Want ik heb 2 jaar terug een meniscusoperatie gehad en dat voel ik nog steeds als het enorm koud en ik motor heb geredenquote:
Ik heb eerder bevroren handen. Maar knieën?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef handboek het volgende:
Wat doen jullie trouwens tegen bevroren knieen na het rijden?
wattus?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef handboek het volgende:
[..]
Want ik heb 2 jaar terug een meniscusoperatie gehad en dat voel ik nog steeds als het enorm koud en ik motor heb gereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joggingsbroek onder je motorbroek?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef handboek het volgende:
[..]
Want ik heb 2 jaar terug een meniscusoperatie gehad en dat voel ik nog steeds als het enorm koud en ik motor heb gereden
Stukje kraakbeen tussen je bovenbeenbot en je onderbeenbot om het even in Jip en Janneke taal te zeggen. Dat stukje was bij mij afgescheurd en daar hebben ze een stukje van weggehaald.quote:
Kijk eens naar kniebeschermers voor vollyballers. Als het waren warme kussens voor om je knie.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef handboek het volgende:
Misschien zal het helpen om minder hard te rijden? Rij nu standaard 140 op de snelweg, daar is het misschien nog te koud voor?
Nee dat is niets, ik heb een leren pak. Daar krijg ik met moeite een spijkerbroek oid onder, laat staan een extra stel kniebeschermers. Draag er wel een thermobroek onder.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk eens naar kniebeschermers voor vollyballers. Als het waren warme kussens voor om je knie.
Even oftopic maar ga gelijk voor fysiotherapie na de operatie. Doe je dat niet dan blijft het zeer doen en blijf je er lang mee lopen. Ook al zegt de dokter: 'Kijk het maar even aan'. Zeg NEE en ga meteen naar de fysiotherapeut. Die zal je eventjes pijn doen, maar dat vocht moet toch echt uit je knie.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef Gummiebeer het volgende:
En idd, verrotte miniscus is niet prettigIk zit ook tegen een operatie aan te hikken helaas.
uh ooooh.....quote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef handboek het volgende:
[..]
Even oftopic maar ga gelijk voor fysiotherapie na de operatie. Doe je dat niet dan blijft het zeer doen en blijf je er lang mee lopen. Ook al zegt de dokter: 'Kijk het maar even aan'. Zeg NEE en ga meteen naar de fysiotherapeut. Die zal je eventjes pijn doen, maar dat vocht moet toch echt uit je knie.
No prolemo. Inmiddels via DMquote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef einschtein het volgende:
Ga daar even over verder via DM, guys. Voordat de topic polizei de boedel voor een week sluit.
Kijk, en dát is nou dat zelfregulerende waar ik het over had van de weekquote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef einschtein het volgende:
Ga daar even over verder via DM, guys. Voordat de topic polizei de boedel voor een week sluit.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kijk, en dát is nou dat zelfregulerende waar ik het over had van de week![]()
Heleboel heibel en gezeik, maar dit maakt het allemaal de moeite waard
Das heul geen motor meer!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef Mirgeam het volgende:
al 9 posts offtopic, snel een plaatje van een motor
[ afbeelding ]
Met die motor valt anders ook maar moeilijk te sturen hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Das heul geen motor meer!
Das een Haya slet die alleen maar rechtdoor wil.
Wat is deze?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef Mirgeam het volgende:
al 9 posts offtopic, snel een plaatje van een motor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |