mijn bronnen leggen uit dat haarp gebruikt wordt om het weer te manipuleren. en de media brengt het elke keer uitgebreid in het nieuwe. bijvoorbeeld deze april wordt te warm. dan zeggen ze weer over een paar jaar is dat normaal. met haarp kunnen ze staalstromen veranderen. wolk stromen veranderen. het laten regen of droog laten. super stormen maken zo als sandy enz.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog steeds geen weerwoord over de vorige bronnen zie ik? En ook nooit van een holding patern gehoord?
dus ze zijn nu ons aan pesten?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
mijn bronnen leggen uit dat haarp gebruikt wordt om het weer te manipuleren. en de media brengt het elke keer uitgebreid in het nieuwe. bijvoorbeeld deze april wordt te warm. dan zeggen ze weer over een paar jaar is dat normaal. met haarp kunnen ze staalstromen veranderen. wolk stromen veranderen. het laten regen of droog laten. super stormen maken zo als sandy enz.
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
mijn bronnen leggen uit dat haarp gebruikt wordt om het weer te manipuleren. en de media brengt het elke keer uitgebreid in het nieuwe. bijvoorbeeld deze april wordt te warm. dan zeggen ze weer over een paar jaar is dat normaal. met haarp kunnen ze staalstromen veranderen. wolk stromen veranderen. het laten regen of droog laten. super stormen maken zo als sandy enz.
dat weet ik niet. het zou kunnen. ik verwacht eerder dat ze mei of april weer veel te heet maken. of zoquote:Op woensdag 3 april 2013 09:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
dus ze zijn nu ons aan pesten?
fuck it nog steeds fucking koud
Wie zijn "ze"?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat weet ik niet. het zou kunnen. ik verwacht eerder dat ze mei of april weer veel te heet maken. of zo
om het wat te compenseren.
de illuminati,elite. mensen die boven de regerings mensen zitten en echt de touwtjes in handen hebben.quote:
Ze mochten willen dat ze dat allemaal konden, maar nee. Het klimaat is niet te sturen, niet ten goede, niet ten slechte. Niet ter opwarming, noch ter afkoeling.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de illuminati,elite. mensen die boven de regerings mensen zitten en echt de touwtjes in handen hebben.
dat kunnen ze wel maar jij denkt dat die extreme temperaturen horen bij de opwarming van de aarde. die er helemaal niet is.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze mochten willen dat ze dat allemaal konden, maar nee. Het klimaat is niet te sturen, niet ten goede, niet ten slechte. Niet ter opwarming, noch ter afkoeling.
Juist van dat soort ideeen moeten we af, want die vormen de basis van die huidige klimaathysterie.
Ik raad je aan eens rustig dingen te lezen in plaats van anderen dingen in de mond te leggen. Heb weinig zin me te moeten verdedigen voor iets wat ik helemaal niet gezegd heb.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat kunnen ze wel maar jij denkt dat die extreme temperaturen horen bij de opwarming van de aarde. die er helemaal niet is.
mag ik eens vragen waar haal jij je bronnen vandaan?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik raad je aan eens rustig dingen te lezen in plaats van anderen dingen in de mond te leggen. Heb weinig zin me te moeten verdedigen voor iets wat ik helemaal niet gezegd heb.
"Extreme" (die kwalificatie maakt alleen de mens, en is dus weinig zinvol) temperaturen zijn gewoon een natuurverschijnsel net als smeltende ijskappen en aangroeiende gletsjers.
thermometer?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
mag ik eens vragen waar haal jij je bronnen vandaan?
zo'n therometer die tegen het huis staat. of in zo'n weerhut. die eerst is onnauwkeurigquote:
oke laat ik het zo stellen.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
zo'n therometer die tegen het huis staat. of in zo'n weerhut. die eerst is onnauwkeurig
dan is het wel nauwkeurig.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke laat ik het zo stellen.
voor dat de mens op deze planeet rondliep.. was er ook weer! natuur etc.
en een thermometer geeft aan wat de tempratuur is wat gemeten op de sensor van het apparaat zelf.
dus hang je ding in de schaduw zal hij inderdaad wat anders aangeven dan wanneer hij pal in de zon hangt.
en op zich zijn die dingetjes best naukeurig.
Zoals ik al schreef dus. Je hebt geen weerwoord op het commentaar op je gedumpte links. Doe dat eerst maar eens, voordat je verder gaat dumpen.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Stap voor stap, woord voor woord.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef dus. Je hebt geen weerwoord op het commentaar op je gedumpte links. Doe dat eerst maar eens, voordat je verder gaat dumpen.
De glofstroom lijkt me een vrij bekend fenomeen ja. Als je het effect daarvan wil zien moet je bijvoorbeeld aan de oostkust van Amerika gaan kijken op dezeflde hoogte als NL ligt. Kan je zien hoe koud de winters daar zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 11:38 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Stap voor stap, woord voor woord.
Zodat niet iedereen a roept en jij b.
Dan kunnen we wel weer overnieuw beginnen als hij commentaar moet geven op de feedback/commentaar op zijn links/bewijsstukjes.
Maar niemand die iets weet van een pomp in groenland die golfstromen beïnvloed?
Dat ding staat volgens mij gewoon aangegeven op een kaartje in de atlas(53e druk).
Mocht de ‘pomp’ nabij Groenland (verantwoordelijk voor de Warme Golfstroom in de buurt van Europa) de komende jaren invloed ondervinden van het smeltend zee-ijs (Noordpool), dan zou de gemiddelde temperatuur in het noorden en westen van Europa met zo’n 6 tot 8 graden zakken. In vergelijking met nu zou dat zeer winterse toestanden (mogelijkheid tot zeer koude winters) opleveren. De opstuw van warm water uit de Golf van Mexico zou dan niet langer een feit zijn.
http://www.noodweer.be/17-11-wat-als-de-golfstroom-stagneert/
Was het maar bullshit.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima als je nog maar 17 bent, maar stel je dan iets opener op en kom niet met dit soort dikke bullshit man.
Nee de klimaathysterie berust op dat CO2 schuldig is aan opwarming (met de belasting daarop enm de gekoppelde label van elke los en vast voorwerp). En dat wij de gewone man daar de schuld van zijn. Global warming is bullshit aangezien alles wijst op een nadere ijsstijd.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze mochten willen dat ze dat allemaal konden, maar nee. Het klimaat is niet te sturen, niet ten goede, niet ten slechte. Niet ter opwarming, noch ter afkoeling.
Juist van dat soort ideeen moeten we af, want die vormen de basis van die huidige klimaathysterie.
Je weet dat om de global warming te bewijzen dat bijvoorbeeld thermometers boven verwarmingen geplaatst zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke laat ik het zo stellen.
voor dat de mens op deze planeet rondliep.. was er ook weer! natuur etc.
en een thermometer geeft aan wat de tempratuur is wat gemeten op de sensor van het apparaat zelf.
dus hang je ding in de schaduw zal hij inderdaad wat anders aangeven dan wanneer hij pal in de zon hangt.
en op zich zijn die dingetjes best naukeurig.
Warmingen?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat om de global warming te bewijzen dat bijvoorbeeld thermometers boven warmingen geplaatst zijn.
hé, ver- is weggevallen...quote:
Jij bent best ver heen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat om de global warming te bewijzen dat bijvoorbeeld thermometers boven verwarmingen geplaatst zijn.
Jajaja. Maar vertel eens, hoe verklaar jij eigenlijk dat de regering Bush dezelfde mening erop nahield als jij? Hoe kan dat?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee de cooling is de schuld van de mens. Neem het verknoeien van de golftsroom in Mexico.
De gewone man heeft NIETS met de zogenaamde opwarming te maken. Als zou er warming zijn ( de cijfers zeggen cooling) dan heeft het met de industrie te maken.
CO2 en daarop bedachte belastingen waarbij elk product gelabeld dient te worden is te misdadig voor woorden.
wat bedoel je ?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jajaja. Maar vertel eens, hoe verklaar jij eigenlijk dat de regering Bush dezelfde mening erop nahield als jij? Hoe kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |