELACHEN HIHIHIHIHAHAAHHAHOOHOHHO IK STOND ERBIJ EN IK KEEK ER NAAR
Ik dacht dat de nexus 4 niet in de Benelux uitgebracht werd?quote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Haha, vind het best grappig. Hier in Belgie nog niemand anders gezien met een Nexus 4.
Best wel ja. Beetje Pokemon FIFA alleen dan andersquote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2359463.page
best een tof idee
Klopt ook, maar ben er om geweest in Duitsland.quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef quer het volgende:
[..]
Ik dacht dat de nexus 4 niet in de Benelux uitgebracht werd?
htc one x?quote:Op maandag 1 april 2013 22:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Klopt ook, maar ben er om geweest in Duitsland.
Waarom kijk je die niet gewoon op uitzendinggemist?quote:Op maandag 1 april 2013 22:49 schreef Thorb het volgende:
rambam
http://www.hebikietsgemis(...)ag-1-april-2013.html
PS3?quote:Op maandag 1 april 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand met als teamnaam U mad bro, die bij de 2-1 al ragequit
Ja daar stond hij wel, maar was niet beschikbaar. Dus toen ging ik hier kijken, net even gerefresht en toen stond hij er. Normaal doe ik altijd wel uitzendinggemist jaquote:Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kijk je die niet gewoon op uitzendinggemist?
Nee xboxquote:Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
PS3?
Ik heb gisteren ook tegen iemand met die naam gespeeld en vertrok ook nadat ik de 2-0 scoorde in de 1e helft
zoveel mensen met die team naamquote:Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
PS3?
Ik heb gisteren ook tegen iemand met die naam gespeeld en vertrok ook nadat ik de 2-0 scoorde in de 1e helft
Naja ik kijk even met je mee, ben toch even IF's aant scoren nuquote:Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja daar stond hij wel, maar was niet beschikbaar. Dus toen ging ik hier kijken, net even gerefresht en toen stond hij er. Normaal doe ik altijd wel uitzendinggemist ja
Oh ja dat had ik ook gelezenquote:Op maandag 1 april 2013 22:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
GJE is anders zeer tevreden met zijn Beats.
ik had de 1e reactie ook gelezenquote:Op maandag 1 april 2013 22:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Neen, ik heb mijn Nexus 4 gekocht in Duitsland...
Draai sinds vanmorgen CM10.1.
iddquote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
Stoereboii is er ook weer, wat een feest.
nog een half uur en dan is je internet weer in ordequote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Kom al ruim een half uur alleen maar 1 bar tegenstanders tegen.Die kut van boven zit vast weer te cammen met een Zambiaan ofzo.
Snijd haar tentakel er dan ook afquote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Kom al ruim een half uur alleen maar 1 bar tegenstanders tegen.Die kut van boven zit vast weer te cammen met een Zambiaan ofzo.
ik moest lachenquote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
ja ikquote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee wat dacht je nu
Heeft iemand hier trouwens een Nexus 4 of android smartphone met een custom rom?
LG optimusquote:Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh sorry voor 2x posten.
Welke telefoon heb jij en met welke ROM?
Ik had gisteren even paranoid geflashed (heb ook pas gisteren de bootloader unlocked en geroot) maar beviel me toch niet helemaal. Daarom vandaag CM10.1 erop gegooid en die bevalt me helemaalquote:
Goh, wat toevallig dat het vandaag 1 april isquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
quer en stoereboii, wie is het mannetje in die relatie?
Moet ie toch echt de winnende nog makenquote:
watquote:Op maandag 1 april 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Natuurkunde, natuurkunde natuurkunde overal.
Natuur en kunde natuur en kunde natuurkunde overal![]()
![]()
Dat is het liedje zodat je altijd weet wanneer je Natuurkunde hebt van Frank Joremquote:
Dat wordt wel veel kopen en verkopen de hele tijdquote:
boeie, je moet toch iets om FUT leuk te houdenquote:Op maandag 1 april 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wordt wel veel kopen en verkopen de hele tijd
We spelen binnenkort, dan zullen we zienquote:
Je begint tegen Mathijs dat er hier veel mensen met een groot ego rondlopen?quote:Op maandag 1 april 2013 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, maar te veel haters met een groot ego hier. Die overschatten zich zelf te veel.
Nee bij mij ook nietquote:Op maandag 1 april 2013 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boeie, je moet toch iets om FUT leuk te houden
(dat lukt niet met mijn huidige randoms squad though![]()
)
Haha, succes met je tentamens iigquote:Op maandag 1 april 2013 23:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We spelen binnenkort, dan zullen we zienDrukte nu ivm tentamens.
[..]
Je begint tegen Mathijs dat er hier veel mensen met een groot ego rondlopen?
Inmiddels eindelijk een 3 bar. Ruim een uur verder.quote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Succesquote:Op maandag 1 april 2013 23:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We spelen binnenkort, dan zullen we zienDrukte nu ivm tentamens.
[..]
Je begint tegen Mathijs dat er hier veel mensen met een groot ego rondlopen?
gaat heen, je won twee keer van mijquote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee bij mij ook niet
Ik heb 2 toffe teams nu waardoor ik FUT echt weer leuk vindtDat ik niet verlies helpt ook mee, alleen vanmiddag 2 disconnects
.
Verder alleen maar ragequitsZeker met dat Wijnaldum team
En kreeg twee keer batta van mijquote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat heen, je won twee keer van mij
Ja dat betekent niet dat het team fijn speeltquote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat heen, je won twee keer van mij
Ikkuhquote:Op maandag 1 april 2013 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
Wie durft nu tegen mijn nieuwe team dan?
quote:
Dankuwelquote:
piks?quote:Op maandag 1 april 2013 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
Wie durft nu tegen mijn nieuwe team dan?
nou dat wordt lachen als ik tegen VDM en DS moetquote:Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat betekent niet dat het team fijn speeltTegen VDM en DS werd het overlopen
verandertquote:
Nee.quote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja heb je veel verhalen gehoord dan ?
Ja echt lachen manquote:Op maandag 1 april 2013 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat wordt lachen als ik tegen VDM en DS moet
quote:
ik vindt....quote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee bij mij ook niet
Ik heb 2 toffe teams nu waardoor ik FUT echt weer leuk vindtDat ik niet verlies helpt ook mee, alleen vanmiddag 2 disconnects
.
Verder alleen maar ragequitsZeker met dat Wijnaldum team
Donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |