KWEETUT KWEETUTquote:
ben je ook een beetje ongesteldquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:25 schreef Ugjerke het volgende:
Ugh, volgens mij is d'r een adertje op m'n pik geknapt ofzo.
Nee, het bloed niet.quote:
Ej jeweetzellufquote:
VAN BINNEN WELquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, het bloed niet.
[..]
Ej jeweetzelluf
na 5 minuten ruik je er niet meer vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Poeh mijn kamer ruikt me toch een potje naar wiet..
JA DAS WAARquote:
Elke keer als ik mijn kamer in en uit loop ruik ik hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
na 5 minuten ruik je er niet meer van
kut dit doet mij opeens denken aan het feit dat ik 18 april een tentamen heb en ook zoiets moet gaan doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Morgen dan echt stoppen met wiet roken en beginnen te studerenDrie weekjes... Moet te doen zijn
Ik heb de 12e al m'n eerstequote:Op dinsdag 2 april 2013 01:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
kut dit doet mij opeens denken aan het feit dat ik 18 april een tentamen heb en ook zoiets moet gaan doen
Dat is echt fantastischquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:39 schreef Studeur het volgende:
morgen 330 euro krijgen voor 38 uurtjes werk
Oh trouwe Moira wat doet gij zo laat nog op den interwebs?quote:
Net de season finale van Californication gekeken, lijkt er op dat daar ook een leuke meid (Maggie Grace) niet meer terug gaat komenquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:38 schreef Ugjerke het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ZIT IK EEN SERIE TE KIJKEN MET EEN HEEL ZACHT EN VROLIJKE MEID ERIN EN DAN MAKEN ZE HAAR DOOD
Niet kunnen slapen omdat half 4 vanmiddag wakker werdquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
Oh trouwe Moira wat doet gij zo laat nog op den interwebs?
Nieuwe UI
dandybleuverheerlijking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |