toch raar om te zien. mensen die juist het meeste de oude media volgen. hebben het meeste kritiek. kijk naar jezelf copycat. je bent een 18 jarig gok ik. die denkt dat je ze het helemaal gaat maken. maar je weet helemaal niks over hoe onze wereld in elkaar zit. je bent net zo'n schaap als de rest.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:19 schreef Copycat het volgende:
Zo jammer dat zo'n joch zo jong al zo verknipt vasthoudt aan wereldvreemde overtuigingen. Je zou bijna zijn ouders willen waarschuwen.

nou op jouw moet je trots zijn. je bent helemaal niet kritisch. en net zo'n schaap als de rest.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:20 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Of die zijn net zo verknipt____

Er is een mijlengroot verschil tussen recalcitrant zijn omdat je een puber bent en dit gedrag. Dit is gewoon je oren dichtdoen en heel hard schreeuwenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg bijna heimwee naar mijn eigen recalcitrante puberteit. Toen ik ook dacht alles beter te weten.

waar twijfel je dan aan. dan kom ik wel met tegenargumenten.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je hebt nog niets gedaan waar je andere mee kan overtuigen

wat doe je eigenlijk op BNW. je gelooft helemaal niet in de waarheid. voor jouw complottheorie. je komt hier alleen maar om mensen af te zeiken. nou daar moet je maar trots op zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg bijna heimwee naar mijn eigen recalcitrante puberteit. Toen ik ook dacht alles beter te weten.

Ik als onwetend schaap van 16 zou wel zo'n lekker rijpe dame doen...quote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
Cc, 18, jarig, eeuwige jeugd en naïef tot op het onschuldige af! Wat wil je nog meer? Gefeliciteerd!

nee toen was ik zo'n schaap dat alles geloofde wat de media zei. net zoals veel mensen hierquote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef ems. het volgende:
Was je vroeger ook al zo ja?
[..]
Er is een mijlengroot verschil tussen recalcitrant zijn omdat je een puber bent en dit gedrag. Dit is gewoon je oren dichtdoen en heel hard schreeuwen

Als je echt de waarheid zou verkondigen, zou mijn scepsis je niet deren.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:28 schreef tribalwars het volgende:
wat doe je eigenlijk op BNW. je gelooft helemaal niet in de waarheid. voor jouw complottheorie. je komt hier alleen maar om mensen af te zeiken. nou daar moet je maar trots op zijn.

ik bedoel de oude media. dat waar jezelf elke dag naar kijkt. maar tegen ons zegt dat je zelf nadenkt.quote:

maar ik vind je zware irritant worden dus daarom reageer ik toch op jequote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je echt de waarheid zou verkondigen, zou mijn scepsis je niet deren.

Maar Niburu is geen NOS! En Micha Kat geen Jeroen Pauw.quote:

Waardeloze bronnen en argumenten die vooral gebaseerd zijn op onwetendheid. Beide waren zonder al te veel moeite omver te blazen. Dat je er zelf zo van overtuigt bent is wel weer schattig naiefquote:Op woensdag 3 april 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik heb al genoeg bronnen geplaatst. en argumenten geplaatst.

Noem je mij nu dik???quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef tribalwars het volgende:
maar ik vind je zware irritant worden dus daarom reageer ik toch op je

Alles. Ga om te beginnen maar eens in op wat van mijn reacties op de links die je geplaatst hebt.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
waar twijfel je dan aan. dan kom ik wel met tegenargumenten.

Want als mensen hun mening op internet geven is dat natuurlijk heel anders dan als ze dat doen op tv!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik bedoel de oude media. dat waar jezelf elke dag naar kijkt. maar tegen ons zegt dat je zelf nadenkt.

De mijne ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:32 schreef fonkeymonkey het volgende:
Kom op jongens z'n nick zegt toch al genoeg

quote:Op woensdag 3 april 2013 19:32 schreef fonkeymonkey het volgende:
Kom op jongens z'n nick zegt toch al genoeg
Aha!quote:Tribal Wars is een browsergebaseerd online spel dat in de middeleeuwen plaatsvindt. Iedere speler is de heerser van een klein dorpje, dat hij tot roem en macht kan brengen.

17 jarig zijn en denken alles te weten is ook wel eenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
toch raar om te zien. mensen die juist het meeste de oude media volgen. hebben het meeste kritiek. kijk naar jezelf copycat. je bent een 18 jarig gok ik. die denkt dat je ze het helemaal gaat maken. maar je weet helemaal niks over hoe onze wereld in elkaar zit. je bent net zo'n schaap als de rest.
geeft niet dat was ik vroeger ook. blijf maar lekker in de slaapstand staan.
 waard. Daarbij wil je ook nog eens niet luisteren naar de mensen die je op de fouten wijzen die je maakt.
 waard. Daarbij wil je ook nog eens niet luisteren naar de mensen die je op de fouten wijzen die je maakt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |