KWEETUT KWEETUTquote:
ben je ook een beetje ongesteldquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:25 schreef Ugjerke het volgende:
Ugh, volgens mij is d'r een adertje op m'n pik geknapt ofzo.
Nee, het bloed niet.quote:
Ej jeweetzellufquote:
VAN BINNEN WELquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, het bloed niet.
[..]
Ej jeweetzelluf
na 5 minuten ruik je er niet meer vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Poeh mijn kamer ruikt me toch een potje naar wiet..
JA DAS WAARquote:
Elke keer als ik mijn kamer in en uit loop ruik ik hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
na 5 minuten ruik je er niet meer van
kut dit doet mij opeens denken aan het feit dat ik 18 april een tentamen heb en ook zoiets moet gaan doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Morgen dan echt stoppen met wiet roken en beginnen te studerenDrie weekjes... Moet te doen zijn
Ik heb de 12e al m'n eerstequote:Op dinsdag 2 april 2013 01:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
kut dit doet mij opeens denken aan het feit dat ik 18 april een tentamen heb en ook zoiets moet gaan doen
Dat is echt fantastischquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:39 schreef Studeur het volgende:
morgen 330 euro krijgen voor 38 uurtjes werk
Oh trouwe Moira wat doet gij zo laat nog op den interwebs?quote:
Net de season finale van Californication gekeken, lijkt er op dat daar ook een leuke meid (Maggie Grace) niet meer terug gaat komenquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:38 schreef Ugjerke het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ZIT IK EEN SERIE TE KIJKEN MET EEN HEEL ZACHT EN VROLIJKE MEID ERIN EN DAN MAKEN ZE HAAR DOOD
Niet kunnen slapen omdat half 4 vanmiddag wakker werdquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
Oh trouwe Moira wat doet gij zo laat nog op den interwebs?
Nieuwe UI
dandybleuverheerlijking
Aah kequote:Op dinsdag 2 april 2013 02:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jep. Morgen eerst twee fietsen maken en dan studeren
ik ook, had fiets in huis gezet, te koud buitenquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jep. Morgen eerst twee fietsen maken en dan studeren
ik vind de tetten voor je topic maar beetje tegenvallenquote:
Posten op FOK! gaat nog heel aardig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:42 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof dat mijn internet thuis nu echt weg is.
ik ben niet thuis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Posten op FOK! gaat nog heel aardig.
Kijk anders ff onder de kast ofzo... misschien is het daar![]()
half uur telaat of een uur telaat. maakt dan ook niet veel meer uit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:16 schreef Moira. het volgende:
Tevens had ik al een half uur geleden op werk moeten zijn, ben net wakker
Nog ff chill sigaretje roken anders ben ik de rest van de dag niet te harden
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:18 schreef Olment het volgende:
[..]
half uur telaat of een uur telaat. maakt dan ook niet veel meer uit.
Hence mijn sigaretjequote:Op dinsdag 2 april 2013 09:19 schreef LompeHork het volgende:
Als ik me verslapen heb ga ik altijd rustig nog koffie drinken thuis
Als ik me verslaap moet ik een halve dag opnemen, als ik me verslaap doe ik het goed ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:19 schreef LompeHork het volgende:
Als ik me verslapen heb ga ik altijd rustig nog koffie drinken thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |