quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Typisch... Denk dat de meesten er nog doodziek van zijn. Zelf ben ik ook nog steeds niet te genietenquote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Ook gewoon niemand die ff een nieuw deeltje opent
Vaker dan dat jij in de Arena bent geweest.quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Devv het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag. Hoeveel van jullie hebben wel eens bewust een landskampioenschap van Feyenoord meegemaakt?
True, maar het is 2 keer klikken ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 17:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Typisch... Denk dat de meesten er nog doodziek van zijn. Zelf ben ik ook nog steeds niet te genieten
Geen éen eerlijk gezegd, bij die in 84 was ik er net, in 93 via de TV en die van 99 stond ik compleet verbaasd naar die mensenmassa te kijken als 14 jarig ventje.quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Devv het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag. Hoeveel van jullie hebben wel eens bewust een landskampioenschap van Feyenoord meegemaakt?
quote:Op maandag 1 april 2013 17:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vaker dan dat jij in de Arena bent geweest.
Even een ander vraagje. Hebben jullie in je gehele historie zo'n huldiging meegemaakt?quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Devv het volgende:
Hij is net weg, doe nou nietquote:Op maandag 1 april 2013 18:10 schreef XSbig het volgende:
[..]
Even een ander vraagje. Hebben jullie in je gehele historie zo'n huldiging meegemaakt?
Dit.quote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we in het nieuwe topic eens kappen met reageren op die neuzen?
Wij zijn de beste van Amsterdam, van Rotterdam, van Eindhoven, van Alkmaar...quote:Op maandag 1 april 2013 18:10 schreef XSbig het volgende:
[..]
Even een ander vraagje. Hebben jullie in je gehele historie zo'n huldiging meegemaakt?
neee, godver die is me toch een partij slecht. Haal dan oar ofzo....quote:Op maandag 1 april 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord heeft zich gemeld bij Utrecht voor Bulthuis
Ik hoorde het, dat riepen ze in de winterstop ook al maar ik geloof er niets van.quote:Op maandag 1 april 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Sorry, zal mij voortaan inhoudenquote:Op maandag 1 april 2013 18:21 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we in het nieuwe topic eens kappen met reageren op die neuzen?
Goede 1 april grap wel van Mr Yellowquote:Op maandag 1 april 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Mr. Yellow.quote:Op maandag 1 april 2013 20:49 schreef PIETR het volgende:
Martin van Geel selecteert teveel op werkertjes. Want die zullen wel goed vallen bij het legioen. Immers, Vormer en Bulthuis. Leuke dravertjes, maar komen te kort voor de top.
Woudenberg is LB, Ramsteijn (mocht die terugkomen) en Kongolo kunnen er ook eventueelquote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef elCholo het volgende:
Er vanuit gaande dat Indi vertrekt deze zomer. Wie hebben we dan verder naast Nelom?
Ramsteijn/Goossens/andere jeugdspeler of transfervrijie speler.quote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef elCholo het volgende:
Er vanuit gaande dat Indi vertrekt deze zomer. Wie hebben we dan verder naast Nelom?
Ok, dacht dat Woudenberg RB was. Ramsteijn vond ik echt een drama op de LB. Maar als Woudenberg LB is is die Bulthuis niet nodig.quote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef Bombvis het volgende:
Woudenberg is LB, Ramsteijn (mocht die terugkomen) en Kongolo kunnen er ook eventueel
Wellicht ben je in de war met Van Beek, die verving Janmaat toen tegen psv in de beker (alhoewel Van Beek meer een centrale verdediger is)quote:Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ok, dacht dat Woudenberg RB was. Ramsteijn vond ik echt een drama op de LB. Maar als Woudenberg LB is is die Bulthuis niet nodig.
Denk die gaat weer ouderwets bashen op Feyenoord maar dit verhaal heeft zeker een kern van waarheid.quote:Cruijff niet verrast door verlies Feyenoord
Johan Cruijff is niet verrast door het verlies van Feyenoord dit weekeinde tegen Heerenveen. Het Ajax-icoon denkt vooral dat de vele wedstrijden de Rotterdammers opbreken.
'De club is hofleverancier van het Nederlands elftal geworden en dat op zich is een groot compliment waard', zegt Cruijff in zijn wekelijkse column in de Telegraaf. 'Alleen krijgen de jonge spelers daardoor met hetzelfde probleem te maken, waar eerder Twente, PSV en vooral Ajax tegen aanliepen: het spelen van twee wedstrijden in de week.'
Volgens Cruijff was Feyenoord maandenlang in het voordeel, omdat de ploeg zich alleen met de eredivisie bezig hoefde te houden. 'Terwijl de concurrentie na wedstrijden in de Europa League en Champions League punten in de competitie verspeelde, hadden de Rotterdammers zo een voordeel. Alleen veranderde dat toen er steeds meer spelers voor het Nederlands elftal werden geselecteerd.'
'Iedereen had het de afgelopen week wel over de schorsing van Pelle, maar ik was vooral benieuwd hoe de Rotterdamse internationals zich met twee interlands in de benen zouden houden. Dat het tegen Heerenveen niet goed is gegaan, was in mijn ogen daarom niet vreemd. En ook niet slecht.'
Het hoort, zo schrijft Cruijff in zijn column, nu eenmaal bij het proces, waarin een jonge voetballer steeds stappen moet maken. 'Dat gaat met vallen en opstaan. Ajax heeft dat eerder voor z'n kiezen gehad, Feyenoord maakt het nu ook mee. Alleen gebeurt dat wel door in de Champions League of in WK-kwalificatieduels te spelen. Uiteindelijk gaat dat de clubs weer voordelen opleveren.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)lies-Feyenoord.dhtml
Wat had hij dan gewild? Pelle weg en een ander poppetje er in..... zo simpel als Willem het stelt werkt het natuurlijk. Immers is ongeveer 1/8 zo balvast als De Pel....quote:Koeman heeft zijn team aangepast, een grote fout
Het heeft even geduurd tot de nederlaag van Feyenoord tegen Heerenveen uit mijn gedachten was. Het gebeurt niet vaak meer dat ik zó chagrijnig word van een voetbalwedstrijd. Uiteindelijk kan ik er ook de leuke dingen wel van inzien. Ik bedoel, wat Marco van Basten in Heerenveen doet, is toch leuk om te volgen; hij heeft weerstand gehad en heeft toch zijn team beter gemaakt.
En op paaszondag was het mooi om te zien hoe Cancellara als gedoodverfde favoriet de Ronde van Vlaanderen won. Wat hij deed is een beetje vergelijkbaar met hoe Ajax presteert. Daar weten ze verdomd goed wat er nodig is om de finale van een competitie te spelen. Ze maken in Amsterdam lopende het seizoen heus wel hun fouten, maar met het einde in zicht zijn ze als titelkandidaat geroutineerd.
Dat kun je van hun concurrenten bepaald niet zeggen. FC Twente is echt volledig van slag, een bange ploeg. PSV tolt rond zonder enige sturing, van Vitesse weet ik het eerlijk gezegd niet en Feyenoord is zaterdag gezakt voor een belangrijke proef.
In de aanloop naar de wedstrijd in Friesland heb ik me al geërgerd aan de publiciteit rond Feyenoord. Men zat te wachten op het tactisch vernuft van Ronald Koeman, las ik overal. Het 'plan B' of zoiets. Hoezo nou? Omdat Pellè niet meedoet? Zijn afwezigheid scheelde inderdaad heel veel, maar moet je dan ineens anders gaan spelen? Volgens mij valt er een poppetje weg en daar zet je één ander poppetje voor in de plaats. Je staat zo hoog omdat je met zijn allen een manier van spelen hebt ontwikkeld waarmee je het je tegenstanders moeilijk maakt. En waardoor je kanshebber op het kampioenschap bent geworden.
Dus moet je vasthouden aan dat systeem, aan je automatismen. Maar nee hoor, er moest een foefje bedacht worden. Met Lex Immers als een soort valse spits. Die moest naar het middenveld zakken. Maar als hij nou iets niet kan, is het het beschermen en vasthouden van de bal. Dat geeft niet zo als je in de spits staat, daar kan het minder kwaad, maar op het middenveld is het dodelijk. Het is ook niet zo gek dat hij een blessure opliep met de capriolen die hij moest maken. De verantwoordelijkheid was voor hem te groot.
Bij balverlies waren er nog maar zes man achter hem, de rest is uiteraard bij balbezit naar voren gelopen. De hele organisatie was aan het wankelen en Clasie, Boëtius en Vilhena kwamen niet in goeden doen. Het zijn jonge spelers, ze kunnen al veel, maar tactisch durven in te grijpen komt pas met de jaren, dat kun je niet van ze verlangen. Juist daarom moet je nooit een concessie aan je strategie doen. Toen Immers uitviel was het vertrouwen al helemaal weg bij Feyenoord.
Ik vind dat in dit geval de verantwoordelijkheid van Koeman. Hij heeft zijn team aangepast aan het ontbreken van Pellè en dat is volgens mij een grote fout. Dat Plan B was helemaal niet nodig. Had de eerste helft gewoon dat Heerenveen uit laten razen, had ze keurig achterin opgevangen. Dat is toch niet zo moeilijk? Maar goed, het is voorbij, de landstitel is ineens een stuk moeilijker te realiseren. Ik vind niet dat daarmee iedereen in zak en as moet zitten. Ik heb altijd gezegd dat Feyenoord om het kampioenschap moet spelen, niet dat ze kampioen moeten worden. Ze kunnen nu net als vorig jaar tweede worden en dat zou van de hele club een geweldige prestatie zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)een-grote-fout.dhtml
Te Vrede/Achahbar/Fernandez in de spits natuurlijk...quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat had hij dan gewild? Pelle weg en een ander poppetje er in..... zo simpel als Willem het stelt werkt het natuurlijk. Immers is ongeveer 1/8 zo balvast als De Pel....
Willem heeft wel gelijk denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:27 schreef PIETR het volgende:
Slaat inderdaad nergens op, welk poppetje dan?
taken in balbezit zijn iets anders ja..quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:31 schreef PIETR het volgende:
Dus kan de rest zijn eigen taken ook niet uitvoeren.
Moet de site natuurlijk niet crashen onder al dat geweldquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
diergaarde blijdorp thuisshirt is nu trouwens te koop. Alle maten waren net nog beschikbaar. Geen idee of het snel loopt. Zelf twijfel ik om hem te kopen
Ja, zoiets heb ik dus ook. Valt je concurrent een keer weg, mag je nog niet aantreden omdat de trainer zo nodig het hele team aan wilt passen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:34 schreef macca728 het volgende:
nou Te Vrede kan wel afgevoerd worden, die heeft dus niets te zoeken bij Feyenoord.
Achahbar kan ook beter weggaan.
93 en 99quote:Op maandag 1 april 2013 18:10 schreef XSbig het volgende:
[..]
'99 was echt geweldig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:32 schreef Luni het volgende:
[..]
93 en 99
99 stond ik vrij ver vooraan. En volgens mij in 92 ook een huldiging meegemaakt toen we de beker wonnen tegen FC Den Bosch, daar dat weet ik niet zeker.
In '99 stond ik ook bijna vooraan met mijn 15 jaren oudquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:32 schreef Luni het volgende:
[..]
93 en 99
99 stond ik vrij ver vooraan. En volgens mij in 92 ook een huldiging meegemaakt toen we de beker wonnen tegen FC Den Bosch, daar dat weet ik niet zeker.
Pffft, ik zie het ja. Wou ff kijken of er nog een kaart voor VV te koop was...quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Vitesse ook uitverkocht, in een uur tijd
En trouwens, al die joden die een passe-partout hebben genomen op O en ze daarna op Viagogo knallen voor de volle mep______!
Feyenoord heeft die passe-partouts wel weer erg mooi getimedquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Vitesse ook uitverkocht, in een uur tijd
En trouwens, al die joden die een passe-partout hebben genomen op O en ze daarna op Viagogo knallen voor de volle mep______!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |