Kom kom, gewoon doorrijdenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:44 schreef lipjes het volgende:
Motorrijden zit er voorlopig niet in ben ik bang.
Acute slijmbeursontsteking in mijn schouder
Je gaat me toch niet zeggen dat jij daar in de buurt woontquote:Op woensdag 3 april 2013 12:06 schreef handboek het volgende:
Reed er toevallig iemand op een Alp/Tenere vanochtend bij Etten-Leur?
Ebay.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:19 schreef 1517 het volgende:
Allemaal alpjes hier.
Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een :Laser Produro einddemper weten te bemachtigen tegen een zacht prijsje.
Waar kan ik een verloopstuk bemachtigen?
Ik rijd daar bijna dagelijks. Ja ik kon het niet goed zien. Ik reed vanuit roosendaal naar breda/tilburg en de betreffende motorrijder reed richting roosendaal. Ik woon 15 minuten rijden van Bergen op Zoom af.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat jij daar in de buurt woont
Dan kan je mij best wel eens zien rijden, alleen rijd ik niet op een Alp
Als je veel rond Tilbug rijdt zou het kunnen dat je mij ook wel eens tegenkomt. Alleen rij ik voornamelijk ten oosten van dat hellholequote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik rijd daar bijna dagelijks. Ja ik kon het niet goed zien. Ik reed vanuit roosendaal naar breda/tilburg en de betreffende motorrijder reed richting roosendaal. Ik woon 15 minuten rijden van Bergen op Zoom af.
Oh nee in die hoek kom ik niet zoveel, ik rijd wel elke dag richting en door bredaquote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik rijd daar bijna dagelijks. Ja ik kon het niet goed zien. Ik reed vanuit roosendaal naar breda/tilburg en de betreffende motorrijder reed richting roosendaal. Ik woon 15 minuten rijden van Bergen op Zoom af.
Er zou eigenlijk een FOK kenteken sticker moeten komen, lekker spotten ditdatquote:Op woensdag 3 april 2013 15:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je veel rond Tilbug rijdt zou het kunnen dat je mij ook wel eens tegenkomt. Alleen rij ik voornamelijk ten oosten van dat hellhole
Ik zie hier een markt voorquote:Op woensdag 3 april 2013 15:30 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een FOK kenteken sticker moeten komen, lekker spotten ditdat![]()
Dan zijn we straks zeker ook allemaal wegpiratenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:30 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een FOK kenteken sticker moeten komen, lekker spotten ditdat![]()
Mensen zijn blind (...) ook de wind heeft er een handje van..quote:Op woensdag 3 april 2013 12:11 schreef handboek het volgende:
Mensen zijn blind..... Auto doet uit het niets knipperlicht aan en gooit zijn achterkant bijna tegen mijn voorkant aan... nummer 2: ik kom de snelweg af bij afslag tilburg centrum en wil na de stoplichten links inhalen. Gaat er recht voor mijn neus zo'n domme make-up doos ineens voor mij rijden met 40 km/h terwijl je daar 70 mag. Die muts reed me bijna van mijn motor af. Dus ik zoals het een ware motorrijder betaamd, 2 versnellingen terug en gas geven. Het kind scheet 7 kleuren stront en ging na 50m opzij....
Maar het zijn niet alleen mensen, ook de wind heeft er een handje van. Ik ga door een bocht langs een vrachtwagen ( Weet het, niet slim). Maar goed het was een mooie bocht. Dus ik die vrachtwagen voorbij, steekt de wind ineens op en blaast mijn voorwiel bijna onder de motor uit met 150km/h.. Nog net recht kunnen houden. Toen maar even de snelheid laten zakken....
En waar moet ik die laten?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:30 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Op je koplamp alla Batman, zie je s'nachts het FOK! logo verschijnen op de weg.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
En waar moet ik die laten?
Ik heb al een MF Sticker en een Anti APK sticker
Ja in een opwelling getyped. Maargoed, zal jeugdige overmoed geweest zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mensen zijn blind (...) ook de wind heeft er een handje van..
Verder idd wat je al aangeeft, beetje domme actie van jezelf.. Als het goed is heb je bij je rijlessen gehad dat je op moet letten bij vrachtwagens.. Dussss...
Doe maar niet, mijn koplamp is al niet zo'n helder lichtquote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef handboek het volgende:
[..]
Op je koplamp alla Batman, zie je s'nachts het FOK! logo verschijnen op de weg.
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:52 schreef BlackLining het volgende:
Oh, ik zie die dwerg van Wegmisbruikers alweer aankomen
"Deze motormuis heeft een stikker van Fok op zijn kentekenplaat! Fok is forum voor zolderkamerfanaten! En dát geeft wel aan wat voor vlees we in de kuip hebben!"![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:52 schreef BlackLining het volgende:
Oh, ik zie die dwerg van Wegmisbruikers alweer aankomen
"Deze motormuis heeft een stikker van Fok op zijn kentekenplaat! Fok is forum voor zolderkamerfanaten! En dát geeft wel aan wat voor vlees we in de kuip hebben!"![]()
"Aan de FOK! sticker te zien, op het kenteken, kun je zien wat voor vlees we in de kuip hebben." -- Wegmisbruikers, augustus 2013.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:30 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Om 11 uur 's avonds?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:57 schreef Juicyhil het volgende:
Man o man. In een 28 uur sta ik bij de motorzaak om m'n motor op te halen
Ja, met een betonschaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |