PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, ik vond het niet nodig.quote:
Vomitquote:
Djeetje en Aldo vullen de plek aardig opquote:Op maandag 1 april 2013 21:28 schreef Reemi het volgende:
Ik mis die tijden met GJE en SB wel enigszinsAltijd vermakelijk hier toen.
Mooi om te horen dat GJE en ik waardige opvolgers hebben!quote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Djeetje en Aldo vullen de plek aardig op
Zeer matig t.o.v. GJE en SB.quote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Soms waren er echt dikke ruziesquote:Op maandag 1 april 2013 21:28 schreef Reemi het volgende:
Ik mis die tijden met GJE en SB wel enigszinsAltijd vermakelijk hier toen.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Origineler dan de schijt die jij dagelijks post.
Nee, heb Djeetje niet op troll acties kunnen betrappen. Hij is wel grappig. Soms een beetje onnozel. SB en GJE wilden gewoon bewust kwaad bloed zetten hierquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
GJE was gewoon zoquote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heb Djeetje niet op troll acties kunnen betrappen. Hij is wel grappig. Soms een beetje onnozel. SB en GJE wilden gewoon bewust kwaad bloed zetten hier
Ik doel op hun IQquote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heb Djeetje niet op troll acties kunnen betrappen. Hij is wel grappig. Soms een beetje onnozel. SB en GJE wilden gewoon bewust kwaad bloed zetten hier
Anders houd je gewoon je muil mongoolquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Origineler dan de schijt die jij dagelijks post.
Ik was hier eerder dan jijquote:Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef Thorb het volgende:
Op mijn eerste dag gingen al die gassies uit de xbox party Kent kloten toen hij nog zijn volledige naam had als username
GJE wist gewoon niet beter.quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij GJE kwam het door het feit dat zijn hersenen werden aangetast door de zon die direct op zijn hersenpan scheen.quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet iets om trots op te zijn neequote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik was hier eerder dan jij
Jij hebt twee keer zo veel posts
quote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders houd je gewoon je muil mongool
Dat hoort er toch bij op internet? Je moet niet alles zo serieus nemen, had wat meer vermogen in relativeren verwacht van een 30+'er. (no offense)quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij GJE kwam het door het feit dat zijn hersenen werden aangetast door de zon die direct op zijn hersenpan scheen.
Hij is nu de baas aan het spelen @ KLB en DIGquote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GJE wist gewoon niet beter.Die had geen vrienden, levenservaring en had qua ethiek echt geen flauw benul wat hij zei.
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Reemi het volgende:
GJE was hier niet expres aan het trollen volgens mij
quote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GJE wist gewoon niet beter.Die had geen vrienden, levenservaring en had qua ethiek echt geen flauw benul wat hij zei.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij GJE kwam het door het feit dat zijn hersenen werden aangetast door de zon die direct op zijn hersenpan scheen.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
En al die biertjes onder de douche. Of toch een klap met een badmintonracket gehad
Haha mooi om te horen dat hier met nostalgie teruggekeken wordt op gje zijn passage hier!quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is nu de baas aan het spelen @ KLB en DIG
En de DS2 quizquote:Op maandag 1 april 2013 21:34 schreef Reemi het volgende:
Lindgren.'s FOK! FUT quizIk wil hem nog eens doen
Hoort kwaad bloed zetten erbij op het internet? Eigenlijk heb ik hier liever gewoon gezellige lui. Heb je echt geen seconde gemist eigenlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat hoort er toch bij op internet? Je moet niet alles zo serieus nemen, had wat meer vermogen in relativeren verwacht van een 30+'er. (no offense)
quote:Op maandag 1 april 2013 21:34 schreef Reemi het volgende:
Lindgren.'s FOK! FUT quizIk wil hem nog eens doen
Ach, je moet kunnen relativeren. Het was niet mijn bedoeling om bij mensen permanente schade of haatgevoelens jegens mij aan te kweken hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoort kwaad bloed zetten erbij op het internet? Eigenlijk heb ik hier liever gewoon gezellige lui. Heb je echt geen seconde gemist eigenlijk.
Lees het over meer dan 15 jaar maar terug. Dan snap je het wel.quote:Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach, je moet kunnen relativeren. Het was niet mijn bedoeling om bij mensen permanente schade of haatgevoelens jegens mij aan te kweken hoor.
Toen gje en ik er nog waren werd er toch wel meer gelachen he?quote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Thorb het volgende:
De laatste keer dat ik hard moest lachen was met die ruzie met xbw
Flikker op, kutbelg.quote:Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach, je moet kunnen relativeren. Het was niet mijn bedoeling om bij mensen permanente schade of haatgevoelens jegens mij aan te kweken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |