Waarom moeilijk doen met een automatisch wapen rondrennen? Je kan ook gewoon vanuit een hoekje een wolkengeweer lanceren en dan toekijken hoe de vijandelijke mannetjes verdrinken...quote:
omdat je geen goed argument heb kom je met zo iets. school leert je niet kritisch denken. ook al kom je van VWO. en ben je nog zo slim. dan hoef je nog niet kritisch te kunnen denken.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:49 schreef El_Matador het volgende:
Ik raad je aan de klassen 1 t/m 4 van het VMBO nog eens over te doen.
Daarna praten we verder, deal?
Geef me 1 goede reden waarom op deze website de waarheid wordt omschreven.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:42 schreef tribalwars het volgende:
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M6&l=NL
deze bron legt uit hoe haarp precies werkt. lees deze maar tuinhek. dat maakt het duidelijk hoe haarp werkt.
deze bron bevestigt mijn argument argument:. dat haarp weerpatronen kan aanpassen. het kan wolken creeren. het kan superstormen maken en orkanen. de vele extreme temperaturen van de afgelopen jaren komen door haarp. want zo kun ze meer mooi hun opwarmings theorie geloof waardig maken. het wordt kouder op aarde. maar daar mee proberen ze de warmte te camoefleren. net zoals in deze winter zag dat het weer in jojo effect had. begin december koud. van half december tm 10 janurari extreme zacht. van 11 janurari tot rond 25 januari koud/extreme koud. eind januari te zacht. hele de maand februari was een kwakkelmaand. begin maar extreme zacht. daarna heel de maand maart koud/extreme koud.
ik geloof dat ze de koud proberen te verbergen door extreme warm temperatuur voor het tijd van het jaar te creeren. dit is mijn visie . zo kijk ik er tegen.
wat ik daar net schreef. is een argument. en dat is ook de waarheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom op deze website de waarheid wordt omschreven.
dan gelooft je toch lekker in wat de oude media zegt. neem je ook nog een chip in je hand. als jij daar blij van wordt moet je ook lekker doorgaan . met onzin uitkramen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef fonkeymonkey het volgende:
zijn PH zegt ook al genoeg
"Complottheorie, mind control, anti christ komt uit het midden oosten, we leven allemaal in een oplucht cel "
Jup , ik houd vanaf nu echt op met praten
-quote:Op woensdag 3 april 2013 21:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dan gelooft je toch lekker in wat de oude media zegt. neem je ook nog een chip in je hand. als jij daar blij van wordt moet je ook lekker doorgaan . met onzin uitkramen.
Dus omdat jij het zegt, is het waar?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wat ik daar net schreef. is een argument. en dat is ook de waarheid.
nee dat is niet waar. maar mijn argumenten bevatten wel veel waarheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus omdat jij het zegt, is het waar?
Lieve schat, niet iedereen is het met je eens. Daar moet je toch mee leren dealen .quote:Op woensdag 3 april 2013 21:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee dat is niet waar. maar mijn argumenten bevatten wel veel waarheid.
heb je ze al doorgelezen?
Argumenten? Waar dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee dat is niet waar. maar mijn argumenten bevatten wel veel waarheid.
heb je ze al doorgelezen?
Je leert er tenminste wel hoe je een stuk tekst kan produceren.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat je geen goed argument heb kom je met zo iets. school leert je niet kritisch denken. ook al kom je van VWO. en ben je nog zo slim. dan hoef je nog niet kritisch te kunnen denken.
ongeacht wat ik verkondig heeft hij eenzelfde mening over zaken...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lieve schat, niet iedereen is het met je eens. Daar moet je toch mee leren dealen .
Je bedoelt dat als we het niet met jou en tribal eens zijn we stom zijn?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ongeacht wat ik verkondig heeft hij eenzelfde mening over zaken...
Het is gewoon stom om niet eens te zijn.
Wat heeft Dijsselbloem vandaag dan weer gedaan? Ook met je eens trouwens dat dat een puppet van de grotere machten is.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ongeacht wat ik verkondig heeft hij eenzelfde mening over zaken...
Het is gewoon stom om niet eens te zijn. Dat maakt het mogelijk dat Dijsselbloem ING laat knoeien zoals vandaag, als voorbeeld.
Banken maken nu hele rare sprongen, na aanleiding spaarrekeningen Cyprus... ING kijk op de frontpage... Saldi die niet kloppen. Roodstaan waar het niet kan. Miljarden in de plus. Dubbele afboekingen. Noem maar op.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft Dijsselbloem vandaag dan weer gedaan? Ook met je eens trouwens dat dat een puppet van de grotere machten is.
je weet het antwoord.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als we het niet met jou en tribal eens zijn we stom zijn?
quote:Wat de theorie van Hegel betreft: daar ben ik het wel met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |