Ik vind, en dat heb ik al eerder gemeld, de inzend tijd nog steeds te beperkt. Heel leuk, een maand, als je zeeën van tijd hebt, maar als je een druk leven hebt en wel mee wilt doen, zeker met onderwerpen als lange sluitertijd, moet je hierover nadenken en tijd voor je uitvoering vrijmaken. De huidige tijdsnorm is voor mij te kort om mee te kunnen doen, zeker omdat de foto binnen dat tijdsbestek gemaakt moet worden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Echt, dit is al véél eerder langsgekomen en besproken, werkt niet enzovoorts. Aandacht richten op andere zaken lijkt me nuttiger.
tsjah, niets aan te doen. Verder lijkt me dat ook geen discussie voor hier.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik vind, en dat heb ik al eerder gemeld, de inzend tijd nog steeds te beperkt. Heel leuk, een maand, als je zeeën van tijd hebt, maar als je een druk leven hebt en wel mee wilt doen, zeker met onderwerpen als lange sluitertijd, moet je hierover nadenken en tijd voor je uitvoering vrijmaken. De huidige tijdsnorm is voor mij te kort om mee te kunnen doen, zeker omdat de foto binnen dat tijdsbestek gemaakt moet worden.
Lijkt me juist een valide punt om hier te bespreken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tsjah, niets aan te doen. Verder lijkt me dat ook geen discussie voor hier.
Mij juist wel. Er wordt gemopperd over het lage aantal inschrijvingen, maar ik vind het drempel voor de wedstrijd, zeker voor een wedstrijd die laag-drempelig moet zijn, zeer hoog. Want hij moet binnen een maand drie weken gemaakt zijn én aan het thema voldoen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Limburg... Pfff. Ik zit ergens begin juni een dag in Eindhoven en dat vind ik ver zat, net als ik Nijmegen ver vond. Maar dat zullen we wel even in je eigen topic bespreken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:55 schreef Susteren het volgende:
niemand trouwens een reactie op de fot meet in limburg?
?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, te ver weg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:55 schreef Susteren het volgende:
Ik vind een maand eigenlijk meer dan genoeg tijd![]()
niemand trouwens een reactie op de fot meet in limburg?
We kunnen wel 100 meets in het noorden van nederland houden, maar dat is natuurlijk niets vergeleken met de ervaring van een paar mooie locaties in Limburg, dat is die 2/3 uurtjes reizen zeker waard!quote:
Ja, voor mij is het te ver weg, ik spreek niet voor heel FOT ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
We kunnen wel 100 meets in het noorden van nederland houden, maar dat is natuurlijk niets vergeleken met de ervaring van een paar mooie locaties in Limburg, dat is die 2/3 uurtjes reizen zeker waard!
In welke omgeving woon je dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, voor mij is het te ver weg, ik spreek niet voor heel FOT ofzo.
6 uur he: 3 uur heen en 3 uur terugquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
We kunnen wel 100 meets in het noorden van nederland houden, maar dat is natuurlijk niets vergeleken met de ervaring van een paar mooie locaties in Limburg, dat is die 2/3 uurtjes reizen zeker waard!
Waarom nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:25 schreef Stefan het volgende:
Ik doe niet aan meets, alleen als we een trip naar Tjernobil organiseren doe ik mee
Mijn ervaring in 14 jaar meets is dat er zelden wordt gediscussieerd en als t al gebeurd stopt het na 2 glazen bierquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Uitgesproken kans om eens te discussiëren
Een model regelen is ook het plan, tevens gaan we landschapsfotografie doen en kunnen we een beetje urban/street fotografie doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn ervaring in 14 jaar meets is dat er zelden wordt gediscussieerd en als t al gebeurd stopt het na 2 glazen bier
Discusssies voeren kan hier ook wel, als je een meet wil dan moet je met elkaar aan de slag, niet er over lullen
Dus een meet waarbij je een reanactment club uitnodigt op de hei of het bos voor een shoot, modellen regelt, naar een verlaten huis gaat, dat soort dingen
Is mijn mening althans
Das idd beter dan alleen bier drinken en pratenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een model regelen is ook het plan, tevens gaan we landschapsfotografie doen en kunnen we een beetje urban/street fotografie doen
hoe dan?quote:
Dat lijkt me iets voor de fot-mods om te bespreken en op te pakken. Sinds wanneer zijn die regels in steen uitgebeiteld?quote:
14 fot meets???quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn ervaring in 14 jaar meets is dat er zelden wordt gediscussieerd en als t al gebeurd stopt het na 2 glazen bier
Discusssies voeren kan hier ook wel, als je een meet wil dan moet je met elkaar aan de slag, niet er over lullen
Dus een meet waarbij je een reanactment club uitnodigt op de hei of het bos voor een shoot, modellen regelt, naar een verlaten huis gaat, dat soort dingen
Is mijn mening althans
sinds nooit. En hoezo moeten de fotmods het doen? Lijkt me eerder iets om de vaste wedstrijdgroep over te laten nadenkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets voor de fot-mods om te bespreken en op te pakken. Sinds wanneer zijn die regels in steen uitgebeiteld?
Goed plan als je nieuw volk wil aantrekken, het met de vaste groep besprekenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
sinds nooit. En hoezo moeten de fotmods het doen? Lijkt me eerder iets om de vaste wedstrijdgroep over te laten nadenken
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lijkt me juist een valide punt om hier te bespreken.
En het juiste topic aangezien er min 1 persoon het meld. Er kunnen meerdere personen zijn die hier tegen aan lopen.
hoe zou je het dan anders willen zien?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mij juist wel. Er wordt gemopperd over het lage aantal inschrijvingen, maar ik vind het drempel voor de wedstrijd, zeker voor een wedstrijd die laag-drempelig moet zijn, zeer hoog. Want hij moet binnen een maand drie weken gemaakt zijn én aan het thema voldoen.
[..]
Limburg... Pfff. Ik zit ergens begin juni een dag in Eindhoven en dat vind ik ver zat, net als ik Nijmegen ver vond. Maar dat zullen we wel even in je eigen topic bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |