quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Typisch... Denk dat de meesten er nog doodziek van zijn. Zelf ben ik ook nog steeds niet te genietenquote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Ook gewoon niemand die ff een nieuw deeltje opent
Vaker dan dat jij in de Arena bent geweest.quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Devv het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag. Hoeveel van jullie hebben wel eens bewust een landskampioenschap van Feyenoord meegemaakt?
True, maar het is 2 keer klikken ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 17:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Typisch... Denk dat de meesten er nog doodziek van zijn. Zelf ben ik ook nog steeds niet te genieten
Geen éen eerlijk gezegd, bij die in 84 was ik er net, in 93 via de TV en die van 99 stond ik compleet verbaasd naar die mensenmassa te kijken als 14 jarig ventje.quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Devv het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag. Hoeveel van jullie hebben wel eens bewust een landskampioenschap van Feyenoord meegemaakt?
quote:Op maandag 1 april 2013 17:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vaker dan dat jij in de Arena bent geweest.
Even een ander vraagje. Hebben jullie in je gehele historie zo'n huldiging meegemaakt?quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Devv het volgende:
Hij is net weg, doe nou nietquote:Op maandag 1 april 2013 18:10 schreef XSbig het volgende:
[..]
Even een ander vraagje. Hebben jullie in je gehele historie zo'n huldiging meegemaakt?
Dit.quote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we in het nieuwe topic eens kappen met reageren op die neuzen?
Wij zijn de beste van Amsterdam, van Rotterdam, van Eindhoven, van Alkmaar...quote:Op maandag 1 april 2013 18:10 schreef XSbig het volgende:
[..]
Even een ander vraagje. Hebben jullie in je gehele historie zo'n huldiging meegemaakt?
neee, godver die is me toch een partij slecht. Haal dan oar ofzo....quote:Op maandag 1 april 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord heeft zich gemeld bij Utrecht voor Bulthuis
Ik hoorde het, dat riepen ze in de winterstop ook al maar ik geloof er niets van.quote:Op maandag 1 april 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Sorry, zal mij voortaan inhoudenquote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we in het nieuwe topic eens kappen met reageren op die neuzen?
Goede 1 april grap wel van Mr Yellowquote:Op maandag 1 april 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |