Ik gebruik de client gewoonquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:07 schreef Revolution-NL het volgende:
Gebruiken jullie een online wallet of de client? Ik had de client geïnstalleerd staan maar die is stuk omdat er een probleem is met de block index.
Mijn vermoeden dat de prijs gestuurd word lijkt toch wel akelig waarheid te zijn gezien het koersverloop. Als dat zo is dan is het nu wachtten op de fools die instappen (of verder oppompen), ik zou dus niet meer kopen. To risky. Maargoed misschien zit ik ernaast.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik gebruik de client gewoon
Maar je zou denken dat iedereen nu gaat verkopen, waardoor de koers omlaag gaat.
Voorspelbaar toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
Crash naar $3.12
Ik hoop dat je net niet gekocht hebt, Revolution-NL
Ik wou ook net gaan cashen, het was te verwachten iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:22 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Voorspelbaar toch?
Er is iemand die greater fools flink aan het ****en imo.
Zolang de virtuele currency bubble als geheel niet barst zal ook LTC gaan stijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:32 schreef mike-amersfoort het volgende:
Gekocht op $1,2 verkocht op $4, helaas ging het maar om 36 LTC, maar toch grappig.
Zodra hij is ingestort koop ik opnieuw.
Nee nog niet gekocht. Wil mijn wallets even gesynct hebben Als ik koop dat dan doe ik dat voor de iets langere termijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:16 schreef piepeloi55 het volgende:
Wat een feestje is dit ook, geweldig. 1999 all over again.
btc-e.comquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:41 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nee nog niet gekocht. Wil mijn wallets even gesynct hebben Als ik koop dat dan doe ik dat voor de iets langere termijn.
Is er een site waar je eenvoudig het koersverloop kan zien van de diverse crypto currencies?
Deze is redelijk up-to-date... de 0,03 BTC / LTC staat er ook al op.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:41 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nee nog niet gekocht. Wil mijn wallets even gesynct hebben Als ik koop dat dan doe ik dat voor de iets langere termijn.
Is er een site waar je eenvoudig het koersverloop kan zien van de diverse crypto currencies?
Namecoin heeft een grote zwakte en dat is dat het "merge mined" wordt met Bitcoins, waardoor de toegevoegde waarde laag is (bij-product van Bitcoin minen).quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:34 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Zolang de virtuele currency bubble als geheel niet barst zal ook LTC gaan stijgen.
Het is wachtten dat LTC als te duur (of orderboek te groot word als je geloofd in de manipulatie) word beschouwd en de opvolger van LTC komt. Dan krijg je eenzelfde soort koersverloop, let maar op!
Je weet echter niet welke coin dat word, maar ik gok op namecoin.
Ik geef de schuld aan online wallets.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef malleable het volgende:
Aantal bitcoin hosts neemt af, terwijl de prijs toeneemt. Zijn het misschien een beperkt aantal gebruikers die de hele tijd onderling handelen?
[ afbeelding ]
Daar heb ik geen verstand van, maar het moet een coin zijn die 'makkelijk' verhandelbaar is. Anders kun je dezelfde tactieken niet goed toepassen (dit is grotendeels gestuurd). BTC en LTC zijn dat. NMC al minder maar daarnaast maar bar weinig coins, vandaar die gok op NMC. Het blijft natuurlijk een gok, zou afwachtten hoe het zich ontwikkeld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Namecoin heeft een grote zwakte en dat is dat het "merge mined" wordt met Bitcoins, waardoor de toegevoegde waarde laag is (bij-product van Bitcoin minen).
Litecoins zijn Scrypt based ipv SHA256 en kunnen daardoor niet door de recentelijk gelanceerde ASIC's gemined worden.
Daarom is Litecoin een redelijk unieke munt die ook nog eens het breedst wordt gedragen van alle Scrypt coins.
Al met al verwacht ik dus minder van Namecoin dan van een eventuele andere Scrypt coin.
Maar dan kijk ik puur naar toegevoegde waarde.
Namecoins gaan het wel goed doen denk ik, vooral omdat MtGox deze mogelijk ook gaat verhandelen maar ik denk toch dat LTC sterker blijft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:45 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van, maar het moet een coin zijn die 'makkelijk' verhandelbaar is. Anders kun je dezelfde tactieken niet goed toepassen (dit is grotendeels gestuurd). BTC en LTC zijn dat. NMC al minder maar daarnaast maar bar weinig coins, vandaar die gok op NMC. Het blijft natuurlijk een gok, zou afwachtten hoe het zich ontwikkeld.
Ssst... Beetje prijs omlaag lullenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:03 schreef Bowny het volgende:
En hoe komt MagNet ineens aan 8k LTC's? Or just a bluff?
Ik zit trouwens op VirCurEx, dat vind ik een betere exchange, geen getroll aangezien er geen chat is.quote:
Er zitten 3 soorten gebruikers:quote:
quote:[Mt.Gox 24/7 IRC support channel | don t ask to ask, just ask | offtopic goes to ##mtgox-chat | tickers and trades on #mtgox-RT and #bitcoin-RT | LTC support coming soon]
[17:17] == KrLos [be97db20@gateway/web/freenode/ip.190.151.219.32] has joined #mtgox
[17:18] <KrLos> Hello, please tell that LTC support coming soon, isn't by aprils 1st? it is or isn`t?
[17:22] <ypSami> lol
[17:22] <ypSami> 9 hours later and everybody is still asking, eh?
[17:23] <KrLos> in my country still 1st aprils
[17:24] <sqwerty> not sure it's even legal to april 1st about that ?
[17:25] == Casimir1904 [~Casimir19@ip-109-42-0-62.web.vodafone.de] has joined #mtgox
[17:26] <ypSami> it is legal, but it would be unbelievably dumb, which is not what Mt.Gox or MagicalTux are known for.
[17:27] <ypSami> I'm positive he's been laughing all day at the requests for saying it's real or not, but regardless of whether it's a joke or not.. Mt.Gox obviously has a big interest in supporting LTC.
[17:27] <ypSami> This is the last time I'm typing this today.
[17:28] <DanAli> haha just chose the wrong day to unroll the litecoin api
[17:28] <KrLos> Thanks guys
Ik zou dr niet op gokken, namecoin is totaal niet ontworpen om veel waard te zijn of verhandeld te worden als een currency met geld waarde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:45 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van, maar het moet een coin zijn die 'makkelijk' verhandelbaar is. Anders kun je dezelfde tactieken niet goed toepassen (dit is grotendeels gestuurd). BTC en LTC zijn dat. NMC al minder maar daarnaast maar bar weinig coins, vandaar die gok op NMC. Het blijft natuurlijk een gok, zou afwachtten hoe het zich ontwikkeld.
Begin een bitcoin feboquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Wouter_Drucker het volgende:
https://docs.google.com/d(...)jtM/edit?usp=sharing
Leuk ideetje van ondergetekende.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Wouter_Drucker het volgende:
https://docs.google.com/d(...)jtM/edit?usp=sharing
Leuk ideetje van ondergetekende.![]()
i0coin was ook de "eerlijke" coin en IXcoin de "oneerlijke" maar uiteindelijk is IXcoin enigzins overeind gebleven en zou zelfs veilig op MtGox getrade kunnen worden omdat ze niet gevoelig zijn voor een 51% network attack, ze worden namelijk merge-mined met BTC, net als Namecoin.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom novacoin meer waard is geworden?
Dat is toch van die oplichters?
Ok, ik kan me voorstellen dat er misschien veel Russen investeren in Novacoin, maar welke exchanges accepteren NVC behalve BTC-e?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
i0coin was ook de "eerlijke" coin en IXcoin de "oneerlijke" maar uiteindelijk is IXcoin enigzins overeind gebleven en zou zelfs veilig op MtGox getrade kunnen worden omdat ze niet gevoelig zijn voor een 51% network attack, ze worden namelijk merge-mined met BTC, net als Namecoin.
i0coin is overleden... De client crasht op 2GB blocksize in het geheugen (32bit).
Dat zou gerepareerd kunnen worden, merge mining is mogelijk te maken maar denk niet dat het nog gebeurt.
Denk het niet, het is qua minen gelijk aan LTC maar Litecoin heeft een betere acceptatie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ok, ik kan me voorstellen dat er misschien veel Russen investeren in Novacoin, maar welke exchanges accepteren NVC behalve BTC-e?
Mt. Gox gaat voorlopig toch geen NVC accepteren?
quote:http://www.qatarinvestmentfund.com/ just confirmed it's buying btc and other coins for 1$ billion
quote:Amazon.ru will be taking NVC. Confirmed!!
Ok thnxquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Denk het niet, het is qua minen gelijk aan LTC maar Litecoin heeft een betere acceptatie.
Of het nu lang duurt of niet, als MtGox ze uiteindelijk gaat accepteren betekent het dat er ineens een publiek van >100.000 traders bij komt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:13 schreef Ravarian het volgende:
LTC gaat ook alleen maar omhoog vanwege die chat, niks meer, niks minder. Dat MtGox LTC gaat accepteren gaat denk ik nog heel lang duren. Ze hebben het al maanden over een verbeterde trading engine, en die is er nu nog steeds niet.
Je bent werkeloos?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Mender het volgende:
Heb nu in 5 dagen tijd meer aan Litecoin verdiend dan ik in met werken in een maand verdien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |