Stel je niet aan, we zeggen toch niet dat zwakzinnigen dood moeten ofzo. Sowieso word je met een IQ onder de 60 als zwakbegaafd of zwakzinnig gezien, dus ga ergens anders huilen.quote:Op maandag 1 april 2013 18:37 schreef Felyrion het volgende:
Over zwakzinnig gesproken... sommige van de reacties zijn zwakzinnig. We hebben het hier gewoon over medemensen, van een beetje respectvol doen ga je niet dood.
Ok, je hebt gelijk.. misschien verwacht ik teveel op fok.quote:Op maandag 1 april 2013 18:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stel je niet aan, we zeggen toch niet dat zwakzinnigen dood moeten ofzo. Sowieso word je met een IQ onder de 60 als zwakbegaafd of zwakzinnig gezien, dus ga ergens anders huilen.
De domste fok mod heeft een IQ van 63 (ik noem geen namen), dus daarmee ben je nog net in staat om een toetsenbord en muis te bedienen.quote:Op maandag 1 april 2013 18:45 schreef Platina het volgende:
59 is trouwens wel erg laag. Heb geen idee wat ik mij moet voorstellen bij zijn mentale capaciteiten.
Ik kan het niet laten:quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Juist Myxo,
Mijn stiefzoon heeft een IQ van 69, dat is al wat hoger dan 60, maar hij is verdomd slim. Heeft alles door, is een kei in observeren en conclusies daar aan vasthangen.
Hij is alleen erg slecht in taal, rekenen en dergelijke, maar wat een handig mannetje is dat!!!
Ik hoop dat dat om de 69 isquote:
Nee, meer om het feit dat jij je zwakbegaafde stiefzoontje slim noemt.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat om de 69 isEn niet om mijn eigen spellingkwaliteiten
De faal bij deze user is grootquote:Op woensdag 3 april 2013 12:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee, meer om het feit dat jij je zwakbegaafde stiefzoontje slim noemt.
Dat heet trots die niet misplaatst is als jij er vanuit gaat dat iemand tot veel minder in staat is.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Nou Sorry hoor, maar aan een IQ het termpje zwakbegaafd hangen is een ding, maar dan beweren dat die mensen die op een gestandaardiseerde IQ test onder de 75 scoren meteen ook niet slim kunnen zijn is niet erg slim van jou kant.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Hear, hear!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou Sorry hoor, maar aan een IQ het termpje zwakbegaafd hangen is een ding, maar dan beweren dat die mensen die op een gestandaardiseerde IQ test onder de 75 scoren meteen ook niet slim kunnen zijn is niet erg slim van jou kant.
Hoeveel kinderen van 14 kunnen zelfstandig een scooter uit elkaar halen en weer in elkaar zetten... En dan ook PRECIES zoals het moet??
Noem je het zwakbegaafd/niet slim als iemand in een fractie van een seconde geniale grappige opmerkingen weet te maken op een onnozele opmerking van een ander?
Noem je iemand die 14 is en al geweldig kan koken stom?
Hij heeft zelf een keer een website gemaakt, vol met spelfouten, de indeling was niet logisch, maar NIEMAND heeft hem er bij geholpen.
Sorry, maar ik vind dat best slim als je 12 bent....
Het lijkt er eerder op dat jij zelf niet zo slim bent...
Jammer dat die opmerkingen die er gisteravond stonden zijn weggehaald want het was een perfecte beschrijving van jouw gedrag.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou Sorry hoor, maar aan een IQ het termpje zwakbegaafd hangen is een ding, maar dan beweren dat die mensen die op een gestandaardiseerde IQ test onder de 75 scoren meteen ook niet slim kunnen zijn is niet erg slim van jou kant.
Hoeveel kinderen van 14 kunnen zelfstandig een scooter uit elkaar halen en weer in elkaar zetten... En dan ook PRECIES zoals het moet??
Noem je het zwakbegaafd/niet slim als iemand in een fractie van een seconde geniale grappige opmerkingen weet te maken op een onnozele opmerking van een ander?
Noem je iemand die 14 is en al geweldig kan koken stom?
Hij heeft zelf een keer een website gemaakt, vol met spelfouten, de indeling was niet logisch, maar NIEMAND heeft hem er bij geholpen.
Sorry, maar ik vind dat best slim als je 12 bent....
Het lijkt er eerder op dat jij zelf niet zo slim bent...
Wat ze noemt mag ze niet slim noemen? Waarom heb je daar een probleem mee?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:24 schreef Platina het volgende:
[..]
Jammer dat die opmerkingen die er gisteravond stonden zijn weggehaald want het was een perfecte beschrijving van jouw gedrag.
Accepteer nou gewoon dat hij niet slim is. In plaats van hem helemaal op te hemelen omdat die toevallig wel goed is in bepaalde andere zaken.
Een mongooltje kan ook heel goed knutselen of misschien zelfs abstract schilderen maar om dat nu gelijk slim te noemen.
Natuurlijk hoor, de ene test scoort hij 59 en de ander opeens 97. Het wordt steeds ongeloofwaardiger.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Juist, Copycat begrijpt het.
Dat hij toevallig die ene IQ test niet hoog scoort, betekent niet dat hij 'stom' is.
Met een andere IQ test op school scoorde hij 97. Deze hebben ze te niet gedaan omdat hij anders niet naar PrO mocht, en op het regulier middelbaar zou hij door zijn taal en reken achterstand zeker uitvallen.
Wat precies wordt er ongeloofwaardig? Eén van de IQ-testen, bedoel je dat?quote:Op donderdag 4 april 2013 07:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Natuurlijk hoor, de ene test scoort hij 59 en de ander opeens 97. Het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Misschien is het arme kind wel gewoon hoogbegaafd, maar kreeg het door een vroege, verkeerde IQ test wel een label voor zwakzinnigheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Met een andere IQ test op school scoorde hij 97. Deze hebben ze te niet gedaan omdat hij anders niet naar PrO mocht, en op het regulier middelbaar zou hij door zijn taal en reken achterstand zeker uitvallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |